Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

computer geni?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, er der ikke et computer geni der kan hjælpe mig med at finde software til driveren til usb 2.0 webcam, navn på webcam: zolid. Jeg mangler installations-cd en.Men mon ikke jeg kan hente softwaren et sted på nettet?

mvh Flemming

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 18:10
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41

kasper, tak for linkene, jeg har downloadet driver, men det connecter ikke med mit webcam. Måske skal jeg have fat i den installations-cd et eller andet sted fra.

vh flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming

Nu er Zolid et handels navn, uden egen produktion. Så hvis du kan fortælle lidt mere om det, så kan det ske at vi kan hjælpe lidt bedre.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31

neodias.dk:

hej, er der ikke et computer geni der kan hjælpe mig med at finde software til driveren til usb 2.0 webcam, navn på webcam: zolid. Jeg mangler installations-cd en.Men mon ikke jeg kan hente softwaren et sted på nettet?

mvh Flemming

@kenneth

det har du ret i. Her er data på og billede af mit webcam http://www.unisupport.net/lang/da/1.3webcam.htm

Jeg har surfet på nettet for at finde løsning-men hidtil uden held.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:38

neodias.dk:

@kenneth

det har du ret i. Her er data på og billede af mit webcam http://www.unisupport.net/lang/da/1.3webcam.htm

Jeg har surfet på nettet for at finde løsning-men hidtil uden held.

Hej

Så mangler vi bare at du fortæller os hvilket styresystem du bruger på din PC, jeg regner ikke med at det er WinXP idet der jo er link til drivere i dit eget link

/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:46

Hej igen,

Ifølge vejledningen i dit link så er det et Vimicro VC0323 og så kan du måske bruge den driver der er i dette link. Der ser det ud til at der er drivere til XP/Vista/Mac til VC0323

Håber det hjælper

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:00

Brian Reinhold Jensen:

Hej igen,

Ifølge vejledningen i dit link så er det et Vimicro VC0323 og så kan du måske bruge den driver der er i dette link. Der ser det ud til at der er drivere til XP/Vista/Mac til VC0323

Håber det hjælper

/Brian

har afprøvet det. Virker ikke.Jeg er nødt til at få fat i installtions cd et sted fra.

men tak for hjælpen- mvh flemmingSmile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:12

neodias.dk:

har afprøvet det. Virker ikke.Jeg er nødt til at få fat i installtions cd et sted fra.

Hej Flemming,

Jeg er lidt forvirret over formålet med dit oprindelige indlæg, som jeg læser det så efterspørger du det software der er på din installations-CD. Det er det jeg har linket til, har du prøvet det software der er for enden af linkene? Det eneste du skal gøre er at vælge det link der passer til det styresystem du bruger, downloade softwaren og starte setup.exe (windows) så starter det samme program som er på din installations-CD. Her er linkene til installations-CDen til WindowsXP/Vista eller Mac OS 10.4 og nyere.

Jeg ved ikke om Windows installationen også virker til Windows 7, men det kan aldrig skade at prøve det, hvis altså det er det styresystem du har :-)

Hvad er det du har prøvet der ikke virker og hvilken fejl får du?
Det er mere end almindeligt svært at hjælpe dig (og du  spørger jo efter hjælp) hvis du ikke vil oplyse andet end at "det ikke virker".

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44

Brian Reinhold Jensen:

neodias.dk:

Hej Flemming,

Jeg er lidt forvirret over formålet med dit oprindelige indlæg, som jeg læser det så efterspørger du det software der er på din installations-CD. Det er det jeg har linket til, har du prøvet det software der er for enden af linkene? Det eneste du skal gøre er at vælge det link der passer til det styresystem du bruger, downloade softwaren og starte setup.exe (windows) så starter det samme program som er på din installations-CD. Her er linkene til installations-CDen til WindowsXP/Vista eller Mac OS 10.4 og nyere.

Jeg ved ikke om Windows installationen også virker til Windows 7, men det kan aldrig skade at prøve det, hvis altså det er det styresystem du har :-)

Hvad er det du har prøvet der ikke virker og hvilken fejl får du?
Det er mere end almindeligt svært at hjælpe dig (og du  spørger jo efter hjælp) hvis du ikke vil oplyse andet end at "det ikke virker".

Stor hilsen
/Brian 

Nu virker installationen af vimicro og setup.exe. Nu mangler jeg bare at få downloadet directx fra en pålidelig udbyder. Som ikker befængt med virus, spyware o.l. Directx kræves nemlig på skype, for at lave et videoopkald, og directx forsvandt  på min pc, da jeg fik den repareret forleden. Kender du et godt link til directx? 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)