Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage problem!!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en nystartet webshop som bl.a. skal sælge/sende plakater, der ikke kan foldes. Derfor kan vi ikke benytte de sædvanlige plakatrør. Vi er på jagt efter flade æsker/kasser i et stort format, som desværre er håbløse at finde. Plakaternes format er 70 x 50 cm., så emballagen skal jo mindst have de mål. Alt hvad vi kan finde hos de gængse emballage-firmaer har mindre formater.... Post Danmark siger vi skal holde os inden for målene 100 x 50 x 50 for ikke at skulle betale en høj merpris i fragt.

Er der nogen der har en god idé.

Hilsen Mette

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Tag fat i Nina fra www.jakodan.dk og se om hun kan trylle...

Vedr. fragten = Benny Iks Logistik  .... han kan alt indenfor fragt, og endda hentet fra din adresse Wink

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Selve hjernearbejdet i det kreative kan jeg pt. ikke løse. Men finder du en løsning, vil jeg gerne forhøre mig om en pris på produktionen af emnerne i Polen. 

Afventer i forvejen en andens Amino henvendelse, og jeg skal selv bruge producenten til mit eget emballage. 

 

Med venlig hilsen

Marc Nökel

mn@northernnetwork.dk 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mettepost@yahoo.com:
skal sælge/sende plakater, der ikke kan foldes. Derfor kan vi ikke benytte de sædvanlige plakatrør.

Undskyld men nu folder man altså ikke plakater for at komme dem i et rør, så hvad er problemet?

Alle de store emballagefirmaer hjælper dig gerne med at få specialfremtillet en egnet emballage.

 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mettepost@yahoo.com:
skal sælge/sende plakater, der ikke kan foldes. Derfor kan vi ikke benytte de sædvanlige plakatrør.

Undskyld men nu folder man altså ikke plakater for at komme dem i et rør, så hvad er problemet?

Alle de store emballagefirmaer hjælper dig gerne med at få specialfremtillet en egnet emballage.

 

Mvh

Ravn

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg ved ikke om dette gør dig klogere, men i MediaMouse laver vi bl.a. plakater og nogle af dem opklæber vi på bl.a. skumplader. Og vi er altså nået til den kolde holdning, som er at vi KUN sender opklæbede plakater ud med en fragtmand (vi bruger Danske Fragtmænd) eller man kan afhente dem hos os. Uanset hvordan vi end har pakket dem ind er det næsten i alle tilfældende lykkedes PD at bøje, bule eller decideret ødelægge dem.

  Den måde vi pakker de opklæbede plakater ind på, når de sendes med en fragtmand, er ved at have nogle store ark af dobbelt bølgepap som vi bukker til en kasse rundt om plakaterne. Hvis det er større antal, så plejer vi at lægge dem fladt på en palle med papplader i top og bund.

/Jesper 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)