Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen erfaring med hjemmeside - one.com eller? Hvad er nemmest (billigst)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan på ingen måde anbefalde MLHosting.dk fordi ejeren er reseller og han er aldrig til at få fat på osv..

Men hvis du vil have noget der rykker så skal du vælge unoeuro.com - du får virkelig noget får pengene dér!

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

softwaremanden:

Hej

Jeg var selv ivrig fortaler for one.com engang (i flere år faktisk), men min side var stort set permanent nede i ca. 1 måned engang. Det foregik på den måde at siden var nede i ca. 1 minut ad gangen flere gange i timen. Hver gang jeg rapporterede det til deres support var svaret "vi har lige prøvet din side, og den virker fint her". Hvis jeg så svarede dem, at når det er sporadisk er det ikke løsningen at blot prøve i en browser, så skal man kigge i logfiler, så svarer de blot "siden virker fint her". Det er som om det er en robot man skriver til.  Efter ca. en måned endte det med at de indrømmede de havde haft problemer - men det er lang tid at have en ustabil side.

De kigger ikke i logfiler, de gør intet seriøst ved dine henvendelser, med andre ord supporten er helt i bund.

Men når det virker kører det meget godt.

Jeg ville bruge meebox.net istedet, de har et helt andet support niveau til de samme priser som one.com, og så er det super stabilt.

Mvh. Jens

skal vi ikke lige finde en udbyder med lidt mere erfaring end "meebox", de har registreret deres .dk domæne for 2.5 md siden.... selv har de et godt supportniveau, de har 0.01% af de kunder one.com har, dvs de har lige pt vel intet andet at lave.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40

Tak for alle rådende..

Endte alligevel med min første indskydelse.. 322,- for domæne i et år + webhotel er i mine øjne udmærket.

Hvis man tænker på at jeg for de 322,- i princippet har startet en virksomhed, ved godt der nu skal puttes meget arbejde i det, men er mest mandetimer.

Jeg håber jeg i den næste måned kan få færdiggjort siden..

Men tak for de mange forskellige indput..

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:28

Hej peter.

Først vil jeg sige at du har ihvertfald kigget det rigtige sted.

One.com er rigtig gode til prisen og er de professionalle.

Men hvis jeg skulle anbefale dig min personlige udbyder er det unoeuro det er helt klart den bedste jeg har nogensinde har haft.

og jeg har haft hjemmesider hos begge.

Du er også velkommen til at kontakte mig hvis du får problemer eller andet.

Desuden får du også Wordpress og Joolma med til unoeuro med en 1 kliks installation og det fungere.

bedste hilsner

Oliver

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 19:37

Du kan også prøve Surftown. God og hurtig kundeservice har jeg i hvert fald oplevet den sidste måned jeg har været ved dem. Og så har de 1click install på Wordpress, Joomla osv.

Prisen er heller ikke særlig slem :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:46

Jeg ville helt klart vælge Unoeuro frem for One.com

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

skal vi ikke lige finde en udbyder med lidt mere erfaring end "meebox", de har registreret deres .dk domæne for 2.5 md siden.... selv har de et godt supportniveau, de har 0.01% af de kunder one.com har, dvs de har lige pt vel intet andet at lave.

Skal vi ikke i stedet starte med at du gør som jeg bedte dig for ... et par uger siden? At holde din mund lukket, når det drejer sig om Meebox?

Dine indirekte hentydninger til at vi er nybegyndere, amatører og uprofessionelle, holder ikke vand.

Jeg gentager mig gerne;
Få styr på dine fakta (som er helt forkerte), drop at udtale dig om Meebox og forsøg at være lidt mere objektiv. Tak!

For god ordens skyld, så er du kommet til det forkerte sted hvis du mener at nystartede ikke er nogle man bør handle med. Og nej. Vores domæne er ikke to en halv måned gammelt.

Må du have en fortsat god aften!

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Patrick:

Søren.Pedersen:

For god ordens skyld, så er du kommet til det forkerte sted hvis du mener at nystartede ikke er nogle man bør handle med. Og nej. Vores domæne er ikke to en halv måned gammelt.

Må du have en fortsat god aften!

sjovt som i farer i flint hvergang man skriver noget der er sandt

Domain:               meebox.dk
DNS:                  meebox.dk
Registered:           2010-08-12

tager vi meebox.net er det registreret i 15 februar under skjult/anonym adresse, borger sku da ikke ligefrem for seriøsitet.

Skrev jo ntop at selvfølgelig har de da et godt supportniveau, ser man tit med nystartede virksomheder fordi de netop ikke har ret meget at lave.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:08

Megahost.dk

Dem har jeg brugt de sidste 7 år og har ikke haft problemer med dem.
De bruger installatron, så du kan installere de fleste cms systemer direkte uden brug af ftp eller noget andet.

Hvis du har brug for hjælp så smid en besked :)

Flemming 

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 22:14

nok mere 5 år :-)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)