Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen erfaring med hjemmeside - one.com eller? Hvad er nemmest (billigst)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står og skal have lavet en hjemmeside, jeg har selv ingen personlig erfaring med dette. Det jeg skal have lavet er en hjemmeside hvor jeg sælger mig selv som konsulent, samt 1-2 blogs omkring til et par idéer jeg har. Så der skal ikke opsættes nogen form for betalings muligheder.

I den forbindelse faldt jeg over one.com, syntes deres intro video viser hvor enkelt det er at opsætte en hjemmeside og få skrevet de forskellige ting ind man ønsker.

Men er dette den nemmeste og billigste løsning? Og er disse "professionalle" nok? 

Har i andre hjemmesider der har en lignende løsningsmodel eller andre råd?

Håber i kan hjælpe.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 16:41
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:46

One.com er helt ok.

Har selv hostet flere hjemmesider der - og det er helt i orden til prisen.

Hvis du skal have hjælp, er du velkommen til at kontakte mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50

Tak for svarende, nu må jeg igen erkende at jeg er helt blank på dette område, men man skal jo kaste sig ud i noget for at lære.

Men som jeg lige læser det på mlhosting.dk vil jeg for fra 54,- om året få et webhotel, gælder dette så for 1 hjemmeside xxxx.dk eller vvil jeg kunne lave flere domæner for de penge?

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:54

Eftersom du skriver du ikke har nogen erfaringer, skal du huske at tage hensyn til hvilke hjælpemidler dit host stiller dig til rådighed. Det billigste ved one.com koster det lidt over 300 kroner det første år, og så 200-250 pr år derefter så vidt jeg husker.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

Ja, også derfor jeg var rimelig imponeret over one.com, så ud til det var forholdsvis enkelt.. Men er dette også hvad folk vil anbefale hvis man ingen erfaring har?

Prisen er jo som sådan ikke dyr, er jo hurtigt tjent ind hvis hjemmesiden blot giver afkast i arbejde.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 16:59

Jeg synes du skal kigge på vores webhoteller - vi er pt. en af danmarks billigste med priser helt ned til 3kr/mdr. - og med en uptime på hele 99,93% kan man roligt sige at vi er stabile Smile

Og så er vi selvfølgelig behjælpelige med alt vedrørende din hjemmeside - oftest helt uden beregning!

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:07

Hej

Jeg var selv ivrig fortaler for one.com engang (i flere år faktisk), men min side var stort set permanent nede i ca. 1 måned engang. Det foregik på den måde at siden var nede i ca. 1 minut ad gangen flere gange i timen. Hver gang jeg rapporterede det til deres support var svaret "vi har lige prøvet din side, og den virker fint her". Hvis jeg så svarede dem, at når det er sporadisk er det ikke løsningen at blot prøve i en browser, så skal man kigge i logfiler, så svarer de blot "siden virker fint her". Det er som om det er en robot man skriver til.  Efter ca. en måned endte det med at de indrømmede de havde haft problemer - men det er lang tid at have en ustabil side.

De kigger ikke i logfiler, de gør intet seriøst ved dine henvendelser, med andre ord supporten er helt i bund.

Men når det virker kører det meget godt.

Jeg ville bruge meebox.net istedet, de har et helt andet support niveau til de samme priser som one.com, og så er det super stabilt.

Mvh. Jens

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

Lyder fornuftigt med de forskellige svar, men som jeg lige ser det mangler de noget som one.com har: WebCreator.

Dette gør jo egentlig at jeg uden erfaring selv kan lave en hjemmeside. Har de andre udbydere også dette? Eller er der steder på nettet hvor man kan købe/downloade disse programmer, og i så fald, hvilke anbefaler i?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 18:10
Jeg syntes helt klart du skal kigge på meebox.net - god (og hurtig) service, billige priser og nem opsætning af de mest kendte Web-systemer :)
Side 1 ud af 3 (28 indlæg)