Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Introduktion af nyt Lead-genereringsværktøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Eregner.dk gør det muligt at lave langt flere leads fra en hjemmeside.

Med unik teknologi kan man på under 2 min. lave en formular med dynamisk svargenerering ved at uploade et regneark. Lav for eksempel:

• en beregner
  • en evalueringsformular
  • en konkurrence

Spørgsmålet til jer er nu:

Sælger jeg budskabet godt nok via: Eregner.dk eller har jeg brug for at skære den mere til.

Hvad ville sælge budskabet om at det er blevet så enkelt at lave formularer til sin hjemmeside at det kan klares af ikke teknikere?

Ville I slå til, hvis I kunne få en måned gratis?

Ville I slå til, hvis I kunne lave det hele online uden brug af et regneark?

Hvad skulle ellers til?

Jeg har brug for jeres feedback!

På forhånd tak

Morten

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 01:05

Kan godt være det bar er mig, men gik lang tid før jeg forstod hvad det faktisk er i laver.

kan ikke læse det ud fra forsiden, var først efter at have set tour og eksempler, jeg fandt ud af det. Så vil nok gøre det tydeligere hvad i kan tilbyde.

og så var jeg inde og se jeres referencer og klikkede på syd dansk universitet, og fik bare forstørret deres logo ved at klikke på reference, ville gerne have haft et screenshot eller link til det i faktisk havde lavet for dem. også for at øge forståelsen for hvad i kan.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 07:32

Hej Lene

Tak for din feedback. Jeg kan godt følge dine pointer, som vi vil tage til efterretning og forsøge at implementere.

Hvad vi laver, tja den del skal vi have arbejdet med. Basalt set har vi lavet et værktøj, der kan generere leads fra besøgende.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 19:26

Eregner.dk er blevet til LeadDoubler.com for at sætte fokus på vores evne til at levere leads, ser fordobler din omsætning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)