Nu citerer jeg lige fra dit website, under ''Nyheder'' :
''LøweSite CMS får et nyt navn: Lion CMS
Sitet for Lion CMS er ikke helt færdigt, men jeg arbejder på det. Samtidigt har jeg lavet en iværksætter version, der kun koster 2500,- i oprettelse og 50,- pr. md. (beløbene er ex. moms).Alt hvad der står dér, modsiger du i din post. Både navnet - og i særdeleshed prisen. Det er immervæk noget af en prisforskel. Den du har skrevet hér er næsten 700% af, hvad du har skevet på din side. Avser.
Jeg er da ked af, at du har kunnet misforstå priserne. Navneforvirringen kan jeg derimod godt forstå. Det var meningen at mit produkt LøweSite CMS skulle overgå til navnet Lion CMS fra nytår. Det er ikke sket helt endnu, men produktet er det samme, uanset navnet er LøweSite CMS eller Lion CMS.
Men lad mig forklare priserne for dig:
Iværksætter versionen koster 3100,- for det første år, der efter 600,- pr år (ganske som du refererer, jeg er bare begyndt at nævne totalpriserne). Iværksætter versionen er ligesom begynder versionen, men indeholder kun 5 sider.
Begynder versionen koster 8200,- for det første år, der efter 2400,- pr år. Begynder versionen indeholder 30 sider.
Standard versionen koster 20400,- for det første år, der efter 4800,- pr år. Standard versionen er ligesom begynder versionen, men indeholder også SEO modulet. Det er denne version, der giver markant synlighed i søgemaskinerne.