Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Regnskab - ny service fra Amino

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi lanceret en ny service: Amino Regnskab - stedet hvor du kan tjekke dagens valutakurser, se indberetningsfrister, betalingssatser osv.

Amino Regnskab er stedet hvor du kan følge med i alt vedr. Valutakurser, hvornår du skal betale moms, skat m.m.
Dertil er der gode skabeloner som er donerer at gavmilde Amino'er på alt fra Faktura, rykkere m.m., alt sammen noget du kan hente ned gratis.

Hop ind på Amino Regnskab og kom endelig med din vurdering og ideer, vi bliver kun bedre når vi bliver pryglet :-)
http://www.amino.dk/regnskab/

Kom også gerne med info om hvad der kunne være brugbart på sådanne en site? Måske nogle online beregnere? Eller andet?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:24

Tak for et super godt initiativ. Yes

Må man foreslå, at fristen for indberetning og betaling af kvartalsmoms rettes, så den viser den aktuelle frist?

I skrivende stund viser den den efterfølgende frist:

Kvartalvis indbetaling / indberetning

• 4. kvartal: 10-02-2011

Den nuværende frist er jo:

• 3. kvartal: 10-11-2010 (om 14 dage)

Som nævnt ellers et rigtigt godt initiativ. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:27

Super initiativ, dejlig service at have! Yes

Som John siger skal der lige opdateres en dato for moms kvatalvis :-)

Derudover tog det mig lige 5 minutter (måske er jeg lidt langsom i dag?) at finde regnskabsskabelonerne - var ikke klar over, at jeg skulle kigge i under-menuen.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:27

Når man var tilmeldt den, kunne det være fedt med et modul, som følger en på de generelle sider på Amino.

Derved hvis man ikke hopper ind på regnskab siden tit, så kan man få en reminder ved at se den dagligt.
Det behøver ikke at være tungt, det kunne sagtens bare være de nærmeste frister.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:31

Super fedt!

Det skal nok komme en til gode, og især nystartede virksomheder. :)

Reklamen jeg ser for neden ligner dog noget der bare lige er klasket ind.. Bare lige en observation! :)

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu ændret det, så den viser den næste frist for momsen på forsiden, i stedet for fristen for indeværende kvartal.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:03

Jacob Rohde:

Jeg har nu ændret det, så den viser den næste frist for momsen på forsiden, i stedet for fristen for indeværende kvartal.

Sådan! Tak.
Siden er nu tilføjet min Amino Favorites, lige under Amino - Jeg har et godt tilbud til dig! - Ulæste. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:07

Super fedt... Det tror jeg mange kommer til at få gavn af, især de ny opstartede..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:32

Rigtigt fed service i har fået lavet jer her, især med oversigten over indberetningsfristerne er brugbar!

Hvis man mangler en super hurtig valutaberegner, kan jeg henvise til min egen valutaomregneren.dk, ellers findes der også de seneste valutakurser på valutakurser-online.dk, med 60 dages historik og lyn-guide.

Ser frem til flere smarte funktioner fra Amino's side :-)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)