Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Bærbar - Windows 7 - HJÆLP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle morgenfriske aminoer

Jeg har lige været ude at anskaffe mig en ny bærbar, da den gamle "stod af"

Nu har jeg en computer som hver gang den starter windows også starter et eller andet "Windows 7 Demo" Jeg kan ikke få lov til at lukke det og hvis jeg lukker det via "joblisten" så går der to minutter og så starter det selv igen, og hvis det så bare lå i baggrunden så var det til at leve med, men lige så snart computeren har stået uden brug, starter den en pauseskærmslignende video med en masse info om alle de features der er i windows 7, og samtidig lukker den alle programmer som ligger åbne bagved.

Nogen der ved hvordan fa.... jeg får fjernet det demo program, eller i hvert fald for det deaktiveret.

Mvh

Rasmus

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:35

Hej Rasmus,

Du kan ændre konfigurationen vedrørende programmer, der starter op i Windows 7 (og Vista) ved at gøre følgende:

• Vælg Start
  • Vælg Kør
  • Skriv msconfig og tryk på [Enter]
  • På fanebladet Start kan du til- og fravælge programmer, der er sat til at starte sammen med Windows.

Prøv at lede efter det demo program der. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Fredericia
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:57

Godmorgen John

Tak for dit svar, jeg kunne ikke se programmet derinde, men det lykkedes mig at finde filplaceringen for en af demo filerne og fik den slettet trods protester fra windows Big Smile

Og nu har den ikke gjort det det sidste kvarter, nok ikke den rigtige måde at gøre det på, men det virker åbenbart Big Smile

Fortsat god dag

Rasmus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)