Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstartstilbud - Lej en bartender til din fest!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop  startet vores bartenderudlejnings service, og derfor skal vi da også have at opstartstilbud til alle de rare aminoer. Alle aminoer der benytter vores tilbud får en ekstra gratis time!

Her er vores koncept:

"Lej-Bartender.dk tilbyder bartenderservice til din fest. Du betaler en fast lav timepris for bartenderservicen og vi skræddersyer et tilbud specielt efter dine ønsker.

Vores bartendere:

• Er alle uddannede på bartenderskole
  • Medbringer alt det nødvendige håndværktøj
  • Er altid smilende, festlige og klar med farvestrålende drinks

Timeprisen for en bartender er 350 (ved min. 3 timer),- inkl. udstyr og transport (inkl. moms).

Læs mere på www.lej-bartender.dk og kontakt os på kontakt@lej-bartender.dk eller
tlf. 60 63 18 04.
"

Husk at sige at du har set tilbuddet her på Amino!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 14:43

Tilbuddet gælder stadigvæk ;)

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:45

Sikke en herlig ide. Jeg har ingen fester i farvandet, men du får lige en "synes om" med i farten :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:47

Ideen er sku god nok, måske forkert publikum at henvende sig til, men hvad ved jeg...

Forresten kunne jeres hjemmeside bruge lidt makeup, den ser en smule kedelig og monoton ud. Når i nu tilbyder en smilende og bartænder samt farvestrålende drinks, hvorfor ikke vise det på jeres hjemmeside? det er altid rart med noget som man kan se før man køber det.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 15:02

Hej Nina

Tak skal du have :)

Hej Alexander

Tak for din kommentar! Du har så evigt ret med hjemmesiden. Den er kun en midlertidig ( den er jo faktisk kun et billede ) som vi har smækket op mens jeg arbejder på den "rigtige" side. Den bliver til gengæld god, med billeder, videoer og andet sjov :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)