Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det samme regler???????

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har kigget rundt på amino og set at flere har spurgt om man må kopier tekster, billeder fra andre sider og bruge det på sin egen, hvilket jeg går stærkt ud fra er ulovligt, med hensyn til ophavsret osv.

Nu tænker jeg bare hvad hvis man f.eks. har en side der bare oplyser folk om evt. ure eller om  verdens dyreste hus.

Må man så gerne bruge det fabrikaten af uret, har skrevet eller skal man selv lave om i det så det er ens egne ord.??

Ligesom med uret, hvad så med verdens dyreste hus, hvor der er skrevet om prisen, beliggenhed, område osv. er det muligt på nogen måde at bruge det billede og tekst eller skal man også her rette i det og bruge egne ord og faktisk selv tage et billede af huset?

Håber i kan give et svar ikke bare til mig men til alle på amino.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:47

Sikke en masse spørgsmålstegn i din overskrift.

Ja - Lov om Ophavsret gælder uanset formål. Og altså også i de tilfælde, du beskriver her.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 05:05

ja, den fik vist lige et par stykker for meget hehe..

Okay fair nok.. Tak

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:02

Mange leverandører stiller tekster og billeder til rådighed for forhandlere af deres produkter. Spørg din leverandør om du må bruge materialet hvis du er i tvivl.
Jeg bruger selv billeder fra mine leverandører, men teksterne skriver jeg selv.
Når jeg får en ny telefon, eller et andet produkt, pakker jeg det ud og afprøver alle funktioner. Når jeg kender produktet er det ikke så svært at skrive en ordentlig tekst, og det er meget lettere at vejlede og yde support.
Og så kan google godt li’ mine unikke tekster Smile

vh
Henrik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)