Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber jeg varer til min e-shop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at starte en webshop.. Jeg har undersøgt en del og er klar til at gå igang.

Dog har jeg et problem. Alene med det, jeg har planer om at sælge, vil vare sortimentet være alt for småt... Derfor vil jeg gerne udvide med andre varer.. Ikke nogen bestemt kategori...

MEN... Jeg har ikke rigtig planer om at importere store mængder hjem fra Kina osv, af forskellige sortimenter varer, i tilfælde af, at det ikke kører...

Mit spørgsmål er så... Kan man lave aftaler med andre e-shops? Butikker? Leverandører? Importører? osv.. så jeg kan købe enkelte varer ad gangen? Eller måske slet ikke købe noget på forhånd og have en aftale med butik-shop, hvor jeg "sælger" deres varer...?

Jeg har nemlig ikke mere end 20-30 tusinde til at smide i det her projekt, og det kan jeg ikke komme langt for, hvis jeg skal ud og skabe et stort vareparti...

Håber der er nogen der har nogle gode råd..

mvh

Andersen

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 17:01
Kan man lave aftaler med andre e-shops? Butikker? Leverandører? Importører? osv.. så jeg kan købe enkelte varer ad gangen? Eller måske slet ikke købe noget på forhånd og have en aftale med butik-shop, hvor jeg "sælger" deres varer...?

Dette kan sagtens skrues sammen så begge parter tjener penge, så hvis du har talegaverne i orden og leverandørerne er lidt visionære burde du kunne få sådan en aftale i stand. Men du skal nok ikke lade dig slå ud af det første "nej".

/Jesper

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:55
Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:11
Hej Andersen

Jeg sender dig gerne et katalog over de vare jeg har fra Kina,, jeg importere selv så mine priser er noget lavere.

Send mig din e-mail adresse og jeg sender dig et katalog og lad os lave nogle fornuftige handler.

Mvh. Jan Sørensen

Blue shop

Nørrebrogade 77 A

8900 Randers

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:43
Hej Andersen73

Du kan meget let oprette din egen webshop, som jeg har gjort. Se http://my.dubli.com/871

vh

Walther Richter

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 16:09
Du er også velkommen til at kontakte undertegnede, importerer også en del selv.
Iøvrigt noget træls med alle de Dubli indlæg / markedsføring for dette MLM netværk som  ovenfor,

det har dog meget lidt med iværksætteri at gøre.

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Tilmeldt 26. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:06

Hej,

20. -30.000 bringer dig ikke langt, så du har helt ret i at varesortiment, skal holdes nede, det er nemlig den del der virkelig koster. Ville samtidig anbefale dig at få en kassekredit, så du også har mulighed for at finasiere de varer som koster at hive hjem, men som giver dig et DB som er værd at satse på.

Skulle du have lyst til at sælge nogle af de varer som jeg kan tilbyde dig, kig da på. write-it.dk

En anden ting, som godt kan tage modet fra de fleste nystartede er at man er nød til at opbygge en tillid med de leverandører man nu engang vælger at handle med, for de vil alle sammen se årsregnskaber og ligende, det kan du jo af gode grunde ikke hoste op med, så de vil også forlange forudbetaling. Dernæst er der sikkerhed for at du også eksisterer om et år eller to, så hold dine forventninger ned af hvad du som start kan forhandle dig frem til. Der er mange om buddet, som alle vil tjene penge, men der er ikke mange af dem tilbage efter 3 år.

Jeg ønsker dig god vind i sejlene

Sabina

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 37
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 21:47
Hej Andersen73

Det kan du sagtens. Jeg sælger bl.a. golfudstyr og har aftaler med en række forskellige importører af udstyr. Aftalerne går ud på, at jeg ikke betaler før jeg har en bestilling på noget udstyr fra kunder. Men det er selvfølgelig ikke alle grossister der er med på den, -men min erfaring er, med de rigtige argumenter, så kan det sagtens lade sig gøre.

Og, så er jeg helt enig med Walther (Golf5) om, at det er utroligt nemt, billigt og fordelagtigt, at oprette en shop på DubLi. Og så eksponeres ens shop momentant til mere end 200 millioner potentielle kunder. Synd, at Hans Meyer ikke har nogle gode ord at sige om dette fantastiske shopsystem. Håber Hans Meyer vil være lidt mere åben og sætte sig ind i hvordan DubLi i virkeligheden fungerer.

Mvh. Frederik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:51

Dato: 29-01-2007 16:08:34
Forfatter: Hans / Top-Salg.dk
Du er også velkommen til at kontakte undertegnede, importerer også en del selv.
Iøvrigt noget træls med alle de Dubli indlæg / markedsføring for dette MLM netværk som  ovenfor,

det har dog meget lidt med iværksætteri at gøre.

Der er ikke noget galt med DubLi, men der er noget galt i kun at linke til hovedsiden af DubLi, når der spørges til en shop (min personlige mening)...
Jeg er dog sikker på at Walther kan give dig en fornuftig præsentation af DubLis kommende shopsystem, som slår det meste på markedet.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:16

Tråden er over 2½ år gammel... Lad nu vær med at spame...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)