Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate avance

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer,

Jeg skal til at lancere et nyt website hvor affiliate marketing måske kunne være interessant til, men da jeg ikke kender særligt meget til hvordan affiliate marketing virker og hvad der skal til, håber jeg at der er nogle flinke aminoer der vil hjælpe mig lidt.

webshoppen sælger personlige gaver til børn.

1 hvor kan man tilmelde sin webside ?

2 hvor meget skal der til (kr eller procentdel af varenspris) før at det bliver interessant for affiliate.

vi kan dele vores produkter op i 3 prisgrupper :

75-150kr incl moms

150-250kr incl moms

250-400kr incl moms.

som sagt hvor meget skal der ca til for at det interessant.

Håber der nogle der kan give mig et par gode svar så jeg kan se om det er interessant for både mig og jer som affiliate.

Mvh

Pedersenhome

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:22

Hvor meget vil du kunne give maksimalt udfra din avance?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:53

Det vil jeg helst ikke ud med, men vil gerne vide hvor meget der skal til for at i synes at det er interessant

Er godt klar over jo mere jo bedre. men hvor meget skal der til for at det er interessant

/Pedersenhome.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 12:55

Kommer jo helt an på hvilke produkter der snakkes om og hvad dine konkurrenter giver. Så det er svært, at give et bud på.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:59

Det er svært at svare på.

Men hvis salget på dit produkt er lavt, så skal avancen være høj 100+ kr for dem som bruger dine reklamer.
Er der tilgengæld højt salg og nemt at finde kunder, så kan avancen være 20-50 kr.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal nok over ca. 2 kr / klikket (eksklusiv moms!) før jeg (personligt) ville arbejde med et program. Hver gang der er 100 brugere som ser din webshop, hvor mange køber så noget? Lad os sige 2.

Tag summen af alle dine ordre og divider med antallet af ordre. Så har du den gns. ordre. Lad os sige 350kr. Dvs for hver 100 besøgende sælger du for 700 kr. For at nå målet om på en 2 kr klikket skal du give ca. 29%.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:46

Jep det er rigtigt IOOS Internet ApS

Der er ikke mange som gider at rode med noget som de i snit tjener under 2kr i klik på, med mindre de kan få utrolig stor volume til få penge.

Derfor så vil jeg følge IOOS råd:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)