Jeg så på et tidspunkt en dokumentar om Pia Kjærsgård. Føj for satan siger jeg bare. Jeg har stadig mareridt om den heks.! |
Du er vist heldig med den tjans :-)
Alien er også på min liste over über-uhyggelige film....
Jeg så på et tidspunkt en dokumentar om Pia Kjærsgård. Føj for satan siger jeg bare. Jeg har stadig mareridt om den heks.! |
xxx
Du er vist heldig med den tjans :-) Alien er også på min liste over über-uhyggelige film.... |
Fed opgave. Men du får noget af en udfordring hvis du udelukkende tager udgangspunkt i film. |
Her er en gammel film, der med sin handling og belysning er meget uhyggelig. Carl TH. Dreyer's Vampyr. Fantastisk godt lavet, og så er den fra 1932.
Mvh. |
hmmm, Lejrbålet er kanon uhyggelig syntes jeg, en ældre film med rygtig uhygge... På Engelsk...The Burning Fredag d. 13 er sgu også skræmmende Best regards |
Jeg vil nok også sige Ondskabens Hotel (min anmeldelse i link) En film jeg så for nyligt, som faktisk også skræmte mig lidt, var Shutter Island (min anmeldelse i link). |
Mit bud er "Ondskabens kirkegård" - bogen skrevet af Stephen King. |
Hej med dig :-)
Jeg ved ikke om disse to film hører ind under de kategorier som du ønsker, men jeg vil gerne foreslå Jeepers Creepers og Jeepers Creepers 2. Magen til hårrejsende og armlænsklyngende film er sjældent set |