Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæneklagesag

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:50

Nicolaj Thomasen:

Hej Erik,

Kørte du selv sagen eller havde du omkostninger i form af advokat?

Jeg brugte ikke advokat. Jeg indbragte sagen for domæneklagenævnet, hvilket koster 500 kr. De kommer dog retur, hvis man får medhold i sin sag.

Min eneste udgift var derfor den tid jeg brugte. Uanset om din sag er helt klar eller ej, så vil jeg foreslå at du sætter rigeligt med tid af, så du kan veldokumentere din sag og skrive uden trykfejl osv. Så tror jeg at man står stærkere :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:58

Erik Pilgaard Hejlskov:

Nicolaj Thomasen:

Hej Erik,

Kørte du selv sagen eller havde du omkostninger i form af advokat?

Jeg brugte ikke advokat. Jeg indbragte sagen for domæneklagenævnet, hvilket koster 500 kr. De kommer dog retur, hvis man får medhold i sin sag.

Min eneste udgift var derfor den tid jeg brugte. Uanset om din sag er helt klar eller ej, så vil jeg foreslå at du sætter rigeligt med tid af, så du kan veldokumentere din sag og skrive uden trykfejl osv. Så tror jeg at man står stærkere :-)

Hvor meget tid brugte du?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:05

Nicolaj Thomasen:

Hvor meget tid brugte du?

Det kan jeg ikke huske, men jeg mener helt bestemt at det var under 10 timer i alt.

Men du kan godt forvente at der går flere måneder inden sagen er afsluttet og du får overdraget domænet. Det er vist nok en procedure hvor modparten får 14 dage til at komme med modsvar, så får du 14 dage til at svare på dette modsvar, hvorefter modparten igen får 14 dage til at give sit syn på sagen. Jeg kan ikke huske det præcist, men der er i hvert fald en masse ventetid undervejs.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)