... |
Og undskyld... Ville ikke ødelægge tråden... Jeg smider naturligvis også en stemme afsted Simon ;)
Og undskyld... Ville ikke ødelægge tråden... Jeg smider naturligvis også en stemme afsted Simon ;) |
husk det er den 15 årige Simon Mørch der skal have en stemme ,der står ikke i tråd start hvilken navn man skal stemme på http://www.amino.dk/members/Simonpro/default.aspx |
I må meget have mig undskyldt, men jeg synes ikke ligefrem hans seneste blogindlæg lægger op til at man skal stemme på ham. Al respekt for Simons viden på området indenfor sociale medier, men at indstille en med en flosset moral mener jeg ikke er i orden. At han så oven i købet stiller den til offentligt skue efter en nominering grænser da til idioti. Bare mine 5 cents... mvh Jan P.S. Link til Blogindlæg : |
Hej Tehcnocowboy, Det indlæg blev skrevet for hurtigt og derfor slettet. Det blev misforstået. Jeg gav et eksempel hvor jeg havde snakket med Casper fra IQmedier, som i øvrigt er min rigtig gode ven i dag. Men da jeg læste det igennem en gang til, kan jeg godt forstå det var skrevet dårligt og kunne misfortås. Jeg håber jeg er tilgivet - det blogindlæg var helt misforstået Vi må lære af de fejl vi begår... |
Jeg har hermed afgivet min stemme! |
Super - tusind tak for det! |
Stemme afgivet og stort pøj pøj sendt afsted til dig, Simon! |
Hej med dig :-)
Jeg kan ikke se hvad det er der kan misforstås. Du ringer til en samarbejdspartner og lyver. Du stiller selv spørgsmålstegn ved din egen moral i slutningen af indlægget (og ender med at retfærdigøre den). Business is businees - men man kan drive forretning på mange måder. Men ok - no bad feelings. Vi kan jo alle gøre i nælderne - det er måske bare ikke så smart at skilte med det mvh Jan |
Det gad jeg nu godt læse, men desværre har Google ikke cachet det. Jeg var nok ca 30 år før jeg lærte at styre mig i al offentlighed ( og privat) :-). Så han har noget tid at løbe på. |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.