Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag jer i agt! En svindler i blandt os!

Side 13 ud af 17 (162 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 00:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:

Det er en sund debat derhen, at der måske er nogen der er vågnet op og nu forstår at man ikke skal overføre penge til eller handle med hvemsomhelst, men det har været kendt i årtusinder -- men som skrevet, den sidste tåbe er ikke født endnu. Den debat kunne sagtens være kommet frem UDEN at du giver folk mulighed for at skrive en PB til dig og få en persons navn oplyst.

Da du ikke kender til sagen, behøver du ikke i forbindelse med den her tråd antyde at jeg er en kraft idiot der uden sikkerhed giver varer væk til en værdi af 100.000...

Lagersalg123 - JEN:

Ja du tager fejl. Jeg har klart og tydeligt beskrevet mit belæg for at følge dette til dørs. Årsagen er, at Amino risikerer at tabe skribenter/og eller plus medlemsskaber hvis ikke der sorteres ud eller sættes en standard for hvad man gider se på.

Og ja jeg kunne vælge at være ligeglad og ikke tage stilling, men det ville for Amino´s vedkommende gøre det sværere at overbevise mig om forlængelse af mit Plus medlemsskab.

Det en fair begrundelse og jeg kan godt se det fra din side.. Men jeg forstår stadig ikke din ophidselse over lige netop dette emne... Der var tidligere på dagen eller igår nogen der linkede til at et par saudi arabiske mænd der var blevet dømt til døden ved halshugning, det er da totalt irrelevant for dette forum ihvertfald for mit vedkommende, og ligeledes er der 100 vis af andre tråde der for nogen er irrelevante..

Når man har et frit forum, hvor alle kan oprette tråde og skrive indlæg så kan man da på ingen fornuftig måde undgå at støde på indlæg der er uanvendelige for en... Det må man da tage med sig, på et stort forum som Amino...

Og det er det sidste jeg har at sige, for syntes dialogen er drejet lige lovlig meget ind på hvad du og jeg syntes, og ikke så meget om hvad Aminos brugere har af holdninger til emnet...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:14 | Låst

Wauw, Amino elsker utvivlsomt den her tråd - den fortsætter og fortsætter! :-)

Jeg tror dog ikke, at de uenige nogensinde bliver enige!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:17 | Låst

Det behøver de heller ikke at blive, men insinuerende bemærkninger om at man er idiot hvis man bliver snydt, og trusler om at Amino bliver så meget fattigere hvis man ikke selv er der, det løser ikke den her diskussion.

Men jeg kan høre vi desværre er tilbage ved udgangspunktet, dårlig kommunikation. Og DET taber Amino på.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Har været anvendelig for mig nu ved jeg hvorfor thorborgs råd , med har ikke lært noget af den kun at  , slået en streg under hvorfor man ikke skal skrive ud før folk er dømt ,

vis dømt der skal man også være sikker i sin jura man skal jo ikke få en sag på nakken og derved ødelægge mere end der gavner en

Ja og der er det, at Amino så har valgt at sige, vi gider ikke den slags, for vi kan også selv risikere at blive blandet ind i tingene som formidler af budskabet, hvilket aldrig har været intentionen for Amino. Der er så her tale om en indirekte formidling (da det foregår via PB) men det tror jeg ikke kan tillægges nogen større betydning, da målet er klart, at få nogen til at skrive for at få en oplysning der ikke lovligt kan bringes.

Det positive slutresultat ville være hvis trådstarter imødekom fremadrettet ikke at videregive personens navn, og derved ikke risikerer at involvere Amino yderligere, således at andre måske kan lære af indholdet af tråden.

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:19 | Låst

Jimi Hove:

Det behøver de heller ikke at blive, men insinuerende bemærkninger om at man er idiot hvis man bliver snydt, og trusler om at Amino bliver så meget fattigere hvis man ikke selv er der, det løser ikke den her diskussion.

Men jeg kan høre vi desværre er tilbage ved udgangspunktet, dårlig kommunikation. Og DET taber Amino på.

Man kan godt forstå, at den verden, vi lever i, er så problematisk som den er, ikk'? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:27 | Låst

The-shop.dk:

Lagersalg123 - JEN:

Det er en sund debat derhen, at der måske er nogen der er vågnet op og nu forstår at man ikke skal overføre penge til eller handle med hvemsomhelst, men det har været kendt i årtusinder -- men som skrevet, den sidste tåbe er ikke født endnu. Den debat kunne sagtens være kommet frem UDEN at du giver folk mulighed for at skrive en PB til dig og få en persons navn oplyst.

Da du ikke kender til sagen, behøver du ikke i forbindelse med den her tråd antyde at jeg er en kraft idiot der uden sikkerhed giver varer væk til en værdi af 100.000...

Lagersalg123 - JEN:

Ja du tager fejl. Jeg har klart og tydeligt beskrevet mit belæg for at følge dette til dørs. Årsagen er, at Amino risikerer at tabe skribenter/og eller plus medlemsskaber hvis ikke der sorteres ud eller sættes en standard for hvad man gider se på.

Og ja jeg kunne vælge at være ligeglad og ikke tage stilling, men det ville for Amino´s vedkommende gøre det sværere at overbevise mig om forlængelse af mit Plus medlemsskab.

Det en fair begrundelse og jeg kan godt se det fra din side.. Men jeg forstår stadig ikke din ophidselse over lige netop dette emne... Der var tidligere på dagen eller igår nogen der linkede til at et par saudi arabiske mænd der var blevet dømt til døden ved halshugning, det er da totalt irrelevant for dette forum ihvertfald for mit vedkommende, og ligeledes er der 100 vis af andre tråde der for nogen er irrelevante..

Når man har et frit forum, hvor alle kan oprette tråde og skrive indlæg så kan man da på ingen fornuftig måde undgå at støde på indlæg der er uanvendelige for en... Det må man da tage med sig, på et stort forum som Amino...

Og det er det sidste jeg har at sige, for syntes dialogen er drejet lige lovlig meget ind på hvad du og jeg syntes, og ikke så meget om hvad Aminos brugere har af holdninger til emnet...

Han har læst tråden igennem kan ikke se lagersalg han antyder du er en kræft idiot ?

Lagersalg videreformidler sin viden og den er yderste brugbar

Amino.dk har visse regler man må ikke skrive før nogle er dømt , ellers ville moderatter få for meget at lave med at slette tråde

Synes denne tråd viser , hvorfor man ikke skal skrive noget med navne for man kan bare skrive en PM til dig hvem det er og vis sagen falder uheldige ud , ved jeg ikke om du kan blive dømt af markedsføringsloven i hvert fald , kender jeg dig nu du skriver ud før folk er dømt og det er dårlige moral .

Du skulle have startet en tråd sådan bliver man ikke snydt

Dit hovedbudskab har været at formidle et navn som ikke er dømt endnu , man skulle bare skrive en PM til dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:31 | Låst

Jimi Hove:

Jeg ved ikke om du henviser til mit ordvalg Jimi, men bare lige en kopi af del af mit eget indhold tidligere:

Efter min overbevisning er der intet der kan forhindre svindel og bedrag, da mennesket er indrettet tåbeligt (læs her mig selv der er blevet snydt af min egen bror for 4.5 mill +). Side 6 i debatten

Hvorfor jeg på daværende tidspunkt også var en "idiot"

Det har efterfrølgende medført en ekstrem påpasselighed fra min side, og dette til trods blev jeg sidste år snydt af en ven for 20K, og det blev så de sidste lærepenge.

Hvorfor jeg på daværende tidspunkt også var en endnu større "idiot"

Jimi Hove:
og trusler om at Amino bliver så meget fattigere hvis man ikke selv er der, det løser ikke den her diskussion.

Nu kammer du vist over i forhold til dit eget ønske om givtig kommunikationsform. Hver især herinde med erfaring tilfører en værdi til Amino. Enhver med erfaring kan blive træt af at se eller svare på de samme spørgsmål, som til sidst forekommer latterlige, da det hele blot er en gentagelse af sig selv. Og det kan utvivlsomt påvirke de/deres valg af genvalg af plus abonnement, når det kan påvirke mig kan det også påvirke andre.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 00:35 | Låst

Mikael christiansen:

Synes denne tråd viser , hvorfor man ikke skal skrive noget med navne for man kan bare skrive en PM til dig hvem det er og vis sagen falder uheldige ud , ved jeg ikke om du kan blive dømt af markedsføringsloven i hvert fald , kender jeg dig nu du skriver ud før folk er dømt og det er dårlige moral .

Når jeg opretter tråden sætter jeg da også mit navn på skud hvis ikke personen bliver dømt, ville det da være pinligt for mig... Men der er for mig ingen tvivl, han bliver dømt, det tror jeg 100 % på, den snak politiet har haft med ham, så har han et meget dårligt forsvar, og derfor vælger jeg at oprette tråden, da jeg er så sikker i min sag, at jeg ikke er nervøs for at sætte mit eget navn på spil...

Dårlig moral eller ej? det kan diskuteres, men det er din holdning, er ikke enig.. Men det er fair nok at mene hvad man vil...

Mikael christiansen:

Han har læst tråden igennem kan ikke se lagersalg han antyder du er en kræft idiot ?

Så læs tråden igen, det jeg læser er der ikke meget at tage fejl af..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:43 | Låst

Hej Jan

Ja det læste jeg godt, og det rørte mig faktisk dybt. Min bror er min bedste ven og forretningspartner, så at blive snydt af èn så tæt på, det må virkelig påvirke èn.

Og nej du var heller ikke " den sidste idiot " der var blevet født. Man kan overse nogle advarselstegn fordi man er naiv og ikke rigtig tænker på at selv ens nærmeste kan snyde èn, men det gør ikke folk til idioter, heller ikke dig.

Det betyder bare at man tror på det bedste i mennesker, og det er da smukt. Naivt til tider, men smukt.

Men det er offtopic. Jeg læste bare i dag på Twitter at Thorborg var så glad fordi vi holder sådan en høj standard at tale til hinanden på herinde, og jeg kan kun give ham ret. Og lad det gerne fortsætte sådan. Et naivt ønske måske, men smukt.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:46 | Låst

The-shop.dk:

Mikael christiansen:

Når jeg opretter tråden sætter jeg da også mit navn på skud hvis ikke personen bliver dømt, ville det da være pinligt for mig... Men der er for mig ingen tvivl, han bliver dømt, det tror jeg 100 % på, den snak politiet har haft med ham, så har han et meget dårligt forsvar, og derfor vælger jeg at oprette tråden, da jeg er så sikker i min sag, at jeg ikke er nervøs for at sætte mit eget navn på spil...

Dårlig moral eller ej? det kan diskuteres, men det er din holdning, er ikke enig.. Men det er fair nok at mene hvad man vil...

Mikael christiansen:

Så læs tråden igen, det jeg læser er der ikke meget at tage fejl af..

Ja med vent dog til manden er dømt og skrive om manden

Ja har læst tråden igennem , jeg kan ikke se hvor lagersalg har skrevet du er en kræft idiot

Hvorfor har du ikke første lavet en tråden hvordan man ikke bliver snydt

hele denne tråden formidler ikke noget viden da manden ikke er dømt og jeg kan ikke bruge det du skriver du er sikker , så hvorfor ikke vente til at skrive til manden er dømt

synes stadigvæk det er dårlige moral du ikke venter til manden er dømt for derved er der ingen tvivle om du kan formidle en viden videre for lige nu er der tvivl om hvad dette handler om og det forvirre mere end det giver nogle viden videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 13 ud af 17 (162 indlæg)