Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet CMS koncept sælges meget billigt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Super brugervenligt CMS med blandt andet indbygget butiksmodul og kreditkort betaling (sættes op med nogle klik med musen).

Salgs side, logo, registreret varemærke, bestillingssystem, automatiseret demo system, hvor besøgende kan afprøve systemet m.m.

Systemet er superhurtigt at sætte op, og dernæst kan kunden mere eller mindre gå i gang med at lave websitet selv, hvis kunden ikke ønsker at betale for unikt design. Der er med andre ord både indbyggede templates samt mulighed for at lave unikt udseende frontends. Der medfølger adskillige færdiglavede templates kunderne kan vælge imellem, og det er nemt at lave yderligere templates.

Systemet er programmeret i ASP. Og der ligger mange hundrede timers programmering i det. Eneste ulempe er, at administrationen af CMS skal tilgås med IE browser. Der skal dog ikke lægges mange programmeringstimer i det for også at gøre administrationen kompatibel med andre browsere.

Der følger ingen omsætning med, så dette skal ses som et køreklart forretningskoncept, hvor man straks kan gå i gang med at sælge CMS løsninger.

Der er kommet rigtig mange og gode tilbagemeldinger fra kunder, specielt rettet mod brugervenligheden og hvor meget folk med meget lidt forstand på IT kan tilpasse deres butikker og hjemmesider.

Hele konceptet sælges for højeste bud over 35.000,- Bud og spørgsmål bedes rettes via privat besked. God mulighed for en hurtig handel.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er fordelen ved dit CMS frem for et af de mange open source og gratis CMS systemer på markedet?

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 13:37

gweb:
Hvad er fordelen ved dit CMS frem for et af de mange open source og gratis CMS systemer på markedet?

At du kan få alle rettighederne til det, at det er brugervenligt og hurtigt at komme i gang med, at der kan implementeres dankort betalinger på nogle få minutter m.fl.

Send gerne flere spørgsmål via PM. Jeg gider ikke en hellig krig, som ikke er relevant for mit tilbud.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det har intet at gøre med en hellig krig, jeg er bare nysgerrig. Jeg stiller mine spørgsmål i et åbent forum, så de eventuelt kan komme en med-amino til gavn.

De nævnte "fordele" er ingen fordele i forhold til de mest udbredte open source systemer. Alle de systemer jeg arbejder med til daglig har samme fordele, og de koster 0 kroner i licens og opstartsomkostninger.

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 14:08

gweb:
De nævnte "fordele" er ingen fordele i forhold til de mest udbredte open source systemer.

Jo, det er det!

gweb:
Alle de systemer jeg arbejder med til daglig har samme fordele

Så fik du vist sagt det du gerne ville sige i et åbent forum. Kan vi lade det blive ved det, så jeg måske kan få lov til at give en med-amino et godt tilbud, uden reklamer for din profession?

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 17:45
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)