Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det sender et signal !

Side 10 ud af 10 (95 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Først & fremmest meget spændende debat.

Jeg er for og imod for dødsstraf, fordi for det første er der mange relevante ting, som gør at dødsstraf vil være godt for både samfundet og andre, som mange af jer andre har givet udtryk for.

Det der taler for, er at vi er mennesker og har på ingen måde ret til at tage livet af andre.

Med det sagt, så er mord og drab jo en hverdags kost nu til dags. Se bare hvor mange mennesker der bliver dræbt i forbindelse med krigen i Irak og Afghanistan. Mange uskyldige mennesker dør, - hvorfor? Jo fordi FN mistænker de pågældende lande for det ene og det andet.

Det har altid ligget i menneskets natur, at være destruktive og selv-destruerende.!

Mit motiv for ovennævnte er, at mennesket er villige til at gøre ALT, så længe der ligger penge i det.
Se bare de steder i Afrika hvor flere tusinde mennesker, herunder børn mister livet, fordi de er HIV smittede.

Flere medier har omtalt at der er kommet et middel mod HIV/AIDS, men det bliver ikke distribueret til de lande der har brug for det, - hvorfor? Fordi folk ikke har råd til at betale for det. Its that simple Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg springer tråden over som deltager men vil blot glæde mig lidt over Sameh Niazy og hans indlæg og give en thumbs up for forståelsen for og holdningen til samfundets rolle Yes

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 14:21

Når man tænker på alle de uskyldige der sidder fængslet fordi udfaldet af en retssag ikke handler om beviser, men kun om hvad dommeren/ juryen tror og, at man i rigtig mange sager skal bevise sin uskyld, så burde alle kunne se problemet i dødsstraf.

Det fair retssysystem eksisterer ikke i ret mange lande længere - og da slet ikke i DK.

xxx

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 02:50

Hvor er retssystemet da fair PJEDSTED hvis ikke i DK? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:04

Kan ikke rigtigt finde iværksættere rådet i dette i indlæg lavet af tråd starter, med få os mere igang igen  som et iværksættere forum igen hvor vi opretter indlæg når vi har brug for hinandens hjælp eller vil videreformidle et iværksættere råd

Er oprette i cafe og hygge med kan ikke rigtigt se hvad hygge dette indlæg skaber som tråd starter lavet .

Hvorfor bliver sådanne tråde ikke lukket med det samme , der må da være grænser , hvad der må oprettes af indlæg ?

Jeg er selvfølgelige imod dødsstraf for når det viser som der nogle gange gøres efter et par år kommer der beviser at du er uskyldige , støtter Sameh Niazy og giver hans holding i tråden thumbs up da han støtter samfundet rolle i samfundet Yes

Jeg synes det er en god ide vi kommer tilbage og begynder at give iværksættere råd igen og jeg forstår  hverken hygge i det indlæg eller iværksættere rådet i det indlæg tråd starter har lavet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 10 ud af 10 (95 indlæg)