Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan dette her finde sted?! er mere eller mindre i chok.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt træls når sådan noget sker - for at sige det mildt. Jeg har selv prøvet det.

Men det er også en smule en lærestreg så du husker det til en anden gang. Desværre gælder det ALTID om at handle så snart muligheden byder sig - især for ting hvor udgiften kun er omkring de 50kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

ja, det skal man ikke have en studentergrad for at kunne konkludere. tak for jeres svar - så blev man den erfaring klogere.  god aften.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53

Lund.dk:

Casper Henningsen:

Damm... det er NETOP Network Solutions som har købt mit domæne. men hvorfor vil de så ikke sælge det til mig for en højere pris.?

de vil nok tjene på lortet, og presse dig til at betale en høj pris

Ja, det skal man ikke have en studentergrad for at kunne konkludere. tak for debatten - jeg er nu den erfaring rigere. :) God aften.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 22:08
Hvis der er tale om det der hedder en "bucket shop" eller "frontrunning", og det kan bevises, er det klart ulovligt det domaeneregistraren foretager sig.
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:08

Casper Henningsen:

Damm... det er NETOP Network Solutions som har købt mit domæne. men hvorfor vil de så ikke sælge det til mig for en højere pris.?

Jeg er ked af at høre det Casper, jeg troede egentligt at NS var stoppet med det, efter at ICANN indførte $0,20 fee pr. registreret domænenavn.

Hvis der ikke er så meget trafik på domænet, plejer de at droppe den efter 5 dage, så hvis jeg var dig, ville jeg ikke skabe trafik til domænet, dette gælder også ved at kontrollere whois på domænenavnet.

Hvis du virkelig meget vil ha' domænet, kan du backorder det hos Snapnames, Pool og NameJet. Når/hvis NS dropper domænet, er det 95% sikkert en af dem der "fanger" den.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:21

Der er meget med de domæner efterhånde. Man skal også altid være opmærksom på hvornår ens domæne udløber. F.eks. så har domaintools sådan et værktøj hvor man kan sætte domæner on watch. Og ja hver gang der er en som lige glemmer at betale så sidder domænehajerne klar til at købe domænet og de får besked øjeblikkeligt. Og hvis det er en domæne hvor din vigtige hjemmeside har ligget på de sidste par år og som du tjener godt på, så kan du forberede dig til at betale dyre domme for at få domænet tilbage. Tror ikke at det er så slemt med DK domæner, da vi har DKHOSTMASTER og en stram lovgivning. Men har du et COM eller DE domæne, så er det vigtigt at du hele tiden har en system hvor du kan se hvornår de skal fornyes :-)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 07:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Henningsen:

Lund.dk:

Casper Henningsen:

de vil nok tjene på lortet, og presse dig til at betale en høj pris

Ja, det skal man ikke have en studentergrad for at kunne konkludere. tak for debatten - jeg er nu den erfaring rigere. :) God aften.

Man skulle fandeme lave en bot der lavede en dictionarysøgning på 30-40000 domæner i døgnet - så kunne det være at de kunne holde op med det p*s :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 12:09

Tjek dine domain på DK-Hostmaster.dk - har aldrig været ude for domain er blevet opkøbt for næsen af en her

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:59

SEO-Beginner:
Tjek dine domain på DK-Hostmaster.dk - har aldrig været ude for domain er blevet opkøbt for næsen af en her

Der kan han jo ikke tjekke .com domæner

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:24

Så skete det for mig igen. I dag faktisk.  Jeg havde betalt for det og fået beskæftigelse for købet.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)