Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guide til justering af adwords?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en nem og simpel grund guide, til hvordan man får justeret sine adwords ind bedst muligt. Jeg lavede lige et træk og kunne se at vi i en kortere periode har givet 6200 kr. for salg for 37.000. Det må da kunne gøres bedre? Jeg har sat det op så vi betaler x kr pr salg alt efter søgeord og hvordan vores avance er.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:07

følger li m her på sidelinien :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:30

Thomas Rosenstand som også huserer herinde, har netop udgivet Adwords Lex  som jeg vil anbefale. Den er nem at gå til og let forståelig for alle, og som sædvanlig i et pædogagisk tilgang til tingene. Jeg har selv købt bogen og synes at den især for begyndere er uundværlig.

Der er inkluderet en del video med bogen også.

Den kan forekomme at være dyr, men hvis man blot optimerer sine adwords en smule, så er beløbet hurtigt tjent mange gange hjem.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:55

Lars Meyer:

Thomas Rosenstand som også huserer herinde, har netop udgivet Adwords Lex  som jeg vil anbefale. Den er nem at gå til og let forståelig for alle, og som sædvanlig i et pædogagisk tilgang til tingene. Jeg har selv købt bogen og synes at den især for begyndere er uundværlig.

Der er inkluderet en del video med bogen også.

Den kan forekomme at være dyr, men hvis man blot optimerer sine adwords en smule, så er beløbet hurtigt tjent mange gange hjem.

Tak for henvisningen, Lars. Jeg tillader mig at linke til udtalelser fra købere af AdWords-LEX, hvoraf mange er Aminoer: AdWords-LEX anmeldelser

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 00:12

Hej Helle,

Jeg vil gerne anbefale dig at du går ind på min kommende adwords uddannelse og skriver dig på. Så får du en påmindelsen når videoerne ligger online (om 2 måneders tid) og derfra kan du se hvordan man optimerer en konto helt fra bunden. Mht. til prisen og din hjemmeside, kan du komme meget længere ned på salg (Vil skyde på omkring de 100 kr pr salg).

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:59

Tak for de fine tips :·) I første omgang var det mere en ganske kort gennemgang - bla med forklaring på hvor ens CTR eks skal ligge for at det er tilfredsstillende. Dvs kort, præcist og ikke mindst hurtigt at skimme igennem :·)

Anyone?

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:16

Du er velkommen til at kigge ud forbi os. Vi er placeret i Højbjerg og jeg ser gerne på din konto sammen med dig og giver et par fifs.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)