Årh ja - Det er ok at han betegner mig som bøddel, samt hævder jeg har kaldt mlm folk for svindlere og naive. Manden kan jo øjensynligt ikke indholdslæse eller forstå hvad der bliver skrevet. Men det er cool nok, giv du mig bare karantæne for at have holdt en sober tone generelt og så misbruge 2 ord. Jeg angriber ikke branchen, da jeg selv vil ind i den. LÆS LÆS LÆS Jeg angriber ikke produktet, jeg forventer sælger ved noget og kan sende ingrediensliste LÆS LÆS LÆS og hvis han nu skal tude over de 2 ord så herregud.. Det er jo ikke lykkedes ham at svare tilfredsstillende.. Har du i øvrigt set Martin Thorborgs angreb og sprogbrug i hans videoer? Og så kommer du farende her? |
Lundsby:
Nu er vi nede på en grund "Hvis du har brug for hjælp og socialt sammenvær", så er MLM nok noget for dig!
Nej - Lundsby!
DU er nede på 1 grund - jeg har stadig 10. Og andre i MLM har flere eller andre.
Basta.
Jeg siger ikke, at MLM er fantastisk for alle - jeg siger, at hvis 1 eller flere af førnævnte grunde lyder tiltalende - så kunne man jo prøve at tage en 1:1 snak med en MLM'er.
Og du bliver ved med at hive IT-aspektet ind. Jeg kan nævne de første 100-vis af folk, som ikke har brik forstand på IT - og som ikke har lyst til at vide noget om IT - men de tjener lidt håndører eller måske et par tusind på MLM - og hygger sig med det samtidig.
Og hvis du ønsker at starte en webshop eller en butik, så SKAL du da ud og have fat i diverse leverandører, og spørgsmål fra kunderne skal du selv bruge tid på at besvare.
I MLM har du MULIGHEDEN for at lade en supportafdeling klare den slags - ovenikøbet uden at det koster dig noget.
Og med ansatte mener jeg, at du kan agere salgscoach, leder, koordinator, hjælpe andre med personlig udvikling - hvis det er det man ønsker. Og har man ikke de kompetencer, så kan man lære det på nogen af de kurser, som virksomheden stiller til rådighed. Og hvis du gør det godt, gavner det både dem du hjælper - og dig selv. Altså en win-win situation.
Hvis du starter din egen lille enmandsbiks - hvad enten det er en webshop, en butik eller et værksted, så har du - som udgangspunkt, ikke de muligheder og det netværk.
Men vi bliver nok aldrig enige...