Min hjemmeside er på rigtigt mange punkter så godt som forsvundet fra google, side 1 placeringer er rykket ned til side 4-5 stykker, 1. plads placeringer er rykket til side 2-3 stykker, og rigtigt mange placeringer er jo mere eller mindre ikke repræsenteret på de første 5 sider længere.... Udover jeg har ændre på nogle reference sider, hvor der bla. er lagt en masse ny billeder ind, og måske derfor har lidt lang loadetid nu, så har jeg faktisk ikke rigtigt ændret på siden, så forstår ikke helt hvorfor bla. en rimelig fast 1.plads placering over flere måder på bla. tømrermester har ændret sig fra den ene dag til den anden til en 13-14 plads.... ligeledes lå jeg rimeligt fast på en 3-4 plads over det sidste halve år på bla. tømrer alligevel også kun har rykket sig 2 pladser. Selv med søgninger med søgeordet koluda ingået i, hvor 1.placeringer giver sig selv, er firmaet hjemmeside mere eller mindre nedgraderet. Skal jeg forvente det vender tilbage til "normale" placeringer, eller skal jeg forvente at jeg bare er blevet dumpet på mere eller mindre samtlige relevante søgninger for min brance, noget der har oplevet noget ligende ? |
Det er meget normalt at en side rykker lidt frem og tilbage...Men lige nu er der sket lidt omkring linkkataloger og artikeldatabaser, så hvis dine tidligere placeringer byggede på links derfra så kan det være en grund.