Hej animoer, Jeg er pludselig faldet i mit kvalitetsresultat hos Google og fået det de kalder "en dårlig indlæsnings tid på min destinationsside". Hvordan kan dette pludselig opstå? Jeg er i fuld krig med at lave en ny shop og ved derfor at der ingen ændringer er sket på sitet, som kunne give disse problemer. Jeg har kontaktet både min host og mit webbureau, men ingen af de 2 kan sige hvad der er galt - og dermed ej heller forbedre problemet. Fra min egen pc kan jeg ikke se at indlæsnings tiden skulle være forandret. Jeg har også udefra fået testet det og kun en enkelt syntes han skulle vente på at siden åbnede. Hvad kan problemet være, hvordan finder man fejlen og hvordan får jeg udbedret den? På forhånd tak MVH Charlotte
|
Jeg kan nok ikke give dig svaret.
Men dine billeder er alle skalerede:
Eks. 356px × 600px (skaleret til 74px × 127px) 700px × 600px (skaleret til 138px × 116px) osv.
Du kan se det ved at højreklikke på et billede, og så vælge "Vis Billeddetaljer" (Firefox)
Det betyder, at det for øjet er små billeder, men store filer, der måske er årsagen til "lange" indlæsningstider.
Men har du ikke ændret noget ved billederne, som du skriver, så er det jo stadigt mystisk.
Bare et bud. Mvh. John.