Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bytte link

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Vi har en internet portal og er meget interesseret i link bytte med andre, kan man købe links, er der sider man kan tilmelde sig.

hvordan skaber man hurtigt et netværk med links til ens site.

Mvh Poul Dalgaard

Portalen der sælger værktøjsmaskiner

www.maskinbyen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:15
Vi kan godt hjælpe dig med at bygge links uden at du skal give nogle væk :-) Giv os et kald på 70 27 22 55 eller skriv til hello@refocus.dk, så skal vi hjælpe dig og give dig tilbud og hvad du ellers ønsker :-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:54

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:33
Hej Poul,

Jeg vil gerne bytte links med dig. Fang mig på: claes.norskov@ggfree.com, så kan jeg fortælle kort om hvad jeg vi kan gøre. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 20:40

undersøge tingene godt... og næsten alle typer af links har potentialet til blive ignoreret af Google når de ændrer deres algoritmer.

Fx i helt gamle dage var link bytning med relaterede sider jo på alle måder en fin og fremragende ide. Nu skal du i hvert fald sørge for det virkelig er max relaterede sider og effekten seo mæssigt kan være ganske ganske lille :)

du kunne prøve http://www.text-link-ads.com/ o.l. meeeen at købe links er dog en no-no, i hvert fald hvis ikke det er no-follow + bekendtgjort på siden. (Hvorfor også fx jeg har undgået den slags)  ... ellers måske press releases igennem fx http://www.prweb.com

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)