Når jeg opretter tråden sætter jeg da også mit navn på skud hvis ikke personen bliver dømt, ville det da være pinligt for mig... Men der er for mig ingen tvivl, han bliver dømt, det tror jeg 100 % på, den snak politiet har haft med ham, så har han et meget dårligt forsvar, og derfor vælger jeg at oprette tråden, da jeg er så sikker i min sag, at jeg ikke er nervøs for at sætte mit eget navn på spil... Dårlig moral eller ej? det kan diskuteres, men det er din holdning, er ikke enig.. Men det er fair nok at mene hvad man vil...
Så læs tråden igen, det jeg læser er der ikke meget at tage fejl af.. |
Hej Jan
Ja det læste jeg godt, og det rørte mig faktisk dybt. Min bror er min bedste ven og forretningspartner, så at blive snydt af èn så tæt på, det må virkelig påvirke èn.
Og nej du var heller ikke " den sidste idiot " der var blevet født. Man kan overse nogle advarselstegn fordi man er naiv og ikke rigtig tænker på at selv ens nærmeste kan snyde èn, men det gør ikke folk til idioter, heller ikke dig.
Det betyder bare at man tror på det bedste i mennesker, og det er da smukt. Naivt til tider, men smukt.
Men det er offtopic. Jeg læste bare i dag på Twitter at Thorborg var så glad fordi vi holder sådan en høj standard at tale til hinanden på herinde, og jeg kan kun give ham ret. Og lad det gerne fortsætte sådan. Et naivt ønske måske, men smukt.
Bliv gratis medlem