Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 7 ud af 12 (117 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Lagersalg123 - JEN:

Nu er du så irriterende at jeg må bryde kodekset her: Enten er du fatsvag eller så elsker du bare at være en irriterende amøbe.

Lagersalg123 - JEN, jeg vil gerne ha´ at du dæmper dig, og ikke overtræder de regler her på Amino, du ganske udemærket kender. Bryder du reglerne, kender du konsekvensen.

Mvh. Rune.

Årh ja - Det er ok at han betegner mig som bøddel, samt hævder jeg har kaldt mlm folk for svindlere og naive.

Manden kan jo øjensynligt ikke indholdslæse eller forstå hvad der bliver skrevet. Men det er cool nok, giv du mig bare karantæne for at have holdt en sober tone generelt og så misbruge 2 ord.

Jeg angriber ikke branchen, da jeg selv vil ind i den. LÆS LÆS LÆS

Jeg angriber ikke produktet, jeg forventer sælger ved noget og kan sende ingrediensliste LÆS LÆS LÆS

og hvis han nu skal tude over de 2 ord så herregud.. Det er jo ikke lykkedes ham at svare tilfredsstillende..

Har du i øvrigt set Martin Thorborgs angreb og sprogbrug i hans videoer?

Og så kommer du farende her? Smile

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:35

Lundsby:

Nu er vi nede på en grund "Hvis du har brug for hjælp og socialt sammenvær", så er MLM nok noget for dig!

Nej - Lundsby!

DU er nede på 1 grund - jeg har stadig 10. Og andre i MLM har flere eller andre.

Basta. Wink

Jeg siger ikke, at MLM er fantastisk for alle - jeg siger, at hvis 1 eller flere af førnævnte grunde lyder tiltalende - så kunne man jo prøve at tage en 1:1 snak med en MLM'er.

Og du bliver ved med at hive IT-aspektet ind. Jeg kan nævne de første 100-vis af folk, som ikke har brik forstand på IT - og som ikke har lyst til at vide noget om IT - men de tjener lidt håndører eller måske et par tusind på MLM - og hygger sig med det samtidig.

Og hvis du ønsker at starte en webshop eller en butik, så SKAL du da ud og have fat i diverse leverandører,  og spørgsmål fra kunderne skal du selv bruge tid på at besvare.

I MLM har du MULIGHEDEN for at lade en supportafdeling klare den slags - ovenikøbet uden at det koster dig noget.

Og med ansatte mener jeg, at du kan agere salgscoach, leder, koordinator, hjælpe andre med personlig udvikling - hvis det er det man ønsker. Og har man ikke de kompetencer, så kan man lære det på nogen af de kurser, som virksomheden stiller til rådighed. Og hvis du gør det godt, gavner det både dem du hjælper - og dig selv. Altså en win-win situation. Big Smile

Hvis du starter din egen lille enmandsbiks - hvad enten det er en webshop, en butik eller et værksted, så har du - som udgangspunkt, ikke de muligheder og det netværk.

Men vi bliver nok aldrig enige...

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:39

Lagersalg123 - JEN. Du kender udmærket reglerne herinde, det er beklageligt at jeg skal gøre dig opmærksom på dem. Reglerne står ikke til diskussion, i hvert fald ikke i denne tråd, og du samt andre har venligst bare at følge dem.

Personangreb er ikke tilladt her, heller ikke mod Martin.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:42

Lagersalg123 - JEN:

Jeg angriber ikke produktet, jeg forventer sælger ved noget og kan sende ingrediensliste LÆS LÆS LÆS

LÆS - LÆS - LÆS, hvad du skrev om Bluebox parfumen. Du sagde med det samme, at det næppe kunne være et kvalitetsprodukt - og først BAGEFTER spørger du efter ingredienslisten.

Når du ikke mener, at det er kvalitetsprodukt, så må jeg jo gå ud fra, at du så mener det enten kun er middelmådigt eller også direkte dårligt. Er der andre valgmuligheder?

Når jeg så konfronterer dig med det - så trækker du i land, og siger at jeg har læst forkert.

Så stop nu med at klynke - når vi jo netop LÆSER hvad du skriver - og reagerer på det.

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:47

Lundsby:

Jeg køber helt klart det Mikael (og iøvrigt Danske Bank) siger, med at man skal gøre det man er bedst til. Men grund kompetencen i MLM er salg, og så synes jeg bare man har meget bedre muligheder i andre brancher. Kender ihvertfald en del som har haft enorm god succes, med det.

Det er rigtig, at man skal gøre det, man er bedst til. Jeg er uenig i, at grundkompetencen er salg. Det er det i nogle tilfælde, men ikke generelt (branchen er differencerbar, ligesom de fleste andre brancher også er det). At der er bedre muligheder i andre brancher er din personlig mening, hvilket du også skriver, men husk din tilkendegivelse i første sætning (man skal gøre det man er bedst til). Du skriver, at du kender en del, der har haft enorm succes i andre brancher. Det tror jeg ubetinget på, men jeg kender også en del, der har haft succes i MLM/NM branchen ( hvem har så ret, du eller jeg). Jeg tror vi begge har. Igen, man skal gøre det, man er bedst til.

De oplistninger, som Allan gjorde, gør ikke MLM/NM til noget unikt og kunne for så vidt passe på mange andre brancher også, som du selv har skitseret. Men derfor er de ikke forkerte.

Enig i, at overskriften var upassende og vildledende og passede ikke til indholdet i tråden. Men lad være med at skære alle over en kam. Der er mange seriöse debatører her i forumet, som ønsker disse "overdriver" langt pokkers til vold, for de bidrager ikke konstruktiv til sagen.

Man kan dyrke forretning på flere forskellige måder, og MLM/NM er en af dem. Om det er den vej man skal gå afhænger igen, om det er det, man er bedst til.

Fortsat god debat

Dbh.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:51

Allan I:

Lagersalg123 - JEN:

LÆS - LÆS - LÆS, hvad du skrev om Bluebox parfumen. Du sagde med det samme, at det næppe kunne være et kvalitetsprodukt - og først BAGEFTER spørger du efter ingredienslisten.

Når du ikke mener, at det er kvalitetsprodukt, så må jeg jo gå ud fra, at du så mener det enten kun er middelmådigt eller også direkte dårligt. Er der andre valgmuligheder?

Når jeg så konfronterer dig med det - så trækker du i land, og siger at jeg har læst forkert.

Så stop nu med at klynke - når vi jo netop LÆSER hvad du skriver - og reagerer på det.

Jeg beder ikke om ingredienslisten på parfumen. Så læs dog for ..ej det er for latterligt det her.

Jeg klynker aldrig - men hold kæft hvor er dette latterligt.

Jeg gider ikke diskuttere med uintelligente folk.

God vind med dit MLM eventyr.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:

Personangreb er ikke tilladt her, heller ikke mod Martin.

Jeg angriber ikke Martin Thorborg - spørger bare ind til om du er bekendt med hans sprogbrug?

Men forsvar du bare Martin Thorborgs offentlige farverige sprogbrug og så kast du dig over 2 ord her på Martin Thorborgs side... Var der nogen der sagde dobbeltmoral? Smile

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:01

Lagersalg123 - JEN:

Kreere dine egen duft og levering hurtigt? Det kan umuligt være en kvalitetsparfume.

Det kan godt være vi har talt forbi hinanden - men vil du så ikke godt forklare, hvad du mente med dette?

Den slynger du ud - UDEN overhovedet at have spurgt ind til noget som helst om produktet.

Jeg diskuterer ikke med dig for at irritere dig. Jeg diskuterer fordi emnet i høj grad interesserer mig.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Jan

Martin taler stort set altid rigtigt pænt , når han er herinde. På hans egne sites, fyrer han den af. Mon ikke det er det der er forskellen ?

Der er en stemme når man taler ude, og en når man er hjemme hos sig selv :-)

Ps:

Jeg vil så sige at Demib får virkelig lang snor med hvordan han kan tale til folk herinde. Men jo nogen får nok noget ekstra snor, når de er venner af huset.

Jeg har nu ikke selv specielt behov for at tale sådan, men har da lagt mærke til nogle ting

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 13:10

Lagersalg123 - JEN:

Jeg angriber ikke Martin Thorborg - spørger bare ind til om du er bekendt med hans sprogbrug?

Men forsvar du bare Martin Thorborgs offentlige farverige sprogbrug og så kast du dig over 2 ord her på Martin Thorborgs side... Var der nogen der sagde dobbeltmoral? Smile

Selvfølgelig kender jeg Martins sprogbrug, han går ikke ind for personangreb, og som moderator skal jeg gøre Aminoer opmærksom på at de enten er ved at gå over grænsen, hvis ikke de allerede har gjort det.

Skal du, og andre for den sags skyld, skrive mere her, så er det indenfor trådstarterens emne, det andet her er ikke til diskussion.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 7 ud af 12 (117 indlæg)