http://www.ondotnet.com/pub/a/dotnet/2005/08/08/localizingaspnet20.html |
Sprogversionering på hjemmeside
Grosen Friis får en gave herfra for det udførlige indlæg :) |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
..Du burde næsten skrive det ind i AminoWiki? Det er en slags viden jeg sikkert ville kunne bruge på et tidspunkt.. Bare en idé :) |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Hej davidchristensen Hvis Du mangler ide''er til gaver, så kan jeg godt lide EfBs spillertrøjer *LOL* !
Ja det er en god ide, jeg forsøger primært at få tid til at holde gSEO opdateret, men jeg har da overvejet også at skrive til AminoWiki''en! /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Hej alle, der var ingen der sagde at det skulle være nemt, men jeg har fået et par rigtigt gode indgangsvinkler, som jeg vil tage videre. Spitze Klasse :) Hilsen Allan |
Hejsa folkens Her bliver jeg vist nødt til at rette mig selv, netop dette råd er ikke valid SEO mere. Man skal fokusere på de lande man ønsker at ekspandere til, og her er sprog blot en blandt mange faktorer man skal have styr på. På grund af fokus på lande, fremfor sprog, så er det kun i sjældne tilfælde, at en løsning med at placere hvert land i en subfolder er noget jeg vil anbefale. I langt de fleste tilfælde er placering af lande på hvert sit hoveddomæne eller subdomæne en langt bedre løsning. Jeg har netop skrevet et nyt blogindlæg herom hvor jeg går i dyben med emnet: Sprogversionering af et website = International SEO /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Jeg plejer at bruge UTF-8 til alt, jeg laver. Dermed understøttes stort set alle vigtige alfabeter, inkl. dansk, kinesisk, russisk mv., og man behøver ikke udskifte tegnsætangivelsen, når man tilføjer et nyt sprog.
|
Hej Grosen Friis Jeg så dit gamle indlæg, da jeg ledte efter sprogversionering af et website, og betydning af et lokalt sprog for potentielle kunder. Du har linket til et blogindlæg, som linker dødt. Har du det korrekte link - eller måske andre kilder, der fortæller noget om betydningen af sprogversionering? Tak på forhånd :-) /Nicoline |