Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame på andres facebooksider ???

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:06

Facebook er markedsføringens svar på det vilde vesten. Slet det, og bed ham finde andre sider hvor han smide links til sin usle forretning.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 23:09

ja.. sidder sku og bliver gal over sådan noget - det svarer jo til at den ene tøjbutik hænger reklame op for sig selv i nabobutikken hehe..

Hvordan sletter jeg sådan noget ??

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:12

Forstår dig godt, men lad være med at bruge for meget negativ energi på det. Snup en skumbanan :-)... Holde musen over, og klik slet.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 23:21

Det er rigtigt Casper, men nu er det sådan at han faktisk er konkurrent til en anden slikbutik i Horsens som jeg leverer til - hvilket gør det endnu mere upassende Smile

Jeg kan ikke slette noget ?  skal jeg markere teksten eller ?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:23

Mus over, og tryk fjern på det skilt der dukker op?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:23

Hold musen over hans indlæg, i højre hjørne indenfor kommentar feltet skulle meget gerne komme en "Slet" :-)

EDIT: Kør musen hen til hjørnet :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 23:23

Nå - nu kom sønnike hjem - han ku det den gamle ikke kunne finde ud af Indifferent

Tak for hjælpen anyway Casper..

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 23:24

Du skal ikke trykke slet, men trykke "marker" (eller "flag" på engelsk)

Når du har trykket vil du blive stillet overfor muligheden at melde brugeren for spam, og så også blokere ham fra din side. Tøv ikke...

Et øje for et øje...

Thomas Bigum

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 23:25

vil det sige at der er en anden slik butik som har lavet reklame på din facebook side ?? men lige meget om det er en slik butik eller ej så er det da total flappet, det kan man da på ingen måder tillade sig.

Lige noget andet. jeg begynde så at tænke en slik butik på nettet. uha tænke tænke ville jeg mon bruge det ? jep det tror jeg at jeg ville. jeg tænker så igen. okay ville jeg kunne huske navnet sliknet.dk nej jeg kender mig selv, jeg glemmer det. jeg får så den ide. de må ha et nyheds brev og det må jeg tilmelde mig. jeg kommer ind på siden, men finder ikke nogen mulighed for at tilmelde sig et sådan brev, hmm jeg leder videre og efter lidt tid finder jeg det så, men kun fordi jeg har bestemt mig for at jeg ville ha et nyheds brev.

Så vil i ikke godt ligge jeres nyhedsbrev tilmelding et sted som er mere tydeligt og måske på flere sider ? 

Men nu har jeg tilmeldt mig fordi jeg syntes det et fedt koncept i har. og undskyld det var jo ikke det, denne tråd handlede om ,-)

ha en god aften

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)