Jeg er blevet enig med hende der har siderne om at starte forfra......... slette alt og starte på en frisk, men ved ikke om det er sikkert at gå ind på domænet via ftp?
Ved godt der varr en der sagde det kunne man godt men vil gerne være helt sikker...........
Du kan godt tilgå domænet sikkert via FTP og slette indholdet. Bare du ikke eksekverer noget fra sitet.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg er blevet enig med hende der har siderne om at starte forfra......... slette alt og starte på en frisk, men ved ikke om det er sikkert at gå ind på domænet via ftp?
Ved godt der varr en der sagde det kunne man godt men vil gerne være helt sikker...........
Hilsen bangebuksen......
Har du et antivirus program, ellers hent og installer Avast! Free - den gratis udgave er genial.
Dernæst ville jeg logge på FTP med god tro. Der skulle ikke kunne ske noget - Avast! kaster en rød skærm op og advarer når du går ind på siden, men "virusen" er en javascript exploit så vidt jeg kan forstå - og derfor ikke en eksekverbar fil.
Hent skidtet ned eller slet siden, whatever U feel is nessasary.
Som John lige også har skrevet, så er der ingen problemmer med FTP. Husk alligevel nye koder til alt, således i ikke får uventede gæster en anden gang :-)
Jepper har skiftet kodeord og nu er alt slettet, skal bare lige finde ud af hvordan man får google til ikke at skrive at webstedet kan beskadige ens computer...........?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Puha, det kan jeg slet ikke gennemskue, kan ikke engang finde frem til webmaster tools homepage, som der står man skal navigerer hen til og vælge det site man vil have reviewed..........
Hvis det stadig er sort snak og hvis du allerede har en Google Analytics konto for det pågældende site, vil jeg gerne hjælpe dig med at bede Google gennemgå sitet igen.
Har du ikke en Google konto, skal en sådan lige oprettes først.
Giv mig et praj på PM, hvis vi lige skal få det fixet.
Dbh. John