Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levende Krapper i automat!!!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, så er vi her i Vesten heldigvis langt mere civilicerede med f.eks Burhøns Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders S:

De Angry Kiniser har bare ingen respekt for dyr!

Jeg maa heller holde min mening om de folk derovre og hvad der skulle goeres ved dem, for mig selv..

Burhøns, slagte svin, køer, kyllinger osv...

Jeg kan godt se, at vesten er meget mere dyrevenlig end dem fra Kina... De krabber er i det mindste sløve, men det er 50.000 kyllinger i en hal ik!

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 18:01

Fashion-Seller:

Anders S:

De Angry Kiniser har bare ingen respekt for dyr!

Jeg maa heller holde min mening om de folk derovre og hvad der skulle goeres ved dem, for mig selv..

Burhøns, slagte svin, køer, kyllinger osv...

Jeg kan godt se, at vesten er meget mere dyrevenlig end dem fra Kina... De krabber er i det mindste sløve, men det er 50.000 kyllinger i en hal ik!

Ja verden er sku styg. Kan saa tilfoje at de burhons avlere etc skulle ha af samme skuffe...

Men kinisere, japaner hvad gor de:? 

Bjornefarme som underholdning hvor masse af bjorne er nede i eksempelvis et cement hul og hbvor og bliver sultet saa naar turisterne smider kiks ned til dem kaemper de snakkels bjorne om "maden". Det er jo skide skaegt at se paa for de er kinisere!

Bjornefarme hvor bjornene lever i et bur hvor de ikke kan rore sig saa der kan tappes galdeblaere af dem fordi de har en sindsyg ide om at det er godt for dem. Potensen eller hva faen ved jeg..

Haj finne suppe, horn fra naesehorn etc..

Pelsefarme fra dyr, hunde, katte, raeve etc hvor de mange bliver skinnet levende.. Etc..

Dyrende er ikke mere vaerd end det wc papir de torre deres rov med

Ja..

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:16

Kineserne er ikke værre end nogen anden befolkning. Det er et spørgsmål om kultur og opdragelse.

Mange steder vises der mindre respekt for menneskeliv end de krabber.

Prøv at prop en isterning i munden og overvej om vi selv er det mindste bedre, eller om du egentlig bare sidder og sætter standarden efter din egen samvittighed.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:21

Vi kan ikke alle dele den samme respekt for dyr, som der gøres i den vestlige verden. Sådan er det, og det må vi også forstå i Danmark.

Nogle af mine gode venner fra Kenya og Ghana er stadig undrene og at man i Danmark holder hunde som husdyr og fylder dem med dyr mad, tøj og smykker. De samme penge kunne redde liv i deres eget land. 
I deres eget land er hunde vilde dyr, og et måltid i slummen. 

Dyremishandling foregår over hele verden og det kan sgu hverken overraske mig, eller foragre mig at man sælger krapper på "dåse" i en kasse. So fucking what..... hvor mange kinesere bor ikke i landet, og jeg tror (tror kun) at dyremishandling i Kina er mindre udbredt end i mange vestlige lande. 
Når det er sagt, så tror jeg såmen ikke at krabbe maskinen er en lovløs opfindelse. Jeg tror fx. ikke de samme krabber for lov til at ligge levende i kasserne i flere dage....men hvem ved? 

Så inden du kaster dig ud i at vil ninja knalde en kineser, bør du kikke rundt i de omkring liggende lande først.... og Danmark for den sags skyld. Der er heller ikke så langt. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:23

Anders S:

Bjornefarme som underholdning hvor masse af bjorne er nede i eksempelvis et cement hul og hbvor og bliver sultet saa naar turisterne smider kiks ned til dem kaemper de snakkels bjorne om "maden". Det er jo skide skaegt at se paa for de er kinisere!

Bjornefarme hvor bjornene lever i et bur hvor de ikke kan rore sig saa der kan tappes galdeblaere af dem fordi de har en sindsyg ide om at det er godt for dem. Potensen eller hva faen ved jeg..

Haj finne suppe, horn fra naesehorn etc..

Pelsefarme fra dyr, hunde, katte, raeve etc hvor de mange bliver skinnet levende.. Etc..

Dyrende er ikke mere vaerd end det wc papir de torre deres rov med

Tør jeg nævne delfin shows i vesten, hvor man er nødtil at have delfinerne på lykkepiller og andre medicamenter, for at de ik begår selvmord...

Hvorfor række så meget fingre af andre, når vi ik er en skid bedre selv!

Og hva er forskellen på haj finne suppe og torsk/andre fisk i vesten?

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 18:26

Ingen tvivl om at alle dyr skal behandles ordentligt, men nogle gange er selv naturen alt andet end dyrevelfærds-venlig.

Når eksempelvis løver nedlægger et bytte, er det ikke altid at det slås ihjel inden det spises. Løverne spiser i de tilfælde deres bytte levende, og det kan godt tage tid inden byttet dør.

Hajer bruger blandt andet en taktik, hvor de bider halen af (delfiner & hvalros), for derefter at vente på at de forbløder stille og roligt.

Spækhuggere "leger" længe med sæler og tilføjer dem stor skade, inden de til sidst slås ihjel.

Vi mennesker har dog et valg, til at behandle alle dyr ordentligt hvad endten det er kyllinger, krapper, køer osv.. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 18:46

Intetsigende:

Kineserne er ikke værre end nogen anden befolkning. Det er et spørgsmål om kultur og opdragelse.

Mange steder vises der mindre respekt for menneskeliv end de krabber.

Prøv at prop en isterning i munden og overvej om vi selv er det mindste bedre, eller om du egentlig bare sidder og sætter standarden efter din egen samvittighed.

Nej mennesket er ikke sundt for denne verden. Men det at de forskellige undskylder med at det er deres Kultur/tradition er noget pis.. En lorte undskyldning for at yde tortur paa dyende fordi "saadan har vi altid  gjort" Ja for H... saa vaagne da op og lav om paa det!.. Pis og papir siger jeg til dem.. det gaelder saavel deem derovre og paa Færøerne, eller hvor det maatte vaere.

Naar jeg ser videoen taenker jeg bare paa hvad bliver det naeste..!?

Og jeg synes engentlig godt om min standard som jeg saetter. Behandel dyrene godt. Meget simpelt.

De er begyndt at forbyde tyrefaegtning i spanien. Det er godt. Det er vejen, frem  at indse at bare fordi man har gjort noget i mange aar , goer ik det rigtigt.

Men kinisere og japaner mener altsaa at det er ok at udryde naesehornne saa det kan faa deres horn til at lave "potenspulver" af osv..

I kina er der ikke nogen lov som tager dyrene i forsvar. Saa kan man jo sige at der er der heller ikke iforhold til mennesker i landet. Men det goaer det ikke rigtigt hvordan dyrende bliver behandlet. Regeringen er kold.

Kyllingfarmene der levere kylling til bla KFC skulle ksu ogsaa ha....! Jeg kunne blive ved desvaerre men nu var det lige videoen fra Kina land jeg saa.

Nu stopper jeg :-)

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 18:59

Anders S:

Naar jeg ser videoen taenker jeg bare paa hvad bliver det naeste..!?

Levende Hummer automat, Østers.... alger osv osv..... Jeg er ked af det... men jeg ser det som en slags springbræt til endnu mere inovativt business mulighedere i et fjernt land ( eller ej ) Big Smile

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)