Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

World Ventures søger dygtige representanter fra Danmark

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Andrè Aksetøy:

Hej,

Det handler ikke om at de jeg ikke vil gi dig tallene. Det handler om at de ikke er publisert før 2010 er ferdig!

Ja det er ekstremt langt til 10 milliarder. Men som jeg haver underskrevet så mange ganger. Det er kun en visjon. Og det trænger man ikke og diskutere. Jeg viste dig tall med 300% vekst som ingen andre rejseselskab ifra USA kan måle sig med i disse tøffe tider (hvis du ser bort fra firma som har lav omsetning)

Slik som jeg ser det har monaVie gjort det ekstremt godt. Hvis jeg skal sammenligne så har de 5,8% vækst og World Ventures har 300% vækst.

Jeg tror ikke vi kommer videre. Jeg er ikke utrolig interesseret i firmaet, men interesseret i at det ikke bare er salgstaler og rekruttering. Og at invitere alle til webinar er i mine øjne ikke en åben dialog.

1. Du taler om vision, men der er ikke nogle årstal på.

2. Du taler om 300% fremgang, men vil ikke fortælle hvordan situationen ser ud i år. De fleste steder vil man da kunne se kvartals rapporter.

3. Hvor ser du Monavie's tal på 5,8%, det kan jeg slet ikke få til at hænge sammen, og selskabet har jo samme antal år på bagen som WV. Ifl. DS så har i en omsætning i 09 på 90 mio$ og Monavie 785 mio$. Så man må jo gå ud fra at Monavie har haft en vækst langt voldsommere end Jeres, derfor kan jeg ikke få 5,8% til at hænge sammen. I 2009 hvor firmaet har eksisteret i 4 år, kan 5,8% altså ikke passe.

4. Hvis vi stadig kigger på WV og Monavie, så er de dannet i samme år, og kigger man på udviklingen fra dag 1 til nu, så taler tallene for sig selv... I en periode hvor der har været krise. Og det er jo heller ikke "fortidens" tal der ligger til grund for fremtiden. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:16

Hej,

Nej jeg tror ikke vi kommer videre hehe.

1. Det kan godt hende det tar mange mange år, det kan godt hende at visionen aldrig kommer til at hende, og det kan hende at det faktisk går. Uansett er rejsemarkeded så stort at World Ventures kun trænger 0,125% af markedet for at nå sin vision.

2. Spør meg igjenn etter nyttår. Så skal du få dine tall. Men jeg tipper de kommer til at være enda større end 300% pågrunn av ekspanderingen til resten af verden i 2009.

3: Jeg kan heller ikke få disse tal til at passe. Så jeg søgte lit opp. Nogen mener at Monavie slett ikke har 785 millioner$ men at det er sagt for at de skal overbevise kunder. Riktig nok er dette en teori.

Andre tal langt værre:

Uanset hvad monavie har gjort så har de et imponerende selskab. Men jeg kunne ikke finde hvor meget de giver tilbake til sine repræsentanter? Er de tal bedre end World Ventures sine 65%?

4: Fortid eller fremtid. Talene taler for sig selv. 2009 viser at World Ventures har en vækst på 300%. Og selv om tal fra Monavie viser forskeller så er det tal som viser at de har en tilbagegang helt ned til -18,40%

Mvh

Andrè Aksetøy

World Ventures Representative

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 23:49

Andrè Aksetøy:

Uanset hvad monavie har gjort så har de et imponerende selskab. Men jeg kunne ikke finde hvor meget de giver tilbake til sine repræsentanter? Er de tal bedre end World Ventures sine 65%?

4: Fortid eller fremtid. Talene taler for sig selv. 2009 viser at World Ventures har en vækst på 300%. Og selv om tal fra Monavie viser forskeller så er det tal som viser at de har en tilbagegang helt ned til -18,40%

Nu snakker du jo om en vækst over 3 år, og jeg syntes du skyder dig selv i foden. Den vækst der HAR været til stede betyder jo ikke at fremtiden vil give den samme vækst. Det har du selv lige svaret på mht. Monavie - hvis dine tal passer.

Jeg er ikke i Monavie, så jeg har ingen anelse om hvor meget der betales. Men jeg kunne da godt tænke mig at se de offentliggjorte tal for 2009 for WV omkring de 65%, for udfra DS listen passer det ikke.

Jeg nævner udelukkende Monavie fordi firmaerne er lige gamle og for at vise udviklingen på 4 år.

Mvh. Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Skrevet kl. 01:25

Ud ifra DS listen passer det, siden de kun oplyser om sales. Og disse sales er kun for WV travel product og ikke for representative package.

Nej jeg synes ikke jeg skyder mig selv i foden. Da jeg forklarede at det er noget som ikke stemmer med Monavie sine tal. Det var du som ville at jeg skulle sammenligne de to selskab. Og jeg bare fandt nogen tal. Det er også mye lettere at være destruktiv.

Jeg synes uanset at dette forum har gået bort fra world ventures. Jeg vil kun at dere skal se på webinaret og finde ud selv om det er noget for dere. 

Det viktigste med WV er at de tilbyder sine medlemmer 5 stjerners hotel til 2 stjerners priser. Og det ser ut til at være en opskrift mennesker kan lige.

WEBINAR! hver aften klokken 21.00 utenom lørdag!

Mvh

Andrè Aksetøy

World Ventures Representative

www.worldventures.biz

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 09:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Andrè Aksetøy:

Ud ifra DS listen passer det, siden de kun oplyser om sales. Og disse sales er kun for WV travel product og ikke for representative package.

Nej jeg synes ikke jeg skyder mig selv i foden. Da jeg forklarede at det er noget som ikke stemmer med Monavie sine tal. Det var du som ville at jeg skulle sammenligne de to selskab. Og jeg bare fandt nogen tal. Det er også mye lettere at være destruktiv.

Okay, så må jeg forsøge at forklare hvad jeg mener igen, for det har intet med destruktiv at gøre.

1. Jeg sammenligner 2 firmaer der startede op i samme år. Og det der bør være interessant er ikke 300% eller andet, men hvordan situationen ser ud lige nu. Kan vi være enige om at på de 4 år har Monavie haft den klart bedste fremgang, hvornår de har haft en fremgang på 300% er ikke det interessante, men det er jo klart at fremgangen har været der når man på 4 år er gået fra 0 til x antal hundrede mio$.

2. Hvis de nu har haft en nedgang som du siger, så viser det jo at selvom det har haft voldsomt fremgang, så er det ikke en rettesnor for fremtiden.

Ja det var mig der valgte at sammenligne de to selskaber, men det er jo fordi du vælger at bruge 300% som grundlag for forventningerne. Og jeg er da overrasket over at du ikke kan se pointen:

To firmaer med samme opstarts tid, men tal mæssigt langt fra hinanden. Og når man så spørger ind til 2010, spørger om grundlaget for visionen om 10 mia$ så er der intet svar. Og kigger man tilbage på de ting du slog på, så var det bl.a. at WV på sin korte levetid har skabt en stor fremgang, hvilket jo er noget mindre end Monavie. Og jeg savner stadig nogle tal både som viser den udvikling du snakker om i Monavie men også de faktiske tal for 2009 for WV, som du jo siger ikke passer på DS.

Forstår i øvrigt ikke hvorfor du snakker destruktiv fordi jeg giver dig en række spørgsmål. Jeg er godt klar over du gerne vil have mange med i WV og forsøger at få så mange som muligt med på Jeres webinar.

Mvh. Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Skrevet kl. 12:38

Hej,

Jeg sa kun at det er lettere at være destruktiv. Jeg sa ikke at du var det.

1. Som jeg forklarte tidligere så er det mange som slår tvil om monavie sine resultater og de har ikke produsert nogen dokumenter om deres fremgang.

2. Jeg ser din point men på grund av pungt 1 så synes jeg ikke wv og monavie skal sammenlignes. Jeg bare ga wv tall på 300% vækst FØR de var ekspanderet fra USA. I 2010 har de ekspandered til Holland, Tyskland, Finland, Sverige, Norge, Kypros, Malta osv. Det er på dette grundlag jeg mener at tal fra 2010 kommer til at være bedre. Jeg forstår heller ikke hvorfor en nedgang skal komme når 95% av kundebasen står. En annen ting er at mennesker ikke blir lei av å rejse.

Jeg ga dig flere svar angående visionen. Jeg på de første leveår er de det rejseselkabet i USA med størst vækst i deres revenue klasse.

Jeg nævnte også at ved en vision på 10 milliarder så trænger de kun 0.125% av rejsemarkedet. Så jeg har forklart hvorfor de setter en slik vision.

Jeg forklarte hvorfor disse tal ikke passet på DS de var kun for sales og ikke repesentative package som koster 30% af prisen for travel package.

Hvis du skal stille meg alle disse spørgsmål du taler om så kan du i det minste lave nogen nye spørsmål.

Mvh

Andrè Aksetøy

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:31

Analyse av Worldventures (og andre selskaper)kan gjøres sådan:

1. foretaket/selskapet - 2. Produktene - 3.Markedet - 4. Kompensasjonsplanen

Alle disse 4 områdene bør "ditt" selskap score tilfredsstillende på hvis du vurderer å registrere deg!

1. burde ha minst 5 år, helst nærmere 10 år i bransjen, Gjerne vurdert etter Dun & Bradstreet (hvis amerikansk) og rankingen bør være høy. Selskapet må ha god omtale i presse og media, samt tilhøre en bransje som du vet krever grundig ekspertise og erfaring om sine produkter.

2. Produktene må ha en standard som ikke kan være dårligere enn andre selskapers tilsvarende/lignende produkter. Det finnes f. eks. mange selskaper som selger nesten akkurat samme produkt og alle hevder at deres er det beste. Avgjørende er også tilgjengeligheten; får kunden det han ønsker seg eller blir kunden pådyttet produktet i en eller annen form?- har derimot selskapet et unikt produkt som markedet "roper" etter så bør du virkelig begynne å se nærmere på akkurat dette selskapet.- Altså; er produktet ellers lett tilgjengelig og lite unikt så er dette en stor minus.

3. Markedet: Det MÅ finnes et market for produktet/produktene. Produkter som enten er kopier av andre eller ikke har den effekt som selskapet reklamerer med eller andre udefinerbare produkter, disse bør du holde deg unna! Markedet har IKKE bruk for disse "ekstra" produktene. -Markedet søker etter soliditet, trygghet,unikhet og ikke minst kvalitet!

4. Kompensasjonsplanen: En kompensasjonsplan må være forståelig, rettferdig og gi den enkelte distributør/forhandler flere inntektsmuligheter slik at man kan ha muligheten til provisjoner med minimalt egensponsede. Altså; man bør ha mulighet til å få betalt for det arbeidet man gjør uavhengig plassering i sin struktur. Selskapet bør også ha en tilbakebetalingsprosent på minst 50%.- Dersom medlemsskapsavgifter/månedsavgifter går inn i kompensasjonsplanen i form av utbetalingsbonuser så blir selskapets forretningsform ulovlig, og dette må du være spesiellt oppmerksom på!

Så får den enkelte selv analysere Worldventures og andre selskaper. Dere vil få problem med å finne et selskap som matcher disse 4 punktene, men de finnes! - hadde folk flest brukt denne analysemodellen så hadde vi sluppet en hel masse av BS selskaper!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 12:52

Andrè Aksetøy:

2. Jeg ser din point men på grund av pungt 1 så synes jeg ikke wv og monavie skal sammenlignes. Jeg bare ga wv tall på 300% vækst FØR de var ekspanderet fra USA. I 2010 har de ekspandered til Holland, Tyskland, Finland, Sverige, Norge, Kypros, Malta osv. Det er på dette grundlag jeg mener

at tal fra 2010 kommer til at være bedre. Jeg forstår heller ikke hvorfor en nedgang skal komme når 95% av kundebasen står. En annen ting er at mennesker ikke blir lei av å rejse.

Jeg nævnte også at ved en vision på 10 milliarder så trænger de kun 0.125% av rejsemarkedet. Så jeg har forklart hvorfor de setter en slik vision.

Jeg forklarte hvorfor disse tal ikke passet på DS de var kun for sales og ikke repesentative package som koster 30% af prisen for travel package.

Hvis du skal stille meg alle disse spørgsmål du taler om så kan du i det minste lave nogen nye spørsmål.

Mvh

Andrè Aksetøy

Hej André

Lad os bare stoppe dialogen her. Jeg mener ikke du har givet mig svar på de forskellige ting, og har spurgt dig til ganske simple ting. Hvis du ikke mener DS tal passer, så send dog et offentligt link til de præcise tal. Sammenligningen med Monavie var kun pga. antallet af år de har eksisteret, fordi du taler om den flotte fremgang WV har haft. Men når jeg spørger til 2010, så kan vi ikke få nogle tal før engang i det nye år...

Så din forklaring på hvorfor 10 mia. er et fremtidigt mål (uden at sige om det er 2,5 eller 20 år) er udfra en markedsandel på 0,125... Der er ingen der betvivler rejsemarkedet og dets størrelse, men du har i mine øjne ikke fortalt hvorfor. Det virker som om din forklaring var fortidens 300 % stigning, og netop derfor sammenlignede jeg med Monavie også, fordi de jo ligeledes har haft en voldsom stigning på 3 år.

Jeg har ingen grund til at betvivle Monavie, men holder mig blot til DS tal. Rygter er i mine øjne helt til grin at forholde sig til, og er jo næsten det samme som vi "kritisere" modstanderne af MLM for.

Mvh.

Martin

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 04:31
Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 04:31