skal vi ikke lige finde en udbyder med lidt mere erfaring end "meebox", de har registreret deres .dk domæne for 2.5 md siden.... selv har de et godt supportniveau, de har 0.01% af de kunder one.com har, dvs de har lige pt vel intet andet at lave.
For god ordens skyld, så er du kommet til det forkerte sted hvis du mener at nystartede ikke er nogle man bør handle med. Og nej. Vores domæne er ikke to en halv måned gammelt.
Må du have en fortsat god aften!
sjovt som i farer i flint hvergang man skriver noget der er sandt
tager vi meebox.net er det registreret i 15 februar under skjult/anonym adresse, borger sku da ikke ligefrem for seriøsitet.
Skrev jo ntop at selvfølgelig har de da et godt supportniveau, ser man tit med nystartede virksomheder fordi de netop ikke har ret meget at lave.
Jeg synes det er endnu sjovere, at du har et behov for at nedgøre og angribe hosting-virksomheder. Og selvfølgelig forsvarer jeg mig da. Alt andet ville da være i hampen, med de konklusioner du kan bringe på banen.
Det er jo irrelevant hvor gammelt vores .dk-domæne, når det er fra .net vi driver vores forretning. Meebox.dk har vi købt for vores kunders skyld, fordi mange skriver Meebox.dk i stedet for Meebox.net. Ganske rigtigt registreret d. 12/08, men igen... Irrelevant.
Og nu vi er ved domæner. Så ja, vores .net er hemmelig af mange årsager. Bl.a. fordi man får en masse post, SPAM og SCAM-mails ved ikke at have beskyttet sig selv, som vi har gjort. Og det er jo ikke fordi vi skjuler noget som helst. Går du ind på siden, står vores adresse på samtlige sider du finder. Derudover er samme adresse oplyst i CVR-registret. Så igen - Irrelevant at bringe det på banen. Det har ingen større betydelse. Jeg synes du skal stoppe med at hentyde indirekte at vi er svindlere.
Og vi har et højt support-niveau, fordi vi fokusere på at yde god support. Det er en del af vores byggeklodser. Og sådan vil det fortsat være. Men jeg kan garantere dig for, at vi har masser at lave, andet end support. Supporten fylder faktisk en minimal del af det vi laver. Men sådan er det at være innovativ og arbejde hårdt. For ja, vi er en nystartet virksomhed (lidt endnu) og vi er i rivende udvikling. Så der er meget at se til...
Når alt det er sagt (skrevet), vil jeg meget gerne bede dig pænt at undlade at nævne Meebox i fremtiden. Du har tydeligvis ikke noget konstruktivt eller brugbart at sige. Hvis du ikke vil det, så må vi jo tage den med dem der styrer sådan noget på Amino.
Og hvilket firma er det nu du er fra? Webhosting.dk?
- Og til resten af Amino: Beklager at endnu en debat vedr. hosting skal ødelægges.
skal vi ikke lige finde en udbyder med lidt mere erfaring end "meebox", de har registreret deres .dk domæne for 2.5 md siden.... selv har de et godt supportniveau, de har 0.01% af de kunder one.com har, dvs de har lige pt vel intet andet at lave.
For god ordens skyld, så er du kommet til det forkerte sted hvis du mener at nystartede ikke er nogle man bør handle med. Og nej. Vores domæne er ikke to en halv måned gammelt.
Må du have en fortsat god aften!
sjovt som i farer i flint hvergang man skriver noget der er sandt
tager vi meebox.net er det registreret i 15 februar under skjult/anonym adresse, borger sku da ikke ligefrem for seriøsitet.
Skrev jo ntop at selvfølgelig har de da et godt supportniveau, ser man tit med nystartede virksomheder fordi de netop ikke har ret meget at lave.
Jeg vil meget gerne bede dig pænt at undlade at nævne Meebox i fremtiden. Du har tydeligvis ikke noget konstruktivt eller brugbart at sige. Hvis du ikke vil det, så må vi jo tage den med dem der styrer sådan noget på Amino.
Og hvilket firma er det nu du er fra? Webhosting.dk?
Du farer jo helt i flint hvergang, se nu den tidligere korrespondance i denne tråd, refererer udelukkende til at det er klart at i har en god support eftersom i lige er startet. Som jeg har nævnt i tidligere tråd er der visse ting der virker temmelig underligt, men den tråd har vi jo ligesom stoppet for langt tid siden, mig bekendt, eller skal vi fortsætte :-) Den stakkels kunde vidste jo ikke meget om hvad han ville have, derfor var det jo nok en ide at han fandt en med noget erfaring, og han valgte one.com hvilket jo sikkert er det bedste for ham.
Eneste relation jeg har til webhosting.dk/unoeuro.dk er at firmaet jeg arbejder for er kunder der, andet er der ikke i de, ved ikke helt hvordan du placerer mig som deltager hos en konkurrent til dig, tror nu nok at de fleste etablerede udbydere har nok at se til fremfor at sidde og skrive her.
lad os da stoppe her, fører jo ingen vegne, god aften!
Jeg var selv ivrig fortaler for one.com engang (i flere år faktisk), men min side var stort set permanent nede i ca. 1 måned engang. Det foregik på den måde at siden var nede i ca. 1 minut ad gangen flere gange i timen. Hver gang jeg rapporterede det til deres support var svaret "vi har lige prøvet din side, og den virker fint her". Hvis jeg så svarede dem, at når det er sporadisk er det ikke løsningen at blot prøve i en browser, så skal man kigge i logfiler, så svarer de blot "siden virker fint her". Det er som om det er en robot man skriver til. Efter ca. en måned endte det med at de indrømmede de havde haft problemer - men det er lang tid at have en ustabil side.
De kigger ikke i logfiler, de gør intet seriøst ved dine henvendelser, med andre ord supporten er helt i bund.
Men når det virker kører det meget godt.
Jeg ville bruge meebox.net istedet, de har et helt andet support niveau til de samme priser som one.com, og så er det super stabilt.
Mvh. Jens
tror jeg nu nok man er bedre stillet hos unoeuro, de tilbyder ligeledes .net uden merpris, det eneste jeg synes der er lidt ged er at de tager ekstra for IMAP adgang, ikke at alle har brug for netop det, men det er noget smartere at benytte IMAP til e-mails
- Og til resten af Amino: Beklager at endnu en debat vedr. hosting skal ødelægges.
Når jeg sidder og læser denne debat, ærger det mig i den grad at vi , der er noget mindre end de "store" i branchen, altid bliver betegnet som værende mindre proffesionelle. Men hvorfor skulle vi dog være det? Vi er da netop langt mere sårbare end de store som kan tillade sig at have 100' vis af utilfredse kunder, uden det rører dem.
Uden os små, ville der ikke være et alternativ eller nogen der bed de store i rumpen! Er det at foretrække?
(Tak til dig Flemming, for dine pæne ord om megahost.dk :-) )
Den stakkels kunde vidste jo ikke meget om hvad han ville have, derfor var det jo nok en ide at han fandt en med noget erfaring
Et lille hostingfirma kan sagtens have mange års erfaring selvom firmaet kun er 1 år gammel. Du ved jo ikke om den ansvarlige tekniker har siddet hos et af de store firmaer i 50-60 år.
Så at gå ind og advare om et lille firma uden at du måske selv har været hos dem er for langt ude.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Vi benytter meebox.net og det fungerer rigtig godt. Jeg har ingen grund til at tro det skulle ændre sig, når de bliver større. At gætte på hvordan supporten er når de bliver større, synes jeg ikke giver mening, det vil tiden vise, men jeg tror på den forbliver god.