Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstaffelse af google...??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside er på rigtigt mange punkter så godt som forsvundet fra google, side 1 placeringer er rykket ned til side 4-5 stykker, 1. plads placeringer er rykket til side 2-3 stykker, og rigtigt mange placeringer er jo mere eller mindre ikke repræsenteret på de første 5 sider længere....

Udover jeg har ændre på nogle reference sider, hvor der bla. er lagt en masse ny billeder ind, og måske derfor har lidt lang loadetid nu, så har jeg faktisk ikke rigtigt ændret på siden, så forstår ikke helt hvorfor bla. en rimelig fast 1.plads placering over flere måder på bla. tømrermester har ændret sig fra den ene dag til den anden til en 13-14 plads.... ligeledes lå jeg rimeligt fast på en 3-4 plads over det sidste halve år på bla. tømrer alligevel også kun har rykket sig 2 pladser.

Selv med søgninger med søgeordet koluda ingået i, hvor 1.placeringer giver sig selv, er firmaet hjemmeside mere eller mindre nedgraderet.

Skal jeg forvente det vender tilbage til "normale" placeringer, eller skal jeg forvente at jeg bare er blevet dumpet på mere eller mindre samtlige relevante søgninger for min brance, noget der har oplevet noget ligende ?

Kan se enkelte af mine konkurrenter med suppleringssider har fået samme "straf" på både deres hoveddomæne, og også en del af deres suppleringssider.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:50

Det er meget normalt at en side rykker lidt frem og tilbage...Men lige nu er der sket lidt omkring linkkataloger og artikeldatabaser, så hvis dine tidligere placeringer byggede på links derfra så kan det være en grund.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:36

Gjorde de heldigvis ikke, det er minimalt hvad jeg har af indgående links den vej fra, så det er vist ikke grunden til det.

Men det er vel ikke så normalt når de ellers har ligget rimeligt stabilt det sidste ½ år tid... ?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:52

Du ligger nummer 2 og 3 på 'koluda' og nummer 5 på 'tømrer' - hvilke søgeord drejer det sig om??

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:04

Lige for at tilføje til hvad Fuursted skrev. På søgeordet "tømrermester" ligger du med undersiden http://www.koludabyg.dk/side/toemrermester-ren-koluda nr. 13 samtidig ligger en af dine andre sider (www.tømrermester-rk.dk) som nr. 12.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:08

Bla. tømrermester, tagtømrer, tegltag, tagtilbud, tagkvist, tagrenovering, tag renovering, efterisolering, renovering, velux tagvinduer, tagvinduer, gipslofter... og masser af andre søgninger er jeg blevet skubbet rigtigt langt ned, selv longtrail søgningerne som ellers var et sikkert hit har ændret sig pga. fraværet af større relevante sider i indekseringen.

På bla. tømrermester fra en 1. placering til en 14. plads placering, hvor den ellers har ligget 1 - 4. det sidste halve år, men stabilt på 1. de sidste 2-3 måneder.

Generelt ved søgninger på relevante søgeord og tekster hvor jeg ved at jeg placerede rigtigt godt, er jeg slet ikke til at finde på de først par sider, ligeledes er ellers højt vurdere sider fra min hjemmeside slet ikke indekseret / placeret i toppen længere, men google viser mindre relevante / vigtige sider i stedet for, i nogle af de søgninger jeg laver.

Håber det er noget midlertidigt og at det normalisere sig, da jeg slet ikke kan se hvad der skulle være årsagen til denne ændring.

Men som skrevet så er placeringen på søgeordet tømrer kun rykket sig en enkelt plads underligt nok.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:10

Peter Olesen (Feder):

Lige for at tilføje til hvad Fuursted skrev. På søgeordet "tømrermester" ligger du med undersiden http://www.koludabyg.dk/side/toemrermester-ren-koluda nr. 13 samtidig ligger en af dine andre sider (www.tømrermester-rk.dk) som nr. 12.

Jep, tømrermester-rk.dk har hele tiden været på side 2.

koludabyg.dk har dog ligget som nr. 1 de sidste par måneder, og ikke været placeret ringere end 4. det sidste ½ år.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:31

Jeg gik igår på en af mine sider fra 800 besøgende om dagen til nu 50-70 om dagen (fredag var den første dag med nedsat besøgende).. Alle siderne er stadig indexeret men fremkommer kun når jeg søger specifikt på URL'en..

Så lader til Google har lavet en eller anden opdatering igår eller også har min side fået en straf af en slags.

Under alle omstændigheder er jeg ihvertfald ikke så glad i dag..Så har forsøgt at opdatere tekster lidt  :-S Da jeg ingen ide har om hvor problemet ligger.

(siden)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:39

Det er også først for i går at jeg oplevede dette, i torsdag var alt som normalt nemlig.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:41

Hej,

Jeg så tilfældig vis at nogle af vores kunkurenter pludselig har 500 backlinks mindre.

Umiddelbart kunne det godt tyde på at noget har ændret sig. (jeg er dog ikke expert på det område)

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)