Jeg tror det kommer meget an på hvilket behov du har.
Jeg arbejder med Iphone Apps, grafik til de forskellige apps og spil, og derfor var det uundværligt for mig at have en iphone, og jeg har bestemt ikke fortrudt det.
Jeg testede både HTC Legend og alle de andre smartphones, og der findes helt enkelt ikke en telefon der har en lige så lækker navigation når man surfer rundt, som en iphone har. Alt er glidende lækkert og uden små irritations "hakker" når du scroller ned over siderne.
Tryk præcisionen, når du skal trykke på links er fantastisk, og det samme er ordbogen når man skal skrive.. Jeg blev forbløffet over hvor lidt stavefejl jeg laver, selv når det går hurtigt.
Samtidig kan jeg via de forskellige apps, mere eller mindre køre alt hvad jeg har brug for, lige fra mit regnskabs og projektstyrings system, til min fildeling med klienter, og til mail, kalender osv.
Kunne jeg koble en mus til svinet, så kunne jeg sikkert også lave grafik ;) just kidding.. Men det er så næsten også det eneste den ikke kan, som jeg har behov for. (Når det er sagt så er jeg ikke en mac-nørd) har en Stationær PC til arbejde.
Men efter Iphonen, overvejer jeg endnu stærkere at skifte helt til Mac.. det virker bare.