Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den økologiske vicevært, hvad synes du om konceptet ?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne blive bedre til at markedsføre mit firma som laver ejendomsservice og erhvervsrengøring. Det er lidt svært at komme ud over rampen med den miljøvenlige rengøring. Så nu vil jeg prøve med konceptet : " Den Økologiske Vicevært " Inspireret af " Den Økologiske Pølsemand ", som har fået god omtale.

Du kan læse blogindlægget på min hjemmeside her : Den Økologiske Vicevært

Men hvad synes du, giv gerne din mening til kende her i afstemningen ( håber jeg kan få den til at virke )

Rettelse :

Jeg kan ikke umiddelbart finde ud af at lave afstemninger herinde. Din mening er stadig meget værdsat.

1 : Er du træt af at høre om økologi , det hele er for sent alligevel ?

2 : Fedt koncept , og specielt at det alligevel ikke koster ekstra

3 : Tjah, det er vel et meget godt markedsføringsstunt, men handler det ikke kun om penge for dig ?

4 : Fedt at du både kan drive en forretning, og tænke på hvordan vi kan gøre det bedre i forhold til miljøet

5 : Jeg er helt blank, kommer der ikke snart Kanal København ?

6 : Ok

7: Klart for fedt, jeg trykker med samme " synes godt om " i bunden af dit blogindlæg- Hvis det her ikke skal spredes igennem de sociale medier, hvad skal så ? Word to your momma !!! Hoooolllla

:-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

2 - men om det virker.. ?

Jeg hader at skulle sige det, jeg tror simpelthen ikke folk, som skal have ansat en vicevært, bekymre sig om det er økologisk, miljørigtig eller andet.

Det skal bare virke! Der skal være rent, pænt  og god service - og nårh ja, så skal det helst også være billig!

Men hvis du ved hjælp af, at lave og ikke mindst være " Den Økologiske Vicevært" kan skabe opmærksomhed omkring dit firma og dets fremgangsmåde, og samtidig opfylde de andre krav: pænt, rent, service og billigt,  så er det da Yes !

Hilsen Mark - "deltids vicevært"

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:17

Hej Mark

Min kørekort ven ;-)

Jo, vi har jo haft vores firma i 10 år ( vi hed Hove Rengøring og Viceværtsservice før ). Så jeg ved godt hvordan man gør det ordenligt. Jeg siger også i blogindlægget at vi jo ikke bare kommer og laver miljøvenlig rengøring, og så skider på resten :-)

Ps: Tillykke med nr 1 placering på søgeordet " Kørekort ". Jeg er ikke rigtigt kommet i svigninger med mit andet site korekort-priser.dk endnu. Så forbered dig på konkurrence .. hehehe :-)

Spøg til side. Tillykke med det. Jeg ranker også på en del andre søgninger, og der jo plads til os alle

rettelse : Du ligger nr 3. Synes bare du lå nr 1 for et par dage siden. Måske jeg var logget på Google

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:28

6

Evt. uddybende;

Jeg gik egentligt og troede at arbejdstilsyn m.v. havde forlangt fjernet giftstofferne, og at det var tilladt at smide det beskidte vand direkte i kloakken? Det ser jeg da ske, meget ofte i København.

Så viceværtfunktion og økologi som en særlig feature, er i mine øjne vel ikke anderledes end vognmænd der kører på miljødiesel osv. 

Jeg tror skam du mener det seriøst, og at det er af et godt hjerte, men jeg tror samtidigt der er mange/nogen/een som jeg, der egentligt troede den del allerede er iorden. Lidt ligesom med terpentinen i malingen  og i den grafiske branche. (jf. malersyndromet)

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Sjovt som vi arbejder med de samme ting! vicevært og kørekort ;D ( tak, men politiet slår jeg nok aldrig)

Tilbage til sagen:

Lige netop fordi du har 10 års erfaring og 10 års optimering, udfører du de grundlæggende ting 100 % i orden - Derfor ville det også være genialt, hvis du ved hjælp af det nye koncept, kunne skabe opmærksom omkring firmaet, som opfylder krav til punkt og prikke, og samtidige skille sig ud ved at være "økologisk/miljøbevist "Yes

Men om det er muligt at skabe opmærksomhed, eller om folk bekymre sig om miljø - den er svær

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:42

Hej Michael

Jeg kan være ærlig og sige , at jeg ikke kender til de forskellige bekendtgørelser, men jeg vil gøre en stor indsats for at være helt up to date med hvad der sker på dette område.

Hvad jeg dog ved, er at vi bruger Svanemærkede rengøringsmidler, og jeg ved dog så meget, at det er langt fra alle rengøringsmidler der er det.

Derud over, så bruger vi salt til at fjerne ukrudt( en del bedre end Roundup, som stadig er tilladt i mindre mængder ) . Vi minimerer vores kørselsforbrug til et minimum, og vi vil i det hele taget tage del i den udvikling der sker angående vores miljøaftryk.

Statoil er for eksempel vidst begyndt at sælge Bioethanol som rent brændstof. Jeg skal lige dykke ned i hvad det betyder, men hvis det fungerer, og ikke er ALT for dyrt, så er vi med. Den garanti kan jeg udstede.

Jeg har altid selv villet gøre en forskel, og det her med miljøvenlighed i mit ejendomsservice / vicevært firma, det er jeg sådan først lige rigtigt begyndt på, så derfor min manglende viden, men lyst til at lære

Tak for input

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:01

Jeg har også lige fundet ud af , at eddike, er langt det meste miljøvenlige til fjernelse af ukrudt. Bedre end salt.

Brugen af eddike til at fjerne ukrudt fra marker, er blevet godkendt i USA til økologiske landmænd. Så det gør vi så også nu i Aktiv 3.

ja , man lærer noget, når man vil :-)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

2 fra mig Yes

Kort og godt.

Mvh. John.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:10

Tak John :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:23

jeg kunne ikke se på siden hvilken miljø rigtige stoffer i bruger .

hvilken alternativer i bruger der er mere miljø venlig skal fremtones meget mere på siden for jeg kunne ikke finden dem på jeres side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)