Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Festmusik, ikke alle er lige gode til det!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ihvertfald ikke den eneste der har fået den ide.

Har selv været igang med et lignende projekt siden starten af August. Regner med siden er klar om 1 måneds tid. Skype-Wink

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 70
Fra  newQReation Skrevet kl. 17:19

Hejsa!

I er som Faz skriver ikke de eneste der har fundet på det. Utrolig mange sider fungerer som en blog, hvor der smides musik ind, også bare festmusik. Det er korrekt at der ikke er så mange danske sider,

men når alt kommer til alt, så er det jo primært engelsk det meste alligevel, når det kommer til festmusik. :)

Jeg selv har også haft en side kørende siden august, siden er dog kun fokuseret omkring Elektronisk musik, som f.eks. house og electro. http://www.beatcow.org/

Vi har en facebookgruppe med 1500 "Likes", og det giver rigtig godt at have sådan en kørende ved siden af. Det er nemt at få ens venner til at "Like" og så går det hurtigt derudaf. Stortset al vores trafik kommer fra enten vores facebookgruppe, eller fra søgemaskiner. Så et godt råd; lav facebook gruppe :)

Glæder mig til at se mere til jeres blog / website :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:32

Tusind tak for komentarene, vil da også lige tjekke jeres sider ud :)

Men ja i har ret, jeg er også udemærket klar over at der konkurence, men man skal jo prøve sig frem! 

Vores mål er dog heller ikke at får en kæmpe side :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34

Vi (Audiodictive) vil genre støtte op om evt. sider der indeholder elektronisk musik, både økonomisk eller på anden vis.

Vi har en del talentfulde DJ's (både danske og udenlandske) underlagt vores firma, som gerne kommer med forslag til elektronisk musik...

Så I skal være velkomne til at kontakte os på min mail: jh@audiodictive.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 13:18

Jeg arbejder som DJ både mobilt og som fastansat på flere diskoteker i Gaden. Nogle af de sider, der allerede er nævnt - især DJz.dk - er et godt sted at tage udgangspunkt i mht. at være på forkant med musikken. Ellers er Cash Cow gruppen på facebook også godt med - den er lavet af nogle af mine kolleger fra Gaden, men er dog primært henvendt til DJs. I kunne også prøve at blive optaget hos diverse promotion selskaber, de er altid interesseret i at få så meget feedback som muligt. Så får i tilsendt nyt musik, ofte inden det udkommer i butikker og radio.
Ellers er i også velkomne til at kontakte mig hvis der er noget. Har været i faget en del år og kender nyt som gammelt.  

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 19:07

Hejsa,

For at komme med "customers point of view", har jeg tit ledt efter playlister, Youtube er fint, men orker ikke at søge/skifte sang hvert 4 minut. Typisk når jeg er i musikhumør, er det en bestemt slags musik jeg gerne vil høre, det varierer fra tid til tid. www.drakedog.net har en playlist jeg har lyttet til meget, har også prøvet at lave mine egne playlister, med forskellig musik, f.eks techno/trance for den ene aften jeg er i humør til det, og så noget rap/pop den næste aften. 

Det jeg lidt tænker på kunne være fedt, ville være en side hvor man fandt den musik genre man gerne ville høre, i playlist format. Istedet at chefen for virksomheden skulle stykke det hele sammen, skulle det være forbrugerne der lavede deres playlister, så kunne andre "rate" den playlist de kunne lide, og man kunne føje den til foretrukne for hurtig acces. Der kunne være tale om festmusik playlists, hiphop, emo, rock, wuttewah! 

Jeg ved ikke om det findes allerede, men hvis i overvejer det, skulle i gerne have rettigheder til en masse musik(links til youtube i starten, måske?), så forbrugerne bare kan vælge byggeklodserne til playlisten, uden for meget bøvl. Mit råd er at tænke på hvordan i kan hjælpe almindelige mennesker til at få en bedre musikoplevelse, gøre det nemmere og mere bekvemt at have adgang og opdage nyt musik :)

Med venlig hilsen 

Michael Bruun-Larsen

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 00:50

Super idé.

Det største problem i opbygningen af siden som det er nu er, at du skal betale KODA af embedded indhold. Ja - ved godt at mange gør det, men de kan også risikere at få et gevaldigt smæk over fingrene.

Så det bedste ville være bare at linke til sangene på Youtube.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:12

Linket virker ikke for mig Emiel?

Fra Odense
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:53

Hej.

Tjek evt. min side ud for inspiration, den minder meget om det du beskriver.

www.weekendplaylist.dk

Mvh. Mathias

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)