Jeg vil gerne blive bedre til at markedsføre mit firma som laver ejendomsservice og erhvervsrengøring. Det er lidt svært at komme ud over rampen med den miljøvenlige rengøring. Så nu vil jeg prøve med konceptet : " Den Økologiske Vicevært " Inspireret af " Den Økologiske Pølsemand ", som har fået god omtale. Du kan læse blogindlægget på min hjemmeside her : Den Økologiske Vicevært Men hvad synes du, giv gerne din mening til kende her i afstemningen ( håber jeg kan få den til at virke )
Rettelse : Jeg kan ikke umiddelbart finde ud af at lave afstemninger herinde. Din mening er stadig meget værdsat.
1 : Er du træt af at høre om økologi , det hele er for sent alligevel ? 2 : Fedt koncept , og specielt at det alligevel ikke koster ekstra 3 : Tjah, det er vel et meget godt markedsføringsstunt, men handler det ikke kun om penge for dig ? 4 : Fedt at du både kan drive en forretning, og tænke på hvordan vi kan gøre det bedre i forhold til miljøet 5 : Jeg er helt blank, kommer der ikke snart Kanal København ? 6 : Ok 7: Klart for fedt, jeg trykker med samme " synes godt om " i bunden af dit blogindlæg- Hvis det her ikke skal spredes igennem de sociale medier, hvad skal så ? Word to your momma !!! Hoooolllla
:-) |
2 - men om det virker.. ?
Jeg hader at skulle sige det, jeg tror simpelthen ikke folk, som skal have ansat en vicevært, bekymre sig om det er økologisk, miljørigtig eller andet.
Det skal bare virke! Der skal være rent, pænt og god service - og nårh ja, så skal det helst også være billig!
Men hvis du ved hjælp af, at lave og ikke mindst være " Den Økologiske Vicevært" kan skabe opmærksomhed omkring dit firma og dets fremgangsmåde, og samtidig opfylde de andre krav: pænt, rent, service og billigt, så er det da !
Hilsen Mark - "deltids vicevært"