Vi har netop startet vores bartenderudlejnings service, og derfor skal vi da også have at opstartstilbud til alle de rare aminoer. Alle aminoer der benytter vores tilbud får en ekstra gratis time!
Her er vores koncept:
"Lej-Bartender.dk tilbyder bartenderservice til din fest. Du betaler en fast lav timepris for bartenderservicen og vi skræddersyer et tilbud specielt efter dine ønsker.
Vores bartendere:
Er alle uddannede på bartenderskole
Medbringer alt det nødvendige håndværktøj
Er altid smilende, festlige og klar med farvestrålende drinks
Timeprisen for en bartender er 350 (ved min. 3 timer),- inkl. udstyr og transport (inkl. moms).
Ideen er sku god nok, måske forkert publikum at henvende sig til, men hvad ved jeg...
Forresten kunne jeres hjemmeside bruge lidt makeup, den ser en smule kedelig og monoton ud. Når i nu tilbyder en smilende og bartænder samt farvestrålende drinks, hvorfor ikke vise det på jeres hjemmeside? det er altid rart med noget som man kan se før man køber det.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Tak for din kommentar! Du har så evigt ret med hjemmesiden. Den er kun en midlertidig ( den er jo faktisk kun et billede ) som vi har smækket op mens jeg arbejder på den "rigtige" side. Den bliver til gengæld god, med billeder, videoer og andet sjov :)