Da du ikke kender til sagen, behøver du ikke i forbindelse med den her tråd antyde at jeg er en kraft idiot der uden sikkerhed giver varer væk til en værdi af 100.000...
Det en fair begrundelse og jeg kan godt se det fra din side.. Men jeg forstår stadig ikke din ophidselse over lige netop dette emne... Der var tidligere på dagen eller igår nogen der linkede til at et par saudi arabiske mænd der var blevet dømt til døden ved halshugning, det er da totalt irrelevant for dette forum ihvertfald for mit vedkommende, og ligeledes er der 100 vis af andre tråde der for nogen er irrelevante.. Når man har et frit forum, hvor alle kan oprette tråde og skrive indlæg så kan man da på ingen fornuftig måde undgå at støde på indlæg der er uanvendelige for en... Det må man da tage med sig, på et stort forum som Amino... Og det er det sidste jeg har at sige, for syntes dialogen er drejet lige lovlig meget ind på hvad du og jeg syntes, og ikke så meget om hvad Aminos brugere har af holdninger til emnet... |
Wauw, Amino elsker utvivlsomt den her tråd - den fortsætter og fortsætter! :-)
Jeg tror dog ikke, at de uenige nogensinde bliver enige!
Dbh
Thomas