Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Ja Lagersalg går du nu ikke i "småsko". ???? Der er masser af aminoer der gennem tiden har advaret mod diverse firmaer og personer. Skal jeg nævne tilfælde og navne ??
Hej Ib
Nej da, smålig har jeg aldrig været 
Jeg synes bare jeg ser tingene fra et andet perspektiv og mener naturligvis at jeg så ser det fra det "rigtige" perspektiv, hvorfor jeg så argumenterer for dette 
For mig er der intet personligt i denne tråds meningsudvekslinger, og kan da også kun smile af de små pip der kommer rundt omkring.
Grunden til at jeg mener som gør er flersidet:
1. Jeg mener det er en mulig overtrædelse af markedsføringsloven (bemærk jeg skriver mulig)
2. Jeg mener Amino er ved at nå et niveau, som jeg med glæde har set vokse meget det sidste år, hvor tingene peger i flere retninger af, at man forsøger at stramme op på forskellige forhold der ikke er til gavn for et community af denne størrelse.
det er så de overordnede betragtninger som jeg har efter M.T. ønskede en debat om emnet.
Jeg har så undervejs tilkendegivet min mening om forretningsdrivende der indgår den slags aftaler (hvorunder jeg selv er blevet snydt og bedraget) - hvor jeg betegner det som tåbeligt at man overhovedet kan komme i den situation, hermed også tåbeligt at jeg stolede på egen familie for de beløbsstørrelser det drejer sig om for mit vedkommende.
Når jeg så ser lidt ovenfra på tråden, så ser jeg trådstarter kæmpe indædt for sin ret til at bringe indlæg af denne karakter, det jeg desværre ikke ser, er en veldokumenteret indgangsvinkel til det, som også tager højde for de aspekter der gør sig gældende rent juridisk.
Og i øvrigt, så nåede, så vidt jeg kan forstå, trådstarter at redde skindet, hvorfor han vel i bund og grund måske ikke er blevet svindlet eller? Men nu kender vi ikke indholdet og trådstarter prøver så at undgå at bringe detlajer om hændelsesforløbet, som han mener kan stille ham ringere - dette understreger blot i min verden, at det er personen han går efter at ramme og ikke en præventiv løsning på den mulige form for svindel han ligeved og næsten var udsat for.
Og da det så ikke er emnet, men personen, så er der jo en klar linie her fra Amino´s side.
Så op på disken med svesken (læs hændelsesforløbet) så kan det bliver interessant læsning - indtil da er det bare videregivelse af informationer om en anden erhvervsdrivende med mulig skade for øje. For når han ikke som skrevet vil sige noget om forløbet, så er det jo entydigt hvad målet er.