Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikelskrivning 75kr + moms. Køb 5 og få 1 gratis.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Hvorfor?

Jeg er en super frisk dreng på 19 år, som lige har fået en masse fritid! Det skal der selvfølgelig ændres på! Da jeg også er i super godt humør og elsker at skrive, så vil jeg give jer et jeg-er-ny-på-amino-tilbud! Desuden har vi alle brug for gode tilbud i ny og næ, ikke sandt? Skype-Wink

Hvordan?

Jeg har uploadet en formular, som i bedes udfylde. I indtaster oplysningerne, sender dem til mig også går jeg ellers bare i gang. Og ja! Selvfølgelig researcher jeg emnet først, dette koster dig ikke ekstra!

Hvad?

Det drejer sig om en artikel til f.eks. en blog eller en affiliate-side. Du kan selv vælge antal ord, dog max 400 ord.

Prisen er 75kr. + moms per artikel. Køber du 5 artikler, så får du den sjette helt GRATIS! Du kan altså købe 50 artikler og få 10 artikler oveni uden merpris!

Leveringstiden har jeg sat til 1-3 dage, da jeg som sagt ikke har noget at lave de næste par uger. Hvis der skulle være så meget efterspørgsel på min service, så skriver jeg til de personer der kommer til at vente lidt længere end 1-3 dage.

OBS! Tilbuddet gælder kun ugen ud!

Glæder mig til et fantastisk og forhåbentligt vellykket samarbejde Skype-CoolSmile

Download formularen og send den til mig!

Glemte at vise et eksempel på en artikel:

Briller eller kontaktlinser

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:17
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Tak for en super god artikel, det er godt skrevet og så må leveringstiden på under 24 timer jo siges at være lige i øjet.

Du kan forvente fler opgaver fra mig Big Smile

SMSbees.dk -Tlf: 3025 1272 - Info@SMSbees.dk
Billig forbrugsafregnet 1- og 2-vejs SMSgateway - Fra 0 kr i md!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:31

Du skriver artiklen max er på 400 ord, men hvad er den mindst på?

Kunne nemlig godt være interesseret i en masse artikler.

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 14:12

0 - 400 ord.

Det er helt op til dig, bare MAX er på 400 ord per artikel. Skype-Smile

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:25

Skriver du også løbende artikler, fx. til en blog?

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 14:32

Janus Lindau:

Skriver du også løbende artikler, fx. til en blog?

Det kan sagtens arrangeres. Prisen er den samme, hvis den holder sig indenfor 400 ord MAX per artikel.

Jeg vil dog forholde mig retten til at "opsige" artikelskrivning løbende på en blog med 1 uges varsel. Skype-Smile

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:39

Hvad er din e-mail? evt bare send til mig på jeh@firtal.com.

Jeg vil gerne købe 6 artikler.

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 14:42

Hvejsel:

Hvad er din e-mail? evt bare send til mig på jeh@firtal.com.

Jeg vil gerne købe 6 artikler.

Den står inde i dokumentet. Hent formularen og send den til mig, så finder vi ud af det Skype-Wink

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 14:47
Jvossipoff:

Tak for en super god artikel, det er godt skrevet og så må leveringstiden på under 24 timer jo siges at være lige i øjet.

Att: amino personale/brugere Hvorfor får man minus karma på sådan et indlæg? Er det samme IP adresse som trådstarter? Lidt relevant Info synes jeg :)
Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 15:11

DC Trading:
Jvossipoff:

Att: amino personale/brugere Hvorfor får man minus karma på sådan et indlæg? Er det samme IP adresse som trådstarter? Lidt relevant Info synes jeg :)

Lagde også selv mærke til det. Meget mærkeligt. Kan dog garantere at det ikke er mig. Skype-Smile

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)