Jeg tror ikke vi kommer videre. Jeg er ikke utrolig interesseret i firmaet, men interesseret i at det ikke bare er salgstaler og rekruttering. Og at invitere alle til webinar er i mine øjne ikke en åben dialog. 1. Du taler om vision, men der er ikke nogle årstal på. 2. Du taler om 300% fremgang, men vil ikke fortælle hvordan situationen ser ud i år. De fleste steder vil man da kunne se kvartals rapporter. 3. Hvor ser du Monavie's tal på 5,8%, det kan jeg slet ikke få til at hænge sammen, og selskabet har jo samme antal år på bagen som WV. Ifl. DS så har i en omsætning i 09 på 90 mio$ og Monavie 785 mio$. Så man må jo gå ud fra at Monavie har haft en vækst langt voldsommere end Jeres, derfor kan jeg ikke få 5,8% til at hænge sammen. I 2009 hvor firmaet har eksisteret i 4 år, kan 5,8% altså ikke passe. 4. Hvis vi stadig kigger på WV og Monavie, så er de dannet i samme år, og kigger man på udviklingen fra dag 1 til nu, så taler tallene for sig selv... I en periode hvor der har været krise. Og det er jo heller ikke "fortidens" tal der ligger til grund for fremtiden. |
Hej,
Nej jeg tror ikke vi kommer videre hehe.
1. Det kan godt hende det tar mange mange år, det kan godt hende at visionen aldrig kommer til at hende, og det kan hende at det faktisk går. Uansett er rejsemarkeded så stort at World Ventures kun trænger 0,125% af markedet for at nå sin vision.
2. Spør meg igjenn etter nyttår. Så skal du få dine tall. Men jeg tipper de kommer til at være enda større end 300% pågrunn av ekspanderingen til resten af verden i 2009.
3: Jeg kan heller ikke få disse tal til at passe. Så jeg søgte lit opp. Nogen mener at Monavie slett ikke har 785 millioner$ men at det er sagt for at de skal overbevise kunder. Riktig nok er dette en teori.
Andre tal langt værre:
Uanset hvad monavie har gjort så har de et imponerende selskab. Men jeg kunne ikke finde hvor meget de giver tilbake til sine repræsentanter? Er de tal bedre end World Ventures sine 65%?
4: Fortid eller fremtid. Talene taler for sig selv. 2009 viser at World Ventures har en vækst på 300%. Og selv om tal fra Monavie viser forskeller så er det tal som viser at de har en tilbagegang helt ned til -18,40%
Mvh
Andrè Aksetøy
World Ventures Representative