Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør mig super glad og jeg skylder en tjeneste!

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Simon M:

Jeg kan ikke se hvad det er der kan misforstås. Du ringer til en samarbejdspartner og lyver. Du stiller selv spørgsmålstegn ved din egen moral i slutningen af indlægget (og ender med at retfærdigøre den).

Business is businees - men man kan drive forretning på mange måder. 

Men ok - no bad feelings. Vi kan jo alle gøre i nælderne - det er måske bare ikke så smart at skilte med det Wink

mvh

Jan

Nu synes jeg ikke tråden skal handle om Simons fejl, i forhold til han er 15 år har han stadig opnået utrolig meget. Og apropos at du nævner hvordan man skal opføre sig i offentligheden, synes du så ikke det dårlig stil, at lave sådan et indlæg, i en tråd hvor han beder om hjælp?

Hvis du har noget imod det indlæg han lavede, så giv ham da et kald eller en mail, det synes jeg personligt ville være meget mere cool.

Jeg har selvfølgelig også smidt en stemme Simon :-)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:34

Casper Blom:

Technocowboy:

Simon M:

Jeg kan ikke se hvad det er der kan misforstås. Du ringer til en samarbejdspartner og lyver. Du stiller selv spørgsmålstegn ved din egen moral i slutningen af indlægget (og ender med at retfærdigøre den).

Business is businees - men man kan drive forretning på mange måder.

Men ok - no bad feelings. Vi kan jo alle gøre i nælderne - det er måske bare ikke så smart at skilte med det

mvh

Jan

Nu synes jeg ikke tråden skal handle om Simons fejl, i forhold til han er 15 år har han stadig opnået utrolig meget. Og apropos at du nævner hvordan man skal opføre sig i offentligheden, synes du så ikke det dårlig stil, at lave sådan et indlæg, i en tråd hvor han beder om hjælp?

Hvis du har noget imod det indlæg han lavede, så giv ham da et kald eller en mail, det synes jeg personligt ville være meget mere cool.

Jeg har selvfølgelig også smidt en stemme Simon :-)

Casper,

Det her handler ikke om at Simon har skrevet et blogindlæg som jeg ikke bryder mig om - for så havde jeg bare ladet det fare.  Det handler heller ikke om at Simon beder om hjælp.

Det handler om at Simon på den ene side beder om hjælp til at få den hædersbevisning som nævnte pris nu engang er - og i samme åndedrag fortæller om hvordan har opnået resultaterne ved hjælp af løgn. Og det er der i min bog ikke meget hæder ved  - og det vælger jeg så at kommentere på.

Netop de to ting i kombination synes jeg er dårlig stil. Det jeg skriver er jo ikke noget jeg har fundet på, eller er noget jeg har hørt fra trediemand. Det kommer fra Simon selv - begge ting oven i købet på samme dag.

Med fare for at gentage mig selv, så har jeg ikke på noget tidspunkt underkendt Simons resultater eller evner - snarere måden han har opnået nogle af resultaterne på.

Casper Blom:

Nu synes jeg ikke tråden skal handle om Simons fejl

Havde det så ikke være mere passende at kontakte mig direkte (eller lave en anden tråd) i stedet for at genåbne diskussionen i denne tråd ?

mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 15:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvad kan man ikke komme udenom Simons flotte resultater, og derfor får han da selvfølgelig også min stemme Wink

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:46
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Simon M:

Hej,

Jeg er super stolt. Martin Thorborg indstillede mig til Ivækstprisen 2010, og nu er jeg blevet blandt de fem der kan vinde titlen "Årets unge håb".

Jeg vil blive superglad hvis du ville stemme på mig. Du kan stemme ved at trykke her:

http://ivaekstprisen.ivaekst.dk/nominated.php?category=ungehab

Det er gratis at stemme og samtidig deltager du i konkurrencen om et lækkert ur Yes

På forhånd tusind tak!!

Er det ikke lidt latterligt?

Skal man ikke fortjene at vinde?

Jeg kender dig jo ikke så hvorfor skulle jeg klikke på dig?

Måske du skulle bruge dit krudt på at fortælle omkring dig selv, istedet for at man kan vinde et lækkert ur?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:51

1 stk. stemme her fra Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:54

Nicolaj Thomasen:

1 stk. stemme her fra Big Smile

Tusind tak! Cool

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:54

Jeg synes bare ikke de passede ind i denne sammenhæng, og det var blot det min pointe var.

Jeg skulle muligvis have skrevet til dig privat, men jeg valgte blot at kommunikere på samme måde som dig.

Men no bad feelings, helt fair du giver din mening til kende, jeg synes blot det var i forkert sammenæng, men sådan er vi jo forskellige.

Ha' en god dag :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:04

En stemme fra Aalborg er hermed afgivet!

Held og lykke fremover!

Med venlig hilsen:
Søren Højby Skriver

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 16:13

En stemme fra mig også... Super godt gået..

- Og pøj-pøj med det..;-))

vh/ Ulrik

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:45

Det kan du fandme tro!

Hermed stemt

Mvh.
Glen

Pitstop1000.com
Funny videos, babes and stuff like that :-)

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)