Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

computer geni?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

neodias.dk:
Nu mangler jeg bare at få downloadet directx fra en pålidelig udbyder.

Har du overvejet at hente den hos Microsoft? Wink

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:00

neodias.dk:

Nu virker installationen af vimicro og setup.exe. Nu mangler jeg bare at få downloadet directx fra en pålidelig udbyder. Som ikker befængt med virus, spyware o.l. Directx kræves nemlig på skype, for at lave et videoopkald, og directx forsvandt  på min pc, da jeg fik den repareret forleden. Kender du et godt link til directx? 

_Skal_ det være en hemmelighed hvilket styresystem du bruger? Confused

Normalt kommer DirectX sammen med driveren til dit grafikkort, så det første jeg ville forsøge var at opdatere driveren til dit grafikkort.

Hvis det ikke er muligt, så vil jeg hente DirectX hos Microsoft, hvis altså det er Windows der er dit styresystem.

Stor hilsen
/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55

Brian Reinhold Jensen:

neodias.dk:

Nu virker installationen af vimicro og setup.exe. Nu mangler jeg bare at få downloadet directx fra en pålidelig udbyder. Som ikker befængt med virus, spyware o.l. Directx kræves nemlig på skype, for at lave et videoopkald, og directx forsvandt  på min pc, da jeg fik den repareret forleden. Kender du et godt link til directx? 

_Skal_ det være en hemmelighed hvilket styresystem du bruger? Confused

Normalt kommer DirectX sammen med driveren til dit grafikkort, så det første jeg ville forsøge var at opdatere driveren til dit grafikkort.

Hvis det ikke er muligt, så vil jeg hente DirectX hos Microsoft, hvis altså det er Windows der er dit styresystem.

Stor hilsen
/Brian

nej det er ik hemmeligt, windows xp. Jeg har downloadet på linket du sendte-iøvrigt også det link jeg selv brugte i formiddags-måske virker det nu

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:00

neodias.dk:

nej det er ik hemmeligt, windows xp. Jeg har downloadet på linket du sendte-iøvrigt også det link jeg selv brugte i formiddags-måske virker det nu

Alletiders, så håbder vi det virker for dig, ellers vender du bare tilbage Smile

Stor hilsen
/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Et par sidste tekniske spørgsmål. Jeg har skype, og skal bruge video-forbindelse på min skype. MEN den afviser min forbindelse med beskeden: din directx er ikke valid til skype. Så spørger jeg : hvad er den rigtige version af directx til skype. Er det version directx 9.0 eller hvad? Og har du linket til den. ? Har du det helt præcise og rigtige svar bliver jeg meget glad.

vh Flemming  

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:24

Hej Flemming,

Jeg er ikke den store bruger af Skypes video funktion, men har omvendt aldrig haft problemer med den.

Umiddelbart ser det ud til at directX ver. 9.0 skulle være ok, du kan hente den via det link jeg lavede i mit tidligere indlæg.

Håber det hjælper
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

Brian Reinhold Jensen:

Hej Flemming,

Jeg er ikke den store bruger af Skypes video funktion, men har omvendt aldrig haft problemer med den.

Umiddelbart ser det ud til at directX ver. 9.0 skulle være ok, du kan hente den via det link jeg lavede i mit tidligere indlæg.

Håber det hjælper
/Brian 

Hej brian

stor tak for hjælpen-det virker nu. Jeg skylder dig en tjeneste en anden gang.Smile

Fedt Amino er til.

mvh Flemming

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)