Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

103 slikautomater på auktion

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke noget med den her auktion at gøre, men jeg ville selv have budt hvis jeg havde pladsen til dem. Anyway så har konkurser.dk en auktion på 103 forskellige slikautotamter, bamsekraner og riddedyr. Pt. er budet på 27.500 DKK, og auktionen udløber om 1½time ca.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sådan en slikautomat ville være guld ved siden af skrivebordet Stick out tongue

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Spøg til side. Jeg har to stående i en kiosk, og jeg er egentlig overrasket over hvor mange børn der elsker at gå amok i dem :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser meget interessant ud - men kræver vel at man har forbindelser til ca. 100 butikker- hvor de kan få lov at stå ?

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

John Pedersen:

Ja sådan en slikautomat ville være guld ved siden af skrivebordet Stick out tongue

ja det kan den helt sikkert :o)

Men den kan være endnu mere værd, hvis du laver en aftale med velbesøgte butikker. Det er der nogen der tjener rigtig gode på.

Hvis jeg ikke vidste hvad jeg skulle kaste mig over, ville dette absolut være en oplagt mulighed. Og hvis man kan få 103 automater for en slik (hø hø..), er det bare om at slå til.

Det kræver ikke ret store matematiske evner, at regne ud at man giver stort set ingenting for fyld til automaten, og sælger det for 2 kr. pr. enhed. Forretningen skal måske have 20 - 25 øre pr. styk, og så er fortjeningen (før øvrige omkostninger) på lige omkring 1,70 kr. inkl. moms (1,36 eksk).

Hvis du har 100 maskiner, der hver sælger 20 stk. slik pr. dag, er indtjeningen altså noget der ligner ca. 2.000 kr. pr. dag. Hvis de står i butikker med 27 åbningsdage, er det dermed omkring 74.000 pr. måned.

Af de penge skal man selvfølelig betale løn til sig selv, benzin til bilen og øvrige småomkostninger. Til gengæld passer de mere eller mindre sig selv, og hvis man besøger butikkerne 1 gang om ugen, kan dette vel klares på ca. 3 dage pr. uge hvis de ikke er for geografiks spredt. Måske mindre hvis man er dygtig nok til at komme ind i centerbutikker..

Det er et meget rosenrødt billede af tingene, men de er ikke helt ved siden af. Der er penge i slik! :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

John Pedersen:

Ja sådan en slikautomat ville være guld ved siden af skrivebordet Stick out tongue

 

ja det kan den helt sikkert :o)

Men den kan være endnu mere værd, hvis du laver en aftale med velbesøgte butikker. Det er der nogen der tjener rigtig gode på.

Hvis jeg ikke vidste hvad jeg skulle kaste mig over, ville dette absolut være en oplagt mulighed. Og hvis man kan få 103 automater for en slik (hø hø..), er det bare om at slå til.

Det kræver ikke ret store matematiske evner, at regne ud at man giver stort set ingenting for fyld til automaten, og sælger det for 2 kr. pr. enhed. Forretningen skal måske have 20 - 25 øre pr. styk, og så er fortjeningen (før øvrige omkostninger) på lige omkring 1,70 kr. inkl. moms (1,36 eksk).

Hvis du har 100 maskiner, der hver sælger 20 stk. slik pr. dag, er indtjeningen altså noget der ligner ca. 2.000 kr. pr. dag. Hvis de står i butikker med 27 åbningsdage, er det dermed omkring 74.000 pr. måned.

Af de penge skal man selvfølelig betale løn til sig selv, benzin til bilen og øvrige småomkostninger. Til gengæld passer de mere eller mindre sig selv, og hvis man besøger butikkerne 1 gang om ugen, kan dette vel klares på ca. 3 dage pr. uge hvis de ikke er for geografiks spredt. Måske mindre hvis man er dygtig nok til at komme ind i centerbutikker..

Det er et meget rosenrødt billede af tingene, men de er ikke helt ved siden af. Der er penge i slik! :o)

Jeg tror lige du skal se på de tal igen. Måske skal du ikke regne med at du kan få slik for 0 kr. Big Smile + Kørsel til de 100 butikker osv. osv... Det er altså ikke småpenge vi snakker om.

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har set på den forretning før eftersom den har været slået op på aminos virksomhedsbørs, han ville vist have 185.000 for den

Vi sprang dog fra efter at have set hvor meget arbejde der var i det kontra den pris han ville have, desuden er maskinerne rimeligt hårdt medtaget 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Jeg tror lige du skal se på de tal igen. Måske skal du ikke regne med at du kan få slik for 0 kr. Big Smile + Kørsel til de 100 butikker osv. osv... Det er altså ikke småpenge vi snakker om.

Det er rigtigt at slik ikke koster 0 kr. Men de tyggegummi klodser der bliver smidt i, koster tæt på. I øvrigt mener jeg også kun, at vi får 15 øre pr solgt enhed, men har ikke aftalen ved hånden så jeg kan ikke få det bekræftet.

Men selv hvis du dividerer lidt ned, er det stadig en god forretning hvis du kan få dem kastet i nakken til under 30.000 kr. Om ikke andet kan du sælge dem videre, med pæn fortjeneste. Alternativt kunne man lave en forpagtningsaftale, med én der gider at stå for det praktiske. Så bliver det dog en noget længere ROI.

Kørslen kommer ud over. Men hvis man er smart og dygtigt, kunne man måske komme ind i nogle storcentre, hvilket vil reducere kørslen betragteligt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

For 100 automater ville et realistisk regnestykke nok se således ud:

Salg ; 100 automater x 20 salg x 2 kroner x 25 dage = dkk 100.000,-

Butik avance 20%                                                                     -   20.000,-

Indkøb 100 x 20 x 1 x 25                                                          -   50.000,-

Brutto avance - før øvr. omkostninger                                    + 30.000,-

 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Indkøb 100 x 20 x 1 x 25                                                          -   50.000,-

Som jeg læser dit regnestykke, koster de der tyggegummikloder 1 kr. pr. styk? Hvis det er rigtigt, er det jo helt sindssygt.

EDIT: kom lige i tanke om at det vist ikke er tyggegummi, men chokolade og lakrids vi har i dem vi har stående. Men det virker stadig voldsomt med 1 kr. for sådan en lille slat :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)