Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website - www.metteweibrecht.com

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Når du siger at sitet mangler personlighed, skyldes det så at den er meget lys, eller savner du bare et eller flere elementer som stikker sig ud?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Mette...

Nu har jeg siddet og læst de andres ris og ros ang. dit site. 

Og som du nok kunne høre på min feedback tidligere er jeg stor STOR tilhænger af video indslag.. ;)

Hvis jeg var dig ville jeg evt. prøve at lave nogen video indslag med de løsninger jeg kunne tilbyde nye kunder og firmaer, samt at måske lave nogen små film omkring gode fif og tips til grafiske løsninger, eller som ihvertfald omhandler det som du vil tilbyde dine kunder. 

Og kan godt være du sidder og tænker nu. "Skal jeg gi´alle mine gode tips og råd væk gratis" Og JA... Nogen af dem skal du syntes jeg. For på den måde vil nye kunder hurtigere kunne skabe en "tryghed" og et "tillidsbånd" til dig. Samt du markedsføre dig på en anderledes og spændende måde. Du kunne evt. også oprette en Youtube channel acount. Og derinde ville du også kunne lægge nogen evt. video blogs ind. Og så sørge for at for smidt en masse link ind på dine film som henviser til din hjemmeside. Men alt det vil jeg ikke komme for meget ind på, for har jeg ikke det store begreb om. For tror du har en noget større teknisk formåen end mig. Men ellers er der masser af eksperter herinde som ville kunne hjælpe og guide dig på det område, hvis det er den vej som jeg beskriver du vil gå.

 

Håber mine ideér kan hjælpe dig på vej... :)

 

Mvh Jonas Bonde

Så længe bolden er rund...... Kan alt ske...!!!!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Weibrecht:

Okay. Når du siger at sitet mangler personlighed, skyldes det så at den er meget lys, eller savner du bare et eller flere elementer som stikker sig ud?

 

Ikke sikker på om det er mig, du spørger? Men det har ikke noget at gøre med, at siden er lys. Det er mere dét, at jeg overhovedet ikke fornemmer, hvem du er som grafiker, hvad din stil er. Der er ingen grafik eller eksempler på dit arbejde på forsiden. Og i mine øjne ligner de 3 elementer lidt noget, du har kunne hente et sted på nettet ligesom, man kan hente et template - noget "på forhånd færdiglavet".

Enkelhed er tit det bedste, jeg synes personligt bare aldrig, at det må være på bekostning af, hvor effektivt ens personlighed skinner igennem. Og jeg ville ikke ane, hvad du kan levere baseret på din forside. Der er ikke noget, der umiddelbart giver mig lyst til at klikke ind under referencer. Uretfærdigt? Ja, det er det jo egentlig. For så er det jo også de besøgendes egen skyld, når de er så "dovne". Men: sådan må du endelig ikke tænke. Det har jeg selv gjort. Det er uhyre vigtigt, at du "tager den besøgende i hånden" og fører dem videre :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

et hurtigt godt fif kunne være at lave cross browser testing hvor du får screenshot af hvordan forskellige browsere (og udgaver) ser dit site.

Internet Explorer 7.0 ser din forside sådan:
[fjernet igen - da modtager har set]

Held og lykke med det

//Jonas

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Er blevet gjort opmærksom på problemet, men tak fordi du skrev alligevel:) Det må jo siges at være noget af det vigtigste at få rettet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten er meget tæt skrevet uden overskrifter nærmeste ulæselige for mig .

Lidt grafik rundt omkring der viser hvad du kan., for du er jo grafiker.

Hoved banner på siden er ikke den store grafiske opgave lav noget bedre der viser hvad du kan.

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)