Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig indlæsningstid ?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har mulighed for det så kan du evt. slå alle dine JavaScript-filer sammen til en fil. Du laver en 6-7 kald til serveren for at hente alle filerne. Hver gang man kalder serveren, så går der tid - så hvis du kan reducere det så er der også lidt tid at hente der.

Der udover bør du bruge CSS til at layoute din nye hjemmeside med (og ikke tables, som den nuværende er bygget med). Det vil hjælpe en lille smule på hastigheden også.

Men det er billederne der rykker (og det er totalt overkill at købe Photoshop for at reducere et billede. Hent et gratis program såsom GIMP).

Men en helt anden ting. Din call to action på din side er næsten usynlig. Din læg i kurv-knap og din indkøbskurv er næsten usynlig. Med en times indsats og nogle pang-farver på dine knapper, så er du godt igang. Du kan evt. hente light-versionen af min e-bog Konverteringskarma og se eksemplet på side 30 med "kontrast". Det giver et indtryk af hvor meget det betyder.

Held og lykke med at speede din hjemmeside op

Morten Vadskær

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:41

billederne alene  fylder 85% af siden, over 1 MB, dur ikke...

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 18:35

DesignYOU:

Charlotte:
Hvordan skal jeg lave billederne, så de ikke fylder så meget?

Der er 2 muligheder:

1)
Du køber Photoshop eller downloader en 30 trail version
Her kan du klare den lille post.

2)
Du hyre en til at gøre det for dig (f eks mig ;) eller et andet firma ....

/allan

Hvis jeg var i dit tilfælde, så ville jeg hverken bruge penge på en til at tilpasse dem eller Photoshop.

I Office-pakken, er der et program som hedder Office Picture Manager, som klarer ærterne let og godt.

Håber du finder ud af det.

/Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 19:36

Som de andre siger, er det de store billeder der er det grundlæggende problem. Man kan fint finde gratis guides på nettet til hvordan man resize'er/crop'er et billede til  den rigtige størrelse. Om det skal gøres med det ene eller andet program, vil være op til dig selv.

At samle javascriptfilerne til én fil, vil også være en optimering, men nok lidt mere krævende, hvis ikke man har en teknisk baggrund, og resultatet vil ikke være at mærke.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)