Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De er nu meget kære i DF :o)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birkelund:

Lige meget hvor godt du end formulere det til at understøtte dit synespunkt (og jeg synes du har formuleret det godt for din sag) så synes jeg ikke at det at opfordre til Terror er acceptabel. Hvis jeg høre en person som fortæller at han ønsker at slå uskyldige ihjæl så vil jeg bede ham holde sin kæft. Høre en person som ønsker at blive soldat og drage i krig så siger jeg ikke noget. Der er forskel på at føre krig og så at bevist angribe uskyldige. Dermed ikke sagt at uskyldige ikke bliver ramt i krig, men jeg synes stadig der er en væsentlig forskel.

Uanset hvordan man vender og drejer det, så er der lande omkring Israel som betragter Israels landvindinger som besættelse, og det er med rette, da Israel IKKE var der tidligere.

Ethvert land der er besat har sin ret og frihed til at kæmpe i mod besættelsesmagten, deraf kommer udtrykket frihedskæmpere, som vi i DK var stolte af vi havde under vor besættelse.

Jeg sympatiserer ikke med Hizbollah eller Hamas eller Israel - men jeg anerkender Palæstinas, Lebanons og Syriens ret til at bekæmpe en besættelsesmagt. Jeg sympatiserede ikke med Saddam Hussein - men anerkendte hans soldaters ret til at kæmpe i mod. Ligesom jeg finder Shia og Sunni muslimernes interne stridigheder tåbelige og de i sig selv er skyldige i mange uskyldige menneskers død og lemlæstelse.

Jeg anerkender til gengæld ikke brugen af uran beriget ammunition der skader i generationer fremover uanset hvor det kommer fra. Jeg anerkender heller ikke Israels besættelse af Palæstina - og kan desværre kun se på fra sidelinien at verden accepterer disse overgreb med støtte fra USA.

Det hele er så komplekst og har efterhånden udviklet sig temmeligt uheldigt, og det tager dekader at rette op på tingene, hvis det nogensinde sker.

Det der er mig helt uforståligt er dog, at Israel ikke vil trække sig tilbage og anerkende andre landes suverænitet, og for mig at se er det den største barriere for fred i verden. Men verden ønsker øjensynligt ikke fred, vi har jo alle nok i os selv. For konflikten kunne have været løst langt langt tidligere og dermed kunne man have undgået 9/11 og den efterfølgende hetz mod 30% af verdens befolkning.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:02

Birkelund:

_Mange af de folk der kæmper for taleban i afghanistan bliver tvunget til det. Taleban truer med at dræbe deres familie hvis ikke de gør det. Ligeledes er dder flere beretninger om Talebaner der ikke kæmper særlig loyalt over for deres ledere. Så jeg synes ikke helt at jeg er enig. Men sådan er det så.

Nu er Afghanistan jo lidt af en historie for sig selv og igen et meget komplekst scenarie og i et område hvor der med sikkerhed ikke kan stoles på naboen.

Der er også her mange års historik der gør sig gældende, men tingene kan virke uoverskuelige og ligefrem uoverkommelige, da der konstant er en officiel og en uofficiel agenda fra nabolandet Pakistan.

Krigen i bjergene kan aldrig vindes uden sønderbombning af kæmpemæssige områder - derfor vil der være fortsatte kampe dernede og vi vil se politiske mord og op/nedgange når soldaterne forlader området. Det er mere end en heksekedel og den er helt umulig at drikke fra i nuværende situation.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:40

Birkelund:

Lige et spørgsmål. Nu kan jeg se at jeg har fået dårlig karma fordi der ikke er enig med mig. Er det mig der har misforstået systemet. Jeg troede at man gav dårlig karma til folk hvis de ødelage tråde eller snakkede skidt om andre? Jeg troede ikke man gav dårlig karma til en der bare havde en anden holding i debatten. Mig bekendt så handler debatter om at fremfører forskellige holdninger på en sober og civiliseret måde. Ret mig endelig hvis jeg har misforstået karma systemet.

Du har gjort noget forkert der er bare for mange der kun giver enten 1 stjerner eller 5 stjerner.

Folk der er helt enig med dig og super godt indlæg giver 5 stjerner

OK indlæg godkendt 4 stjerner

uenig med indlægget med ikke fuldt ud enig 3 stjerner

totalt uenig med indlægget 2 stjerner

uenig med indlægget med indlægget og det vedkommer ikke debatten og er spam eller person angreb gives  1 stjerne.

så tage dig ikke af stjerne systemet, for der er ikke mange der bruger det , vi kunne ligeså godt have 2 stjerner , så vi kunne give dem vi er venner med og enig med 5 stjerner og dem uenig med  giver vi de fleste  1 stjerner, for der bruges kun 2 stjerner i debatten og jeg fatter det ikke .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:02

Jimmy Thomsen:

Så vidt jeg er orienteret, ønsker man at blokere kanaler med fjenske udsendelser om vesten. Hvis der rent faktisk findes kanaler der opfordrer til terror, undertrykkelse og dets lige, skal de bare lukkes øjeblikkeligt, efter min mening. Men hvis kanalerne leverer upartisk journalistik, så kan jeg ikke se at forslaget har berettigelse.

Noget som DF er en sand mester i , det er at trække overskrifter, jeg er faktisk i tvivl om hvorvidt de mener det seriøst, igen lykkes dem at få store dele befolkningen op at køre... Det er effektiv markedsføring!

(nej, jeg støtter dem ikke)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:48

igang:

Pia har valgt at hun ikke vil holde fri, bare fordi det er lørdag. Det resulterede i et ønske, om at fjerne paraboler i områder som Vollsmose.

Det var der så ikke ret mange andre end DF's kernevælgere, der synes var en rigtig god idé, så det er i løbet af dagen blevet ændret til, at hun vil forbyde de arabiske kanaler, der modtages via parabolerne...

Men hvad sket der nu med den ytringsfrihed, som vi går så højt op i? Er den kun forbeholdt for dem der ytrer det rigtige, eller hvordan skal det tolkes? Hvad kommer det hende ved, hvad folk ser i deres TV?

Ingen Pia K = ingen jokes... Så hold andre fri Pia hehe

Elsker bare DF dobbeltmoralen, som er enorm. I DK har vi PRESSE- og YTRINGSFRIHED, som de gjorde meget ud af, at fortælle hele verden under Mohammedkrisen... Meeeeeen det vil Pia åbenbart ændre igen hahaha

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)