Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken smartphone? Din mening!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg skal til at investere i en ny smartphone.

Det første der dukker frem i mit hoved når jeg tænker på en smartphone er en iPhone, så det begyndte jeg at kigge på.Der gik ikke lang tid før jeg fandt det billigste i forhold til mine behov.

Men så læste jeg nogle anmeldelser om nogle andre smartphones der skulle være bedre end en iPhone. Der kom jeg lige pludseligt i tvivl om hvad jeg skulle vælge.

Her opstår mit problem så:

- Hvilken/hvilke smartphone(s) kan i bedst lide? Hvad syntes i fungerer bedst?

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:31

Først skal du beslutte dig for hvilket styresystem du finder bedst egnet. Se om du kan prøve de forskellige før du køber. iPhone og Android er selvfølgelig de 2 største, men Nokia N8 kører med Symbian og der er en flok nye mobiltelefoner med Windows Phone 7 på trapperne.

Herefter skal du beslutte hvor stor skærm og dermed også hvor stor en telefon du vil slæbe rundt på.

Personligt ville jeg vælge en HTC og højst sandsynligt bliver det HTC Desire HD næste gang.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:59

Før kørte jeg med en iPhone, som er ret god allaround med apps osv...

Jeg er dog gået over til Blackberry, og har en Blackberry Bold 9700, som med sit fysiske tastatur, og mailklienten gør den til en verdens bedste mail-maskine. Men igen, det er jo efter behov.. Jeg bruger min iPad til apps osv..

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:01

Langt hen af vejen er det vist et religionsspørgsmål. Men selv har jeg en HTC desire som jeg er glad for. Jeg går ud fra at den model som Nikolaj linker til er efterfølgeren!?

På nuværende tidspukt er der nok flest aplikationer til iPhone, men tror at HTC er ved at komme godt med på det punkt.

Dbh. Chris
230v LED spot 3w 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:02

HTC Legend eller HTC Desire.

Jeg havde indtil for nylig en Nokia N95 - og skiftede til HTC.

Det skal måske lige siges at man kan få tons af gratis software til HTC telefoner da de bygger på Android systemet - mens Iphone - der har jeg hørt at alt software koster kassen.

Google's Maps i telefonen og Google Navigation er uundværlig for mig, for med det får jeg en gratis GPS - bedre end TomTom navigator.

Jeg havde en Legend indtil jeg var dum og gik ind i noget med den (fuld gå hastighed og 100kg gør underværker), så gik display i stykker. Nu har jeg en Desire - og passer lidt bedre på :)

Alt ovenstående er min mening.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:59

Som Nicolaj siger, så er det allerbedste at prøve sig frem.

Min egen personlige holdning er, at hvis man er Mac-mand, så vil man med stor sandsynlighed blive glad for en iPhone - da den jo spiller sammen med iTunes.

Er man PC mand - så er både windows og Android en mulighed.

Med Android er det en fordel, hvis man bruger Google-tjenesterne, såsom kontakter, kalender, Gmail mv.

De gamle windowstelefoner krævede, at man nørdede en hel del med dem, for at få noget fornuftigt ud af dem.

Jeg ved ikke om det er blevet bedre med det nye windows mobile 7?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 20:04
Jeg har en HTC Legend, og kunne stort set ikke være mere tilfreds.
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:11

Hvad Nikolaj siger er rigtigt, og hvis du ser på modeller som ligger i samme klasse som iPhone 4, så ville jeg nok vælge enten HTC Desire HD , Samsung Galaxy i9000, eller Nokia N8

Køber selv en HD på Mandag, men hvis du gerne vil have et tastatur ville jeg nok også overveje HTC Desire Z eller en Blackberry. 

Evt. kan du også afvente og tage en lidt billigere udgave - HTC Gratia udkommer lige om lidt og ser ikke helt dum ud i forhold til den almene bruger. Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:39
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Med hensyn til valg af smartphone, er det umuligt at svare på hvad andre skal vælge.

Jeg blev aldrig glad for min HTC Desire, men er ganske tilfreds med min iPhone. For andre er det lige omvendt. Så jeg vil også anbefale dig at gå ned i den lokale telebutik, og prøve dem begge for at finde ud af hvad du synes bedst om. Og når du gør det, skal du huske at kigge på Samsungs Galaxy S. Det er også en rigtig lækker telefon.

Tom Frank Christensen:

Google's Maps i telefonen og Google Navigation er uundværlig for mig, for med det får jeg en gratis GPS - bedre end TomTom navigator.

Det er en sandhed med modifikationer. Men det finder du især ud af, hvis du en dag også bruger det i udlandet :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 23:55

Jeg kan kun anbefale den nye iPhone 4 - den er simpelthen fantastisk - og jeg er ikke engang Mac-mand. Wink 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)