Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De er nu meget kære i DF :o)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Pia har valgt at hun ikke vil holde fri, bare fordi det er lørdag. Det resulterede i et ønske, om at fjerne paraboler i områder som Vollsmose.

Det var der så ikke ret mange andre end DF's kernevælgere, der synes var en rigtig god idé, så det er i løbet af dagen blevet ændret til, at hun vil forbyde de arabiske kanaler, der modtages via parabolerne...

Men hvad sket der nu med den ytringsfrihed, som vi går så højt op i? Er den kun forbeholdt for dem der ytrer det rigtige, eller hvordan skal det tolkes? Hvad kommer det hende ved, hvad folk ser i deres TV?

Nu bliver det hele meget teoretisk, da jeg har svært ved at forestille mig at det forslag nogensinde bliver til virkelighed. Men hvis det gør, hvor langt er vi så fra kinesiske tilstande? Hvis det skal forbydes vi parabol, må de nødvendigvis også skulle forbydes via internet. Og hvis man får held til at forbyde tv kanaler via internettet, er et naturligt næste skridt, at forbyde Youtube klip m.m. fra disse kanaler, og andre arababiske "ting".

Er der først taget hul på den byld, er der jo ingen grænser for hvad der hurtig vil kunne forbydes. Og så er vi da ved at nærme os det kinesiske filter på internetttet.

Men det er da hyggeligt at hun vil tage kampen om de rette værdier op. Det lugter lidt af opvarmning til valgkamp. Det virker dog en smule tidligt, da jeg tvivler på at regeringen er specielt interesseret i at udskrive valg lige for tiden :o)

Men når DF nu har fokus på TV området, hvad så med at forbyde DR at tvinge os ti at betale for at have muliged for at se deres udsendelser. Og forbyd flere reality serier om politibetjente der opfører sig som om, de er en del af Criminal Minds, eller hvad pokker de serier hedder, Jeg valgte at se Politistationen i torsdags, og det var da til at få kvalme af at se introen. Især den del hvor den ene betjent trækker sin pistol, som om han skulle duellere :o) Den slags burde forbydes..

Og når vi er i gang med at forbyde ytringsfriheden, ville det være lækkert hvis man ved samme lejlighed forbød flere realitystjerner at sige noget på landsdækkende TV.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 07:54

Ja hørt især den med at at slippe for at betale til DR og deres dårlige tv
Fortiden her hjemme har vi intet tv signal for vi bruger det ikke for tiden men vi har da et tv for det smider vi ikke bare ud vi har også en pc men ikke for at sidde på dr.dk eller høre P3
Det eneste tv'et bliver brugt til er en dvd film for børnene i ny og næ
Men vi skal stadig slæbes igennem den dr licens :(

Please DR vil i så ikke hellere gøre jer den umage at lave et system så i kan udelukke mig fra jeres radio og tv så jeg kan spare 2500 om året

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jo det er ikke noget videre problem at slippe for licensen, du udfylder blot denne formular :) 

http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/Afmelding.htm

Hvis de ringer og spørger om det er en fejl at du ikke er tilmeldt licens: Nej det er en proforma adresse 

Hvis de banker på: Du siger blot at det ikke er dig der bor her på adressen og ikke vil blandes ind i ejerens private sager- luk døren igen. 

So simple :)

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Aalborg Biludlejning:

Jo det er ikke noget videre problem at slippe for licensen, du udfylder blot denne formular :) 

Hvis de ringer og spørger om det er en fejl at du ikke er tilmeldt licens: Nej det er en proforma adresse 

Hvis de banker på: Du siger blot at det ikke er dig der bor her på adressen og ikke vil blandes ind i ejerens private sager- luk døren igen. 

NEMLIG! Man kan afmelde sig licensen uden det har konsekvenser ;)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Aalborg Biludlejning:

Hvordan afmelder man skat? for den er jeg egentligt også træt af?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du laver blot alt uden regning ;)

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 10:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja for gud skyld spær for DR.!

Men ellers så synes jeg Pia K og hendes følgesvende af racister, har fået alt for meget at skulle have sagt.!
Så nu når vi er ved at træde på ytringsfriheden, så bør de nu selv forbydes prompte.!

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:28

Aalborg Biludlejning:

Ja det er fristende :o)

Men jeg er ikke interesseret i at snyde mig til den besparelse, så jeg tror bare jeg venter på at vi en dag får et mere tidssvarende licenssystem.

Jeg ved ikke hvad der rent faktisk ligger i det public service begreb som DR skal have så sindssygt mange penge for at lave. Og jeg ser jo også enkelte programmer på kanalen, og lytter til P3. Men jeg fravalgte gerne at se deres programmer (og vi taler vel højst til 1 - 2 udsendelser om ugen), og bare betale for at høre deres radioprogrammer, hvis det en dag blev muligt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:41

BruunMedia:

Aalborg Biludlejning:

Hvordan afmelder man skat? for den er jeg egentligt også træt af?

+1 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Aalborg Biludlejning:

Du laver blot alt uden regning ;)

Super tak! Jeg har sku været i tvivl i lang tid, da jeg syntes det der med at bidrage til samfundet er noget lort. Jeg knokler for mine penge også skal jeg sku ikke dele ud af dem!

Ps. Sarkasme kan forekomme i store portioner

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)