Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indexering på Google

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv rodet med sider hvor Google har været meget længe om at indeksere alle siderne, og somme tider kommer alle siderne aldrig på. Det kan skyldes at Google sorterer fra fordi siderne minder for meget om hinanden, og det har jeg specielt mistanke til efter at de har lanceret deres nye instant search.

Jeg har fulgt med på flere af landets største sites igennem en tid, og de er alle faldet efter lanceringen af instant search.

Mvh

Dan
Pribot.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:20

siden er under 1 år gamle ifølge dk-hostmaster.dk nye hjemmesider er altid svære at få højt op google

links er ok dog går tid før alle giver den fulde værdi af links til siden og google skal lige se om du beholder linksene , så arbejde bare videre med at finde flere gode links , det hjælper

siden er kun pagerank 1 hovedgrunden er fordi domænet er nyt der går tid før du får ok værdi af links

husk når der er gået tid giver google dine links højere værdi da de har linket til dig i længere tid , og derved bliver flere af dine under sider indekset i google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:25
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:39

Mikael christiansen:

siden er under 1 år gamle ifølge dk-hostmaster.dk nye hjemmesider er altid svære at få højt op google

Det passer ikke. Jeg har flere gange opnået top 3 placeringer med sider som kun er et par måneder. Det har vel og mærke været på søgninger med ret ok konkurrence på ord som er eftertragtede.

Min personlige erfaring siger mig at det tager omkring 3 måneder før din side begynder at finde sin rigtige placering. Hvis din side er seo optimeret, og har fået god linkbuilding kan du sagtens komme i top 3-5 på ca 3 måneder. Og ja det er sevfølgelig forskelligt fra søgning til søgning da mængden af konkurrence er meget forskellig, men som sagt på ok eftertragtede ord med ret ok konkurrence kan det godt lade sig gøre. Jeg finder faktisk det er 1 og 2 pladsen der er de rigtig hårde, og dem der tager tid at få. Det klart styrke kommer med tiden, men du kan altså godt opnå noget hurtigt.

Når det så er sagt så syntes jeg ikke rigtig det har noget med tråden at gøre som handler om langsom indeksering og opdatering.

Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 21:51

Tom Frank Christensen:

Du har ca 17.600 sider i Google

Du har dog kun ca 172 af ovenstående der vises i søgninger...

Det er en lav % ratio... ca 1/100 sider ses som "unikke nok" til at blive repræsenteret i Google

Den søgning du har lavet, og det du siger er noget sludder.

Den all in url søgning du har lavet viser jo bare de steder på nettet som indeholder domænenavnet inkl sider som ikke er på hans domæne.

Den anden søgning viser hvad google har indekseret fra hans site, og jeg kan ikke se hvad de to eller din konklusion har med hinanden at gøre.

Google har fundet 172 af hans sider. Mere kan du ikke rigtig se eller konkluderer.

Det lød flot da du skrev det, men det er noget sludder, og passer ikke.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:19

seb.:

Mikael christiansen:

Det passer ikke. Jeg har flere gange opnået top 3 placeringer med sider som kun er et par måneder. Det har vel og mærke været på søgninger med ret ok konkurrence på ord som er eftertragtede.

Min personlige erfaring siger mig at det tager omkring 3 måneder før din side begynder at finde sin rigtige placering. Hvis din side er seo optimeret, og har fået god linkbuilding kan du sagtens komme i top 3-5 på ca 3 måneder. Og ja det er sevfølgelig forskelligt fra søgning til søgning da mængden af konkurrence er meget forskellig, men som sagt på ok eftertragtede ord med ret ok konkurrence kan det godt lade sig gøre. Jeg finder faktisk det er 1 og 2 pladsen der er de rigtig hårde, og dem der tager tid at få. Det klart styrke kommer med tiden, men du kan altså godt opnå noget hurtigt.

Når det så er sagt så syntes jeg ikke rigtig det har noget med tråden at gøre som handler om langsom indeksering og opdatering.

Afgjort noget med tråden at gøre for jo ældre links der linker til siden jo højere værdi har disse links

Google ændre sig løbende har set en tendens mere mod jo længere tid links har ligget det andet sted  jo større betydning har linkene , dette kan jeg se ikke var ligeså afgørende før da meget nye links hurtigt kom op at betyde meget før i tiden

Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 22:29

Jeg siger ikke at det du taler om er forkert. Jeg siger bare det ikke er det tråden handler om. Tråden handler om langsom indeksering/opdaterings tid af sider.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:36

seb.:

Jeg siger ikke at det du taler om er forkert. Jeg siger bare det ikke er det tråden handler om. Tråden handler om langsom indeksering/opdaterings tid af sider.

Ja med så handler det jo også om siden er ny , jo nyere siden er jo svære er det indekser en siden normalt  lige vel hvad en ældre siden med samme links bare ældre links , har linket til dig i længere tid, vil langt lettere indekser 9 ud af 10 gange aldre har en afgørende betydning , for hurtigt dine undersider bliver indekset i google

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:41

Tak for alle kommentarerne.

Men det lyder til, at konklusionen er, at vi ikke rigtig kan gøre så meget, udover fortsat at opbygge links og søgeoptimere?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:52

Tog et hurtig kig..

Første indskydelse er at der er rigtig, rigtig mange links på forsiden.

Anden indskydelse er at der mangler en fornuftig struktur og opbygning af dine url'er. Fx, jeg går ind under Hårguide - Normal hår og havner her 'http://www.shampoo-voks.dk/shop/normalt-toert-haar-36c1.html', så vælger jeg en eller anden Swarzkopf og havner her: http://www.shampoo-voks.dk/shop/schwarzkopf-bc-moisture-526p.html. Det er ikke til at se i url'en at jeg fandt frem til den gennem Hårguide-Normalt Hår.

På samme måde kan jeg komme frem til samme side ved at klikke på Swartzkopf ude til venstre.

En bedre url struktur ville være en 'breadcrumb' struktur altså fx:

www.shampoo-voks.dk/shop/normalhaar/swarzkopf/balsam eller www.shampoo-voks.dk/shop/swarzkopf/balsam i det andet tilfælde.

Du kan så autogenerere Title tags efter denne breadcrum fx. "Balsam - Swarzkopf - Normalt Hår - Shop - Shampoo-Voks.dk".

Kort sagt tror jeg der er for mange links på forsiden og for lidt autoritet til at Google bot gidder crawle dem alle sammen.

Prøv også at lave et xml sitemap og send ind til Google gennem Webmaster Tools.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)