Hej Aminoer Jeg har ikke så meget viden om webshop og E-handel så jeg er i gang med at "skaffe" så meget viden om at køre webshops som muligt. Jeg er også meget interesseret i at komme i kontakt med jer hvis i har lyst, til at "oplære" og skrive om E-handel og om forretninger på nettet. Jeg tænkte på om det er vigtigst med et overskueligt site, eller om man skal satse 100%, på at få et super design ud af det. Jeg er meget interesseret i at høre jeres meninger og erfaringer på dette område.
Jeg håber det ikke var for meget, kære aminoer Mvh |
Vigtighed af design
|
Hej Christina og tak for indlægget! Altså når du siger brugerenlighed så mener du at websitet er let og lige til at gå til, eller hvad hører ind under brugerenlighed.
Mvh |
Brugervenlighed er det som kan holde på kunderne, hvis de ikke kan finde ud af at bruge siden fordi den er overskuelig, resulterer i at kunderne hurtigt forsvinder igen.. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
|
Hej Rasmus Du kan med fordel lære mere ved at tilmelde dig til vores gratis e-mail kursus på www.Autoresponder.dk Venlig hilsen, Christian |
Hej Alexander Tak for at skrive her inde på tråden. Jeg blev også helt forvirret af at der stod renlighed, men jeg gik udfra at det var det hun mente;). Mvh |
Hej Christian Mvh |
Hej Christina Bruun Mvh |
Du kunne starte med at købe Martin Thorborgs E-Pusher. Her vil du i hvert fald få et godt indtryk af hvor meget det betyder og hvor små ting der skal til for at øge konverteringen. |