Du kan nu roligt gå ind på siden med ftp. Du kan jo slette det hele og smide en backup ind. Men så risikerer du at du igen får besøg og smidt "uvenlig" kode ind på siden, så det er nok også en god idé at få identificeret, hvordan dine "gæster" kom ind på siden og så få lukket det hul.
Slet den gamle statiske html side, og gaa ind via administrator i wordpress. -Med mindre at administrator systemet ogsaa er hacket og smadret. Hvis det er tilfaeldet er der intet andet at goere end at gaa ind via ftp (er ikke farligt) og slet filerne hvorefter du installerer din backup paany.
Download eventuelt en ny version af din browser og installer http://www.free-av.com/ (antivirus) foer du gaar igang. Husk at opdatere Free AV saa din computer er beskyttet optimalt mod orme.
Surftown har skrevet tilbage, men der var ikek meget hjælp at hente derfra....
De sagde jeg skulle ændre ftp kodeordene, hvilket jeg har gjort og så henviser de til en yderst sparsom guide til hvordan man kommer af med skidtet.....
Tør ikke begive mig ud i det.....
Er her ikke en venlig sjæl der vil hjælpe mig?
Skriv en pm hvis du har brug for adgang til domænet.....
Er en bangebuks, når jeg ikke ved hvad jeg selv laver.... er bange for at gøre noget forkert......