Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

80% af mine sider er faldet 3-4 sider i Google..

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi: Har prøvet at fjerne AdWords fra en af siderne? 

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som i er sat i forbindelse med bad neighbourhood. Har i mange "beskidte" backlinks

Ellers så har jeg indryk af at der sker meget med udviklingen af algoritmen for tiden.

At rejse er at leve.

Afbudsrejser

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Jeg oplevede det samme med min hjemmeside, og nogle af siderne er stadig ikke kommet fra på google, kun enkelt at de sider der rangerede godt på side 1, er kommet tilbage til den side.

De fleste er faktisk nedprioriteret i forhold til minde relevante sider på samme søgning, så noget har i hvertfald ændret så drastisk.

Vi må se om ikke de stabilisere sig lidt igen.

Vi har oplevet præcist det samme på Google.dk (den danske del), men sjovt nok hverken på engelsk eller tysk...

Så logikken er lidt fraværrende...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

brianpoulsen:

Det lyder som i er sat i forbindelse med bad neighbourhood. Har i mange "beskidte" backlinks? 

Ellers så har jeg indryk af at der sker meget med udviklingen af algoritmen for tiden.

Kunne du ikke uddybe det?

Mener du at det du kalder beskidte links fører til en straf? eller mener du bare de ikke tæller, men eventuelt tidligere har talt?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

brianpoulsen:

Det lyder som i er sat i forbindelse med bad neighbourhood. Har i mange "beskidte" backlinks? 

Ellers så har jeg indryk af at der sker meget med udviklingen af algoritmen for tiden.


Nope, har et par enkelte fra suppleringssider eller ingen beskidte links nej.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også oplevet noget "bølgeskvulp" på mit alm. site.

Der er ingen tvivl om at linkkatalogerne er på vej væk fra søgemaskinernes interesse.

Jeg har arbejdet på at erstatte mine links med andre og bedre links end linkkatalogerne, som jeg havde nogle stykker af fra starten af sitet. Det betyder at jeg har "hoppet" lidt op og ned på stedet, men har rundt regnet bevaret mine placeringer.

Hvad der ellers sker i algoritmerne, kunne det være spændende at høre et par eksperters meninger om.

De bedste hilsener

Finn

  

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Samme skete også for mig der den 22 oktober der gik en af mine sider fra 800 besøgende om dagen til 100 besøgende om dagen og der er ikke rigtig sket nogen ændring sidden.

Jeg kan også se et drastisk fald (over 75%) i mine besøgstal på en blog jeg har med lidt blandet affiliate og adsense på. Det skete også d. 22 okt. Besøgstallene har været konstant dårlige siden da, uden de store udsving.

Spændende...

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I Analytics kan jeg heldigvis kun se fremgang på de vigtigste af mine sider, så jeg kan ikke helt tilskrive mig denne tilbagegang.

Fra Lystrup
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

hvis jeg skulle forslå, hvad du skal kikke på, tag et kik på hvad din bounce rate er.

du kan have, for mange søgeord som brugerne på nettet ikke finder relevant og smutter væk fra din side igen.

alt over 40% i bounce rate, vil jeg tro er dem der taber pladser i dag.
Vores egen side ligger og svinger fra 20 til 23 % og når vi kører reklame i større stil er vi oppe på 40 %

Vi har til gengæld, oplevet bedre pladseringer generelt den sidste måneds tid. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Digimusen:

Hej

hvis jeg skulle forslå, hvad du skal kikke på, tag et kik på hvad din bounce rate er.

du kan have, for mange søgeord som brugerne på nettet ikke finder relevant og smutter væk fra din side igen.

alt over 40% i bounce rate, vil jeg tro er dem der taber pladser i dag.
Vores egen side ligger og svinger fra 20 til 23 % og når vi kører reklame i større stil er vi oppe på 40 %

Vi har til gengæld, oplevet bedre pladseringer generelt den sidste måneds tid. 

Jeg har en side der er gået frem og som har 50-60% bouncerate, tilgengæld er der mange der klikker videre i løbet af de første 10 sekunder. Men ja, ellers er det nok en parameter der er værd at forbedre.

På andre webmasterforums spekuleres der på at Google tester 'intent' i søgninger mere end tidligere. Altså, hvis din trafik ikke konverterer på den ene eller anden måde, så sænker de trafikken. Hvordan de får den data har jeg ikke lyst til at vide.

Jeg tror helt sikkert der er sket en 'quality' update hos Google. Exact match har mistet styrke, men jeg tror ikke det er det eneste. En svag linkprofil, høj bouncerate og flere andre signaler fortæller måske Google nu at det her er en lavkvalitets side. Jeg tror Google bevæger sig i en retning af brand value, domain trust og lignende.

 

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)