Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der noget ulovligt i det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amion,

Jeg har få nogen mdr. siden lagt min bolig side på nettet. Siden der er kommet online har jeg ikke haft så meget tid til at gøre noget ved den.

Mit spørgsmål gå nu på:

Er det lovligt for mig som ejer af siden at ("låne") kopier annoncer fra andre sider på nettet?

Jeg kunne forstille mig at den ligger lige på grænsen. Grunden til jeg vil gøre det er for at få gang i siden. Alle annoncer på min side sletter sig selv efter 30 dage, så evt udlejer ikke bliver ved med at blive kontaktet i al evighed.

Håber at der er nogen der ude der ved det.

God aften til jer alle sammen.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15096
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Larsen:

Er det lovligt for mig som ejer af siden at ("låne") kopier annoncer fra andre sider på nettet?

Ville du selv synes, at det var iorden, hvis nogen gjorde det ved din/dine sider?

Man kan tit finde svaret på mange spørgsmål ved, at stille spørgsmålet til sig selv... Så er man både på den sikre side rent moralsk og juridisk...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:20

Martin Larsen:
Jeg kunne forstille mig at den ligger lige på grænsen. Grunden til jeg vil gøre det er for at få gang i siden. Alle annoncer på min side sletter sig selv efter 30 dage, så evt udlejer ikke bliver ved med at blive kontaktet i al evighed

Jeg er ikke et sekunbd i tvivl om at du er op den forkerte side her. Du hælder kraftigt op af det 11. bud " intet er ulovligt, før det bliver opdaget" så bør man i min optik holde sig langt væk!

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:34

Du kunne jo eventuelt spørge om lov.... Kan jo være du ville få et ja.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:58

Martin Larsen:

Nej, det er jeg 100% sikker på det ikke er. Du bryder både annoncøren og annoncemediets rettigheder hvis du gør det og de vil kunne kræve erstatning for hvert enkelt tilflde. Så det kan godt blive en dyr fornøjelse :)

Så du bliver nødt til at tage fat i de websites, hvor du gerne vil bruge annoncer fra og så tage en forretningsmæssog snak med dem om det. Hvis de gider :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)