Jeg var selv ivrig fortaler for one.com engang (i flere år faktisk), men min side var stort set permanent nede i ca. 1 måned engang. Det foregik på den måde at siden var nede i ca. 1 minut ad gangen flere gange i timen. Hver gang jeg rapporterede det til deres support var svaret "vi har lige prøvet din side, og den virker fint her". Hvis jeg så svarede dem, at når det er sporadisk er det ikke løsningen at blot prøve i en browser, så skal man kigge i logfiler, så svarer de blot "siden virker fint her". Det er som om det er en robot man skriver til. Efter ca. en måned endte det med at de indrømmede de havde haft problemer - men det er lang tid at have en ustabil side.
De kigger ikke i logfiler, de gør intet seriøst ved dine henvendelser, med andre ord supporten er helt i bund.
Men når det virker kører det meget godt.
Jeg ville bruge meebox.net istedet, de har et helt andet support niveau til de samme priser som one.com, og så er det super stabilt.
Mvh. Jens
skal vi ikke lige finde en udbyder med lidt mere erfaring end "meebox", de har registreret deres .dk domæne for 2.5 md siden.... selv har de et godt supportniveau, de har 0.01% af de kunder one.com har, dvs de har lige pt vel intet andet at lave.
Endte alligevel med min første indskydelse.. 322,- for domæne i et år + webhotel er i mine øjne udmærket.
Hvis man tænker på at jeg for de 322,- i princippet har startet en virksomhed, ved godt der nu skal puttes meget arbejde i det, men er mest mandetimer.
Jeg håber jeg i den næste måned kan få færdiggjort siden..
Du kan også prøve Surftown. God og hurtig kundeservice har jeg i hvert fald oplevet den sidste måned jeg har været ved dem. Og så har de 1click install på Wordpress, Joomla osv.
skal vi ikke lige finde en udbyder med lidt mere erfaring end "meebox", de har registreret deres .dk domæne for 2.5 md siden.... selv har de et godt supportniveau, de har 0.01% af de kunder one.com har, dvs de har lige pt vel intet andet at lave.
Skal vi ikke i stedet starte med at du gør som jeg bedte dig for ... et par uger siden? At holde din mund lukket, når det drejer sig om Meebox?
Dine indirekte hentydninger til at vi er nybegyndere, amatører og uprofessionelle, holder ikke vand.
Jeg gentager mig gerne; Få styr på dine fakta (som er helt forkerte), drop at udtale dig om Meebox og forsøg at være lidt mere objektiv. Tak!
For god ordens skyld, så er du kommet til det forkerte sted hvis du mener at nystartede ikke er nogle man bør handle med. Og nej. Vores domæne er ikke to en halv måned gammelt.
For god ordens skyld, så er du kommet til det forkerte sted hvis du mener at nystartede ikke er nogle man bør handle med. Og nej. Vores domæne er ikke to en halv måned gammelt.
Må du have en fortsat god aften!
sjovt som i farer i flint hvergang man skriver noget der er sandt
Dem har jeg brugt de sidste 7 år og har ikke haft problemer med dem. De bruger installatron, så du kan installere de fleste cms systemer direkte uden brug af ftp eller noget andet.