Hej Allan Det ikke fordi jeg ikke ønsker at diskuterer med dig, men det er bare fordi at de punkter du nævner er vi enige om. Vi er sådan set ikke uenige!
Så der er ikke nogen faktaer som vi ikke er enige om! Der hvor vi er uenige er at jeg tolker overnævnte fakta i retning af at jeg synes folk skulle starte en masse web-virksomheder. Jeg synes egentligt at jeg har respekteret din mening, og jeg føler heller ikke at du ikke har respekteret min. Der er ingen af de argumenter vi hver især har langt på bordet, der har overbevist den anden, og det må vi nok begge respektere :-)
|
Hej Lundsby,
Jeg regner skam ikke med at vi bliver enige. Jeg savner bare en lille smule respekt i de udtalelser, der kommer omkring MLM. (ikke kun fra dig - men generelt)
Jeg har selv tjent penge på webbranchen - på hobbyniveau - gennem 10 år nu, så vi er helt enige på det punkt. Og jeg er også helt enig i, at hvis man har evnerne ved en PC, så er der masser af "penge-givende" ting, man kan kaste sig over.
Det jeg er hamrende uenig med dig i er, at man ikke behøver være naiv, eller tro på hurtige penge - når man starter med MLM, som du skrev i den anden tråd.
Jeg er udmærket klar over at de findes. Altså dem, der har været til en præsentation hvor 100 mennesker står oppe på stolene og pisker en stemning op, omkring let tjente MLM-dollars. Og de er selvfølgelig med til at give branchen et dårligt ry, når de efterfølgende kaster sig ind på forums som Amino og lover guld og grønne skove til alle - endda uden at man næsten behøver flytte sig fra sofaen.
Det som jeg, og en del andre MLM'ere blot prøver at gøre opmærksom på er, at der altså findes andre måder at gøre det på.
Og hvis man gør det på en etisk forsvarlig måde - med produkter som man selv kan stå inde for, så synes jeg, at MLM er et 100% reelt alternativ til at starte op som programmør, webshopejer etc. etc.
Det er blot det, jeg prøver at slå et slag for.