Nu synes jeg ikke tråden skal handle om Simons fejl, i forhold til han er 15 år har han stadig opnået utrolig meget. Og apropos at du nævner hvordan man skal opføre sig i offentligheden, synes du så ikke det dårlig stil, at lave sådan et indlæg, i en tråd hvor han beder om hjælp? Hvis du har noget imod det indlæg han lavede, så giv ham da et kald eller en mail, det synes jeg personligt ville være meget mere cool. Jeg har selvfølgelig også smidt en stemme Simon :-)
|
Casper Blom:Technocowboy:Simon M:Jeg kan ikke se hvad det er der kan misforstås. Du ringer til en samarbejdspartner og lyver. Du stiller selv spørgsmålstegn ved din egen moral i slutningen af indlægget (og ender med at retfærdigøre den).
Business is businees - men man kan drive forretning på mange måder.
Men ok - no bad feelings. Vi kan jo alle gøre i nælderne - det er måske bare ikke så smart at skilte med det
mvh
Jan
Nu synes jeg ikke tråden skal handle om Simons fejl, i forhold til han er 15 år har han stadig opnået utrolig meget. Og apropos at du nævner hvordan man skal opføre sig i offentligheden, synes du så ikke det dårlig stil, at lave sådan et indlæg, i en tråd hvor han beder om hjælp?
Hvis du har noget imod det indlæg han lavede, så giv ham da et kald eller en mail, det synes jeg personligt ville være meget mere cool.
Jeg har selvfølgelig også smidt en stemme Simon :-)
Casper,
Det her handler ikke om at Simon har skrevet et blogindlæg som jeg ikke bryder mig om - for så havde jeg bare ladet det fare. Det handler heller ikke om at Simon beder om hjælp.
Det handler om at Simon på den ene side beder om hjælp til at få den hædersbevisning som nævnte pris nu engang er - og i samme åndedrag fortæller om hvordan har opnået resultaterne ved hjælp af løgn. Og det er der i min bog ikke meget hæder ved - og det vælger jeg så at kommentere på.
Netop de to ting i kombination synes jeg er dårlig stil. Det jeg skriver er jo ikke noget jeg har fundet på, eller er noget jeg har hørt fra trediemand. Det kommer fra Simon selv - begge ting oven i købet på samme dag.
Med fare for at gentage mig selv, så har jeg ikke på noget tidspunkt underkendt Simons resultater eller evner - snarere måden han har opnået nogle af resultaterne på.
Casper Blom:Nu synes jeg ikke tråden skal handle om Simons fejl
Havde det så ikke være mere passende at kontakte mig direkte (eller lave en anden tråd) i stedet for at genåbne diskussionen i denne tråd ?
mvh
Jan