Kineserne er ikke værre end nogen anden befolkning. Det er et spørgsmål om kultur og opdragelse.
Mange steder vises der mindre respekt for menneskeliv end de krabber.
Prøv at prop en isterning i munden og overvej om vi selv er det mindste bedre, eller om du egentlig bare sidder og sætter standarden efter din egen samvittighed.
Nej mennesket er ikke sundt for denne verden. Men det at de forskellige undskylder med at det er deres Kultur/tradition er noget pis.. En lorte undskyldning for at yde tortur paa dyende fordi "saadan har vi altid gjort" Ja for H... saa vaagne da op og lav om paa det!.. Pis og papir siger jeg til dem.. det gaelder saavel deem derovre og paa Færøerne, eller hvor det maatte vaere.
Naar jeg ser videoen taenker jeg bare paa hvad bliver det naeste..!?
Og jeg synes engentlig godt om min standard som jeg saetter. Behandel dyrene godt. Meget simpelt.
De er begyndt at forbyde tyrefaegtning i spanien. Det er godt. Det er vejen, frem at indse at bare fordi man har gjort noget i mange aar , goer ik det rigtigt.
Men kinisere og japaner mener altsaa at det er ok at udryde naesehornne saa det kan faa deres horn til at lave "potenspulver" af osv..
I kina er der ikke nogen lov som tager dyrene i forsvar. Saa kan man jo sige at der er der heller ikke iforhold til mennesker i landet. Men det goaer det ikke rigtigt hvordan dyrende bliver behandlet. Regeringen er kold.
Kyllingfarmene der levere kylling til bla KFC skulle ksu ogsaa ha....! Jeg kunne blive ved desvaerre men nu var det lige videoen fra Kina land jeg saa.
Nu stopper jeg :-)