Hejsa Jeg kunne godt tænke mig at starte en webshop.. Jeg har undersøgt en del og er klar til at gå igang. Dog har jeg et problem. Alene med det, jeg har planer om at sælge, vil vare sortimentet være alt for småt... Derfor vil jeg gerne udvide med andre varer.. Ikke nogen bestemt kategori... MEN... Jeg har ikke rigtig planer om at importere store mængder hjem fra Kina osv, af forskellige sortimenter varer, i tilfælde af, at det ikke kører... Mit spørgsmål er så... Kan man lave aftaler med andre e-shops? Butikker? Leverandører? Importører? osv.. så jeg kan købe enkelte varer ad gangen? Eller måske slet ikke købe noget på forhånd og have en aftale med butik-shop, hvor jeg "sælger" deres varer...? Jeg har nemlig ikke mere end 20-30 tusinde til at smide i det her projekt, og det kan jeg ikke komme langt for, hvis jeg skal ud og skabe et stort vareparti... Håber der er nogen der har nogle gode råd.. mvh Andersen |
Kan man lave aftaler med andre e-shops? Butikker? Leverandører? Importører? osv.. så jeg kan købe enkelte varer ad gangen? Eller måske slet ikke købe noget på forhånd og have en aftale med butik-shop, hvor jeg "sælger" deres varer...?
Dette kan sagtens skrues sammen så begge parter tjener penge, så hvis du har talegaverne i orden og leverandørerne er lidt visionære burde du kunne få sådan en aftale i stand. Men du skal nok ikke lade dig slå ud af det første "nej".
/Jesper